FOLLOWERS

Saturday 24 March 2012

TERIMA KASEH POK NIK !!! KAH KAH KAH KAH KAH !!!!


Utusan Malaysia

Kerjasama dengan Yahudi tak haram dalam Islam - Nik Aziz




KOTA BHARU 23 Mac – Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan, kerjasama dan urus niaga dengan golongan berbangsa Yahudi tidak diharamkan dalam Islam selagi mereka tidak mempunyai agenda jahat.
Beliau berkata, faktor bangsa semata-mata tidak boleh dijadikan alasan untuk menghalang sebarang hubungan kerana ia bukan penentu kepada dosa dan pahala, sebaliknya perbuatan jahat yang diambil kira seperti merampas tanah dan membunuh penduduk tidak bersalah seperti mana dilakukan oleh puak Zionis.

"Kerajaan yang dia (Yahudi Israel) sekarang ini kerajaan yang dibentuk parti Zionis, yang ini kita tidak boleh berurusan dengan dia, apa sahaja pun urusan dengan kerajaan Zionis sekarang ini ertinya kita berurusan dengan kerajaan haram.
"Kalau kita bersekongkol dengan yang haram maka berdosalah, seperti budak mencuri motosikal, kalau kita membeli motosikal dia, ertinya kita bersekongkol dan bersubahat dengan perbuatan jahat mencuri,” katanya selepas kuliah Jumaat di pekarangan pejabat Badan Perhubungan Pas negeri di sini, hari ini. - UTUSAN

Penghuni Gua : Kah kah kah kah !!!! Pok Nik keluar fatwa karut lagi. Tapi tak apalah. Untung juga. maknannya PAS dan PKR iaitu semua pmimpinnya kena mohon maaf dengan DS Najib yang dikatakan berurusan dengan APCO dan slogan 1 Malaysia di katakan tiru dari Israel.

2. Hairan juga dulu masa isu APCO dan 1Malaysia hangat dibantai oleh pemimpin PAS terhadap kerajaan dan DS Najib. Tak ada pulak TGHH dan Pok Nik nak keluar fatwa ini. Mungkin juga , fatwa itu keluar sebab Pok Nik dan TGHH nak selamatkan air muka peliwat tu kot ?

3. Jadi kepada pemimpin PAS dan PKR,.... baik minta maaf dan taubatlah kerana memfitnah dan mengata macam-macam mengenai APCO dan 1 Malaysia dulu. Terutama si Mahfuz serba tahu tu. Patutnya Pok Nik bagi takkirah pada Mahfuz jam 3 pagilah beri dia faham. Tak salah kalau urusan bisnes dengan syarikat Israel dan meniru slogan Israel. Bukan berurusan dengan kerajaan Israel. Maknanya nampak tak bodoh pemimpin PAS terutama si mahfuz tu?

4. Kah kah kah kah !!!!! Untuk Pok Nik.... keluar lagilah fatwa lain mengenai liwat ke, berkhalwat dan tazkirah jam 3 pagi ke!!! Mana tahu boleh " cover line" kepada si peliwat , zina dan si pekhalwat , al Ustat Badrul tu. Kih kih kih kih kih !!!!

5. Kadang kala bagus juga Pok Nik keluar fatwa masa dia sedang nyanyuk tu.... berguna banyak untuk kerajaan dan kita semua yang kata macam-macam dulu. Akhirnya kita juga yang benarnya !!! Kah kah kah kah kah kah kah kah !!!!!

6 comments:

  1. Sebab itu jangan percaya langsung dengan ulamak songsang macam Nik Aziz dan parti haramjadahnya.

    Perkara yang diharamkannya boleh pulak bertukar jadi halal bila ada kepentingan untuk diri dan parti musibatnya.

    Pas Jahanam !!

    ReplyDelete
  2. tak pa....tak pa....biarkan dia...nik ajis tu dah nyanyuk....tak lama lagi dia makan taik la tu..
    masa hidup macam2 perkara gila dia buat....bkawan dengan syaitan,Allah mencarut dan samseng..berzina dengan bini orang halal pada orang pas.
    orang tua ni masa hidup jadi perosak akidah manusia...mati nanti selepas dikuborkan dia jadi jembalang tanah pula...
    NAK TANYA PENGANUT AGAMA PAS.......Bila nak minta maaf dengan orang umno dalam kes APCO?

    setan alim.

    ReplyDelete
  3. Jawapan Nik Aziz tu tepat.

    tapi masalahnya UMNO sendiri yg setiap masa tuduh pembangkang talibarut yahudi, agen Amerika dll...tapi dalam masa yg sama UMNO/BN menjalin hubungan dagang, tulis surat kpd negara Israel...

    tak ker itu cakap tak serupa bikin...

    terbaru Malaysia rupa2nya menjadi talibarut Amerika dan Israel juga bila PM Najib menyatakan bhw Malaysia menghentikan import minyak mentah dari Iran...takut kpd US dan Yahudi punya pasal sanggup inaya negara Islam lain sendiri.

    umno ni cakap jer degar2...HAMPEH...! BAPAK SIAL!

    ReplyDelete
  4. nik aziz setaraf nabi.maksum .org pas cuma tahu angguk

    ReplyDelete
  5. Biasala. Pok nik pun kaki kencing juga. Tak bercakap benar. Masa idu apco tak cakap macam ni pulak bila pemipin pas bantai kerajaan. Mengapa dia tak cakap pada pemimpin pas mengenai ini. Sebab pok nik mulut birat dan ularmak politik. Kah kah kah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR