FOLLOWERS

Sunday 4 March 2012

APA MAAF-MAAF !!!! KAH KAH KAH KAH !!!!


Pemimpin supremo DAP Lim Kit Siang hari ini mempersoalkan jika permohonan maaf yang dibuat Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berhubung kesilapan lampau BN, semalam merangkumi rampasan kuasa pada 2009 ke atas kerajaan Pakatan Rakyat di Perak.

"Sejurus sebelum beliau menjadi Perdana Menteri, Najib berkomplot dan merancang merampas kuasa dengan cara yang tidak sah dan tidak demokratik di Perak. Beliau menjatuhkan kerajaan negeri Pakatan Rakyat yang dipilih melalui proses demokrasi oleh rakyat dengan menggulingkan Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar.

"Adakah Najib  akan memohon maaf kerana rampasan kuasa yang tidak sah di Perak itu?" kata Lim dalam satu kenyataan media hari ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Apa maaf, maaf Lim. !!!! Senang aje nak jawab pertanyaan Lim gila  ini !!!!

2. Ini dia jawapannya :...... Adakah anda dan pemimpin agung peliwat tu dan semua pemimpin PR dah minta maaf dengan PM Najib  termasuk DYMM Agung dan seluroh rakyat Malaysia atas rancangannnya untuk jatuhkan kerajaan melalui pelan 16 sep? Jual nama DYMM Agung lagi. Kencing pada rakyat dan penyokongnya lagi. Ada beliau dan peliwat tu sudah mohon maaf?

3. Kalau belum ... baik Lim gila ini  tanyakan diri dia atau kepada pemimpin agungnya.... Kalau belum juga... lupakanlah hasrat untuk Najib minta maaf..... 2 x 5 : 0 ( = meroyan ). kah kah kah kah kah kah !!!! Tanya Karpal juga .... adakah peliwat itu sudah bertaubat. Cuba Lim tanya lelaki Y tu. Dah taubat ke ???? Kah kah kah kah kah !!!!!!

4. Tragedi 13 mei .... Lim dan DAP dah minta maaf ke ?????? Jahanam ini masih begitu dan masih tak berubah dari dulu !!!!!

4 comments:

  1. Celaka la cina jahanam ni

    ReplyDelete
  2. KEHKEHKEH LIM BUAT2 LUPE LER BROO. MASE SBLUM 16 KEPALE DIORANG DH STIM TERINGAT PUTRAJAYA. TP LAST2 CENONGGENG KENE TIPU DGN ANUWAR GAK!

    ReplyDelete
  3. LKS tu memang baghal. Tak pandai menilai kemurnian niat DS Najb... apa kata LKS tu mintak maaf atas peranan nya menghuraharakan negara dalam kejadian 13 Mei 1969.

    Tak ramai pemimpin yang berani meminta maaf atas kesilapan dan kesalahan yang telah berlaku. Dalam kategori ini termasuk lah Nuar Beraim , LKS

    ReplyDelete
  4. maaf? boleh. BOLEH BLAH!!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR