FOLLOWERS

Monday 5 March 2012

MB KEDAH DAH JADI KAYU BURUK !! KAH KAH KAH KAH !!!!




Pergolakan kepemimpinan di negeri Kedah berakhir hari ini dengan pengumuman dua exco kerajaan negeri - Datuk Phahrolrazi Zawawi dan Datuk Dr Ismail Salleh - menerima pelantikan semula jawatan mereka selepas berpuas hati dengan penubuhan jawatankuasa bagi mengawal selia pentadbiran negeri berkenaan.

"Matlamat saya sudah tercapai, saya akan sertai semula exco," kata Phahrolrazi.

Katanya, dengan penubuhan jawatankuasa itu, sekurang-kurangnya kuasa Menteri Besar Datuk Seri Azizan Razak tidak dominan sehingga tidak boleh dipersoal.

"Dengan penubuhan Jawatankuasa Pemandu, ini bermakna  akan ada pihak yang memantau pentadbiran negeri," kata beliau lagi. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Azizan dah jadi MB kayu. Tak bernyawa. Hanya digerakkan oleh JK pemantau PAS.

2. mana air muka MB kalau dah tak berkuasa. Kalau aku jadi Azizan... baik blah!!!! Nampak sangat jadi MB bodoh.... tak boleh dan berkuasa langsung. Hanya patungan sahaja. Itulah standard MB PAS... 

3. Kesian !!!!!! Nak ke kita mempunyai MB bertaraf kayu begitu ? Maaf le !!!!!

3 comments:

  1. KLU DAH JADI MB KAYU, BILE2 MASE JEK ANUWAR & THE GENG NAK PATAH2KAN JD KAYU API KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Sian dgn PG Hindu anak Omar ni... begitu concern dgn PAS. Nak masuk PAS...malu dan takut sebab makan-minum anak-bini adalah hasil dari bayaran fitnah dan adu domba dlm blog yg disponsor dek UMNgOk Be-eNd.....!

    Meh la masuk PAS.....kalo dah sgt bebeno concern dgn PAS.

    ReplyDelete
  3. kesian ko langsi. penjilat lelaki y. jagakag keseklamatan israel tu. hudud 1 juzuk je dalam quran. negara islam tak ada. negara kebajikan je ada. baru tahu rupenya. kah kah kah kah.

    azizan dah jadi kuda kepang

    ReplyDelete

PETA PELAYAR