FOLLOWERS

Monday, 12 July 2010

NEGERI SELANGOR DI LIHAT DARI GOOGLE MAP !

Dipetik dari : Google Map

( Klik digambar untuk lebih jelas keadaan negeri Selangor )

Penghuni Gua : Inilah keadaan negeri Selangor jika kita melayari Google Map. Penuh dengan lubang-lubang putih. Kerana apa? Banyak sangat kes/ aktiviti korek mengorek berlaku terutama aktiviti mengorek pasir. Tak percaya? Layarilah Google Map sekarang!!!!

2. Kih kih kih kih kih !!!!!!!!!!!!!!Fikirkan pengundi muda. Anda mungkin terjerlus di salah satu lubang tersebut. Hati-hati semasa pergi mengundi di PRU 13 nanti. Takut terjerlus lubang!!! Ingat tu !!!!

24 comments:

  1. ALOO BEWAK2 PEJUANG MELAYU........

    BIASA LA TU KAN PASIAQ JUGA ADALAH HASIL SEROPA NGAN BIJIK TIMAH LA. LANI BIJIK DAH TADAK JUAI PASIAQ SAJA LA. TOSAH DOK HU HA HU HA MENDE NI LA....

    KALU PASIAQ KAT JOHOQ HABIH DI JUAI KAT SINGAPORE. LANI SINGAPORE MAKIN LUAH SABIK BAHALOL PUAK2 BEWAK DOK JUAI PASIAQ KAT SINGAPORE.

    he he he
    kalu bahalol2 lebih beik jadi beruih jamban.

    ReplyDelete
  2. dulu hang lah lord reid yang dok jadi pejuang alam sekitar. pantang kerajaan tebang dan korek pasir hang semua dok demo haram. sekarang, hampas!!!!!!!!!!!!kamu kedarah lebih..............sudahlah lord bewak. cakap boleh lah
    kak kah kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Nate bewak lord ried ni manyalak pehal lak bro?
    (menyalak = bercakap tak pakai otak)

    Dulu masa belum dpt Selangor bukan main lagi hang hambat isu pasiaq ni. La ni hang kata buleh pulak juai pasir ni no?

    Yang jadi bangsatnya tu... skrg ni lagi teruk banding dulu.

    Hehehe... pkr lebih bahalol dari bahalol2 yg ada.

    ReplyDelete
  4. Wooii...LR ..cam lobang puki mak ko jer...

    ReplyDelete
  5. OTAK LORD RIED KAT KEPALA LUTUT, SEBAB ITU CAKAP MACAM BEWAK, LIDAH BERCABANG.

    jangan marah bewak lidah bercabang lord ried, melawak sikit no......lol, lol

    ReplyDelete
  6. Anjing lord reid terus menyalak..


    jgn mare..sekali2 nak gurau dgn anjing barua bernama lord reid..cak!

    ReplyDelete
  7. Anjing lord reid terus menyalak..


    jgn mare..sekali2 nak gurau dgn anjing barua bernama lord reid..cak!

    ReplyDelete
  8. Aku ada sikit profil tentang Lord Reid Pukimak ni, dia ni asal dari permatang Pauh tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah, jika dia masuk maki saja dia,jangan layan sangat si lahabau

    ReplyDelete
  9. TAK APALAH SELANGOR KOREK PASIR UTK KEGUNAAN TEMPATAN..TAPI JOHOR CURAH PASIR KE SINGAPURA APA KE HALNYA?

    ReplyDelete
  10. tq anon 1330

    itu ceritenya. ingat kan dia ni ada Phd aje. patut le bahasanya macam sampah terbuang aje.

    ReplyDelete
  11. Bahasa sampah tak apa asal jangan tutuh bontot sudahlah

    ReplyDelete
  12. e'eleh...
    apa barang menyalak dlm blog
    PG gampang ni mmg mcm ni
    berdepan mcm anjing kurap
    belakang mcm anjing kene rantai
    lantoi lu!

    ReplyDelete
  13. kepalabapak log gheit12 July 2010 at 14:53

    kepala bapak engkau la log gheit!
    ini setan sekor ni, memang mencekik mentekedarah daging babi tonyok!
    bahasa entah hapa hapa!

    tak ada keje lain si barua ni, masuk sana sini, menyumpah seranah caci maki orang aje!
    kalau dah tali perut hijau, tali perut mata lebam tali perut babi tonyok, itu la bahasa dia...
    yg aku paham sumpah maki hamun dia aje!
    dia dok ngata Melayu, dia bangsa apa!
    keling paria dalit... cina au lohong...
    bahasa pun payah nak paham!
    tonggang langgang,
    ni spesis mulut terhantuk kat p*** m** dia ni, masa beranakkn dia!
    yg aku paling meluat, bila dia bawak dalil2 ALQURAN!
    tapi bahasa sumpah seranah org!
    barua punya org!

    ReplyDelete
  14. Salam PG

    Jangan ambil pot dengan spesis PIS dan seumpama dengannya. Mereka memang sesuai untuk macam tu. Bercakap lucah, memaki mencarut adalah mainan mereka. Silap-silap mak bapak sendiripun dia orang carutkan. Itu memang dibenarkan oleh wali mereka.

    ReplyDelete
  15. Aku ada sikit profil tentang Lord Reid Pukimak ni, dia ni asal dari permatang Pauh tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah, jika dia masuk maki saja dia,jangan layan sangat si lahabau

    ReplyDelete
  16. Semasa menulis komen, Lord Reid sedang dibontot. Sebab tu merapu...

    Mat Jerontot

    ReplyDelete
  17. ALJUBURI
    Profile LR yg aku tahu mak dia kena main ngn biawak sampai ngandungkan dia , sebab tu dia takleh lekang ngn biawak dia..anak bapak la katakan.

    ReplyDelete
  18. salam,

    lord reid kalau betul anak jantan dan kerja gan kerajaan BN,baik lu resign aje,baik pi kerja gan pengorek pasir gang PR kau tu pas tu kau cari bewak-bewak kau ,kau buat kari lepas tu kau sendiri makan....ha..ha.Nak buat joke sikit ngan akal singkat tu

    ReplyDelete
  19. org kg bongok!
    hahahaha

    ReplyDelete
  20. Orang KG... kerja dgn kerajaan bukan kerja dengan UMNO... kerajaan milik rakyat keseluruhan bukan milik UMNO sahaja... biar reti beza antara kerajaan dengan UMNO... antara kerajaan dengan parti politik...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  21. Huk aloh Kuda Perang...Mu nok belit ore kok mano lagi gakkkkkkk.....kalu ore pas sebut kerajae mestilah UMNO...bodoooo!! Pukkhark

    ReplyDelete
  22. ni lagi satu ayat bodoh...kerja ngan sektor awam / kerajaan.. bukan Najib yang kuarkan duit dia bayar gaji la bodoh... tu hasil dari kutipan cukai.. termasuk la cukai genting @ judi yang lain... tu la... dulu masa sekolah dulu.. org suruh belajar...kau rogol anak dara org..mcm ehem² kat melaka tu la... bodoh sengal... lain kali banyakkan membaca sebelum wat komen...wat malu je...budak tadika pun tahu membezakan duit kerajaan ngan duit parti... tapi puak umco ni mana tahu reti bezakan...dia wat duit rakyat mcm duit mak bapak dia punya...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR