FOLLOWERS

Sunday 11 March 2012

INILAH MUSTAHAKNYA I.S.A !!!!!!


Utusan Malaysia

SMS bawa keluar Sabah: Pembangkang terdesak



SANDAKAN 11 Mac — Parti pembangkang kini dalam keadaan terdesak meraih sokongan rakyat di negeri ini sehingga sanggup menggunakan isu yang mustahil untuk dilaksanakan.Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Aman berkata, parti pembangkang berani menggunakan banyak isu kerana mereka hanya pandai bercakap dan tidak mampu untuk melaksanakan janji yang dibuat.

"Ada di antara isu yang mereka gunakan itu sangat berbahaya tanpa mengambil kira keadaan keselamatan negara dan keamanan yang dinikmati,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan majlis Penerangan Perdana UMNO Zon 5 di sini, hari ini.

Beliau diminta mengulas berhubung penyebaran khidmat pesanan ringkas (SMS) di negeri ini yang menyatakan sebuah parti pembangkang menyokong tindakan untuk membawa Sabah keluar dari Malaysia jika memerintah Putrajaya.

Sehubungan itu, Musa mahu rakyat di negeri ini supaya bijak menilai isu-isu yang dibawa oleh parti pembangkang yang hanya mahu memesongkan pemikiran mereka untuk meraih sokongan.— BERNAMA 

Penghuni Gua : Inilah peri pentingnya ISA. Ia penting untuk menangani isu-isu keselamatn beginilah. Pengkhianat sebegini perlu di ajar dengan ISA aje.

2. Mereka inilah yang nak pecahkan negara. Bukan apa ... hanya nak dapat sokongan politi . Jadi mereka sanggup buat apa sahaja. Ia melibatkan pihak di Sabah dan satu parti mangkok dan sampah dari Semenanjung.

3. Kepada kerajaan... ambil tindakan segera untuk ISA kan mereka ini. ISA masih lagi berkuatkuasa. ia masih belum dibatalkan oleh parlimen. PM hanya mencadangkan ISA untuk dibubuar. Tapi masih belum bubar selagi parlimen belum batalkannya.

4. PDRM!!!!! Ambil tindakan segera. SMS amat berbahaya!!!!!! ISA kan mereka ini !!!!! Jangan mengira siapa !!!!!

3 comments:

  1. kini buat pasport palsu dan duit palsu no problem lepas ISA di hapuskan...itu matlamat pakatan haram nak hancurkan negara dari dalam...

    ReplyDelete
  2. FITNAH je tu...nak cari cara tutup kelemahan UMNgOk Be-eNd dan nak pancing undi simpati...undi kenegerian! Bagi BUKTI atas dakwaan tu!

    UMNgOk Be-eNd nak selamatkan diri...mcm kes dakwat kekal, 4 hari sebelum pengundian...batalkan dakwat kekal kononnya terima dakwaan ade org yg palsukan dakwat. Tup-tup sampai skrg takde sekor manusia pun ditangkap/didakwa...

    Dakwaan bagi IC palsu kat PATI...awat MusaAman tak heboh??? Nape la BaNgang sgt KERA...KERAjaan UMNgOk Be-eNd ni!

    ReplyDelete
  3. otak kau penuh sampah lah langsi. semua nak kau politikkan. pergi belajar dululah. molo. punya olang. kah kah kah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR