FOLLOWERS

Thursday 2 January 2014

BERJAYA????? NKAH KAH KAH !!!!!

TURUN isytihar himpunan satu kejayaan

Farah Noor Samat10:39AM Jan 1 2014


Pengerusi Gerakan Turun Kos sara Hidup (TURUN) Azan Safar mengisytiharkan perhimpunan malam tadi sebagai satu kejayaan ekoran kehadiran seramai 10,000 ribu orang membanjiri Dataran Merdeka untuk membantah kenaikan kos sara hidup

.Azan berkata kehadiran ramai peserta pada malam tadi menandakan sokongan dan reaksi mereka terhadap semua kenaikan tersebut, walaupun pihajk berkuasa mengancam mengambil tindakan dan melaber acara tersebut sebagai perhimpunan haram.

"Tahniah Rakyat. Himpunan TURUN berjaya. Terima kasih buat seluruh rakyat Malaysia, dari orang kenamaan sehingga rakyat marhaen yang telah berhimpun secara aman dan bersurai sebaik tamat sambutan Tahun baru 2014

."Tahniah kepada rakyat yang berjaya menganjurkan himpunan buat rakyat pada malam ini," katanya melalui sistem pesanan WahtsApp kepada Malaysiakini.Beliau turut merakam penghargaan kepada pihak berkuasa yang memberikan kerjasama terbaik dalam memastikan himpunan malam ini berlangsung dengan aman.Berdasarkan laporan, polis tidak membuat sebarang penahanan ke atas mana-mana peserta perhimpunan tersebut.


............BERJAYA?..... KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!!!!!!!

2. LAWAK AWAL TAHUN BARU PALING BODOH.  90% MEREKA YG HADIR DI DATARAN UNTUK SAMBUT TAHUN MERU NAIK MELUAT DENGAN  SAMPAH SARAP INI.   KAH KAH KAH KAHV!!!!!

3 comments:

  1. Bagi siamang-siamng ni, kalau dua orang hadir pun dia orang kata berjaya .

    Tak payah nak layan jenis mereka ini. Kalau diorang diumpamakan kuman, mereka adalah spesis kuman yang menghuni lubang jubur.

    ReplyDelete
  2. Oii..Azan, kau ni memang keturunan berok..sebab di dataran merdeka pada malam tahun baru tu banyak sangat berok-berok..sampai ada yang naik kea tas pentas macam tak pernah naik pentas. Semua orang ramai yang nak menyambut tahun baru balik sebab sebab pentas di ambilalih oleh berok-berok pimpinan awak le. Tak payah le awak nak menipu..yang ramai tu tak ada kena mengena dengan demontrasi bodoh engkau tu.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR