FOLLOWERS

Monday 19 March 2012

TAK RUGI PUN!!!!!!!!!

ADA PUN BUAT SEMAK. TAK ADA PULAK,  TAK RUGI PUN. BUAT APA NAK TANGGUNG BIAWAK HIDUP. BIAWAK BUSUK PULAK TU. BUSUK SEJAK MULA LAGI.TANYALAH SIAPA SAHAJA DI MALAYSIA INI BAIK KERAJAAN ATSU PEMBANGKANG,  RAKYAT ATSU PEMIMPIN,  TAK ADA SEORANG PUN SUKA PADA MANGKOK INI. ADA DALAM PARTI DAN KERAJAAN,  HANYA NAK KAYAKAN DIRI SENDIRI AJE.  KEPADA KADIAK..........PATUTNYA ANDA BERAMBUS SEJAK DULU LAGI.  BAIK JAGA ISTANA ANDA DI KULIM DAN JANDA BAIK TU.  CUMA NAK TANYA..... KALAU ANDA BERSIH SANGAT..... DARI MANA DAPST DUIT NAK BINA 2 ISTANA TU. TANAH DI PULAU TIOMAN DAN CHALET TU DAPST DARI MANA DUITNYA??????????

3 comments:

  1. Letak jawatan apa? Jawatan apa Kadiaq pegang skrg? Berambus ajer

    ReplyDelete
  2. hahahahaaaa....kesiannyaaaa tok Kadir ni..

    Apa lagi laaa yang tak cukup agaknya ??

    Kalau nak bagi impak pada Umno pun, patut keluar parti masa masih jadi menteri dan MKT duluuuu...

    bukan setelah lama bersara dari kerajaan dan hanya sebagai bendahari bahagian jer [jawatan dilantik pun].

    Selepas berkoyan-koyan mengutuk UMNO, menyakitkan hati orang UMNO, tiba-tiba umum keluar parti...agak-agaknya ada ahli UMNO yang sebak ke, der...??

    Piiraahhh mabukkk..!!!

    Sebaliknya UMNO makin kuat sebab duri dalam daging dah tercabut keluaq !!

    hahahahaaaa....Kadir GILA !!!

    ReplyDelete
  3. Salam...,

    Tak perlulah gusaq, tak adaa paa2 dan sapaa2 pon yang sedu sedan akan kehilangan sebutiaq pasiaq kalabu yang membawaa kapadaa kemudaratan berpanjangan kapadaa Amno macam Kadiaq kalabu nih. Untung bilaa adaa yang kalabu keluaq dari Amno akan membawa Amno jadi putih kot...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR