FOLLOWERS

Friday 9 March 2012

KEBODOHAN AHLI PARLIMEN KUANTAN !!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!


Haprak Daily

Rekreasi: Fuziah mahu AELB bertanggungjawab

,                                                              08 Mac 2012





KUALA LUMPUR, 8 Mac: Ahli Parlimen Kuantan, Fuziah Salleh menyifatkan kenyataan Ketua Pengarah Lembaga Perlesenan Tenaga Atom (AELB), berhubung tapak pelupusan sisa Rare Earth di Bukit Kledang, sebagai 'berfikiran lama dan sempit'.

Beliau yang dihubungi memberitahu, Raja Abdul Aziz sepatutnya berfikit terlebih dahulu serta mempunyai tanggungjawab sebelum mengeluarkan kenyataan yang tidak masuk akal itu.

"Saya hairan bagaimana beliau boleh mengeluarkan kenyataan sedemikian, malah apa yang dikatakan olehnya itu jelas menunjukkan beliau berfikir cara lama dan sempit.

"Sepatutnya dalam hal sedemikian beliau perlu mempunyai sikap bertangggungjawab serta tahu apa yang sepatutnya diambil terhadap kawasan tersebut bukannya menyatakan ia selamat untuk dijadikan sebuah taman rekreasi," jelasnya kepada Harakahdaily.

Beliau mengulas kenyataan Raja Abdul Aziz ketika taklimat AELB kononnya kawasan tapak pelupusan sisa di Bukit Kledang itu selamat untuk dijadikan sebuah taman rekreasi. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua :  Lagi dan lagi kebodohan Fauziah. Dulu bab lynas dia menunjukkan sehabis bodoh. Pendapat pakar Dr Rosli Ahli Parlimen PAS tak nak di dengar. Yang dia nak dengar ialah lelaki Y yang berkelulusan general degree tu.

2. Kini isu ARE Bukit Merah pulak. Apa isunya. Dah pakar kata ia selamat sebagai kawasan rekreasi. Ia dah kedap udara dan sudah melebihi tempohnya. Jadi apa isunya.  Buklan sebarangan orang yang cakap tapi dalam kedua isu ini semua mereka yang pakar bercakap. Bukan selekeh tetapi ada PHD lagi. Itu pun MP ini nampak sangat kecetekan fikirannya.

3. Pandangan Mahfuz berkelulusan SRP tu yang lebi di dengari. Tak ke lawak namanya.... Pelik, pelik!!! Bukti vedeo liwat pun mereka tak mahu percaya. Khalwat ustat berjentat badrul pun dia kata konspirasi.... ... Inilah... Kalau jenis otak sampah tu, sampah jugalah. Semuanya nak dijadikan isu politik. Sebabnya ? Sebab tak ada isu nak spin. Jadi terpaksa cari isu untuk di spin....

4. Letih dan menyampah melihat kemangkokan MP sebegini. Dia ini sama juga lah dengan Kadir Sheikh Fadhil tu...............................

5. Kepada kerajaan... pedulikanlah dengan MP bodoh ini.  Buat aje taman tu. Tengok ... nannti ...adakah dia guna atau tidak. Silap hari bulan... mereka yang lebih guna untuk sembahyang hajat. Sebab di semua padang di Malaysia yang puak ini buat sembahyang hajat.... semua hajat mereka tak ditunaikan oleh Allah. Mungkin di padang dan di Taman Bukti Merah itu nanti... Allah makbulkan kot ??? Kah kah kah kah !!!

6. Dulu lebuh raya Utara Selatan, KLCC, Jambatan Pulau Pinang, Bangunan Daya Bumi , KLIA, Proton  dan Putra jaya... semuanya mereka sumpah seranah kononya bazirkan duit rakyat... Kini mereka yang guna lebihnya !!!!!! Itulah kebodohan mereka dan mereka masih begitu !!!

5 comments:

  1. fuziah reaktor menyerlah kebebalan tahap gampang kikikikiki

    ReplyDelete
  2. ALAHAI POZIAH2..NK KATE BIJAK TAK..NK KATE BENGAP MMG YEK!..ORG KASI MKN AYAM KFC X NAK TP LBEY SUKE MKN AYAM X SEMBELIH KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  3. Betul. Pakar yang ada Phd dah kata Bukit Merah dah selamat untuk jadi kawasan rekreasi. Jadi untuk membuktikan kenyataan tersebut adalah bagus kalau UMNO bahagian yang berkenaan buat mesyuarat mereka di situ......barulah orang yang bebal macam Ahli Parlimen Kuantan ni akan faham. Pastikan dijemput juga Ahli Majlis Tertinggi UMNO! Baru padan muka PKR!!!!

    ReplyDelete
  4. Nak tanya,

    Kenapa rare earth Lynak OK ... tapi ... rare earth Bukit Merah dulu (sampai kena tutup) ... tak OK ?

    ReplyDelete
  5. are bukit merah adalah sisa bijih timah yang ada uranium. tetapi lynas adalah pasir jarang. untuk buat hadphone dan sebagainya. hanya pasir yang jarang. dah tak ada apa.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR