FOLLOWERS

Tuesday 21 February 2012

TAK BUTA DAN PEKAK PULAK !!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!




NGO mesra PKR, Jingga 13, hari ini membekalkan bukti menunjukkan kapal-kapal yang dimiliki sebuah syarikat yang didakwa dikuasai oleh kerajaan Israel mempunyai akses bebas ke Westport, Pelabuhan Klang.

Mendedahkan dokumen dari Jabatan Kastam, Wesport dan syarikat Zim Integrated Shipping Services Ltd, Jingga 13 berkata kapal, Zim Atlantic, yang berlabuh di Pelabuhan Klang pada 16 Februari lalu datang secara langsung dari pelabuhan Ashdod di Israel.

"Dagangan ini menyumbang kepada ekonomi Israel, dan kami percaya bahawa Malaysia telah menyumbang wang yang digunakan untuk membeli peluru yang membunuh rakyat Palestin," kata ketua penyelaras Jingga 13 Fariz Musa. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : kah kah kah kah !!!!! Pagi-pagi buta , PKR dan PR buat alwak bodoh lagi. Katanya , mereka ada vedeo kedatangan kapal dari Israel ke Malaysia. Kah kah kah !!!!!

2. Sejak bila pulak mereka percaya pada bukti saintifik dan teknologi ini. Dulu kata mereka, gambar dan vedeo serta bukti forensik itu buta , pekak dan bisu. Kini mereka pula dengan gahnya gunakan bukti vedeo mendak wa itu ini. Tak ke pelik!!!!! Kah kah kah kah.

3. Ada baiknya mereka renung kembaliapa komen mereka mengenai vedeo zina bos mereka dengan wanita cina dulu. Apa kisahnya? Dah lupa ke. Dan gunkan analogi yang sama dengan vedeo kapal ini untuk menilai bukti zina pemimpion agung mereka dengan wanita China tu.

4. Apa!!!! Berani ke ? kah kah kah kah !!!! Sebenarnya, merekalah yang pekak, bisu dan buta. 

5. Tak gitu ? kah kah kah kah kah !!!!!

2 comments:

  1. unta padang pasir pun tak bodoh macam org pakatan haram jadah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR