FOLLOWERS

Sunday 19 January 2014

MUKA AL JUBURI DILUMUR TAHI !!!!!!! KAH KAH KAH !!!!!

AGENDA DAILY

Tolak tak rebah... Khalid tak peduli ugutan pecat beliau

Sabtu, 18 Januari 2014 16:15
 WARTAWAN AGENDADAILYinShare

Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim nyata tidak gusar dengan'politik' yang dimainkan Timbalan Presiden PKR Azmin Ali berhubung isu pemecatan beliau sebagai orang nombor satu dalam kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor.

Ini mungkin sebab Khalid sudah baca, Azmin tak dapat sokongan penuh dari ADUN-ADUN parti DAP dan PAS, manakala PKR hanya mempunyai 14 kerusi DUN berbanding 15 masing-masing DAP dan PAS.

Ditemui media pada Sabtu, Khalid berkata  menyerahkan cadangan pemecatan beliau sebagai menteri besar Selangor yang diusulkan oleh kumpulan Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali dalam mesyuarat parti tersebut baru-baru ini kepada rakyat dan ahli parti.

Menteri besar Selangor yang enggan mengulas lebih lanjut mengenai isu tersebut bagaimanapun hanya menyifatkan isu yang melanda antara beliau dan Azmin itu sebagai isu politik.

"Itu hal politik. Isu tersebut biarlah ditentukan oleh rakyat dan ahli parti sendiri," katanya selepas menghadiri program dialog bersama penduduk di Kuala Selangor.Kumpulan Azmin dikatakan melobi sakan untuk menggugurkan Khalid sebagai MB dalam mesyuarat Biro Politik PKR malam Rabu di ibu pejabat parti itu baru-baru ini.

Khalid dan Azmin memang sudah lama tidak 'ngam' namun disebabkan kedudukan PKR yang lemah, Azmin tidak mampu buat apa-apa, kecuali bergantung kepada sokongan Anwar kepadanya.

Anwar sebelum ini mengarahkan Khalid supaya melantik kembali Azmin ke jawatan ahli Lembaga Pengarah PKNS yang digugurkan 8 Januari lalu.Khalid bagaimanapun berkata sehingga siasatan selesai Azmin kekal digugurkan dari PKNS.-18/1/2014

PENGHUNI GUA: KHALID LUMUR TAHI DIMUKA AL JUBURI PUNAISIHAT EKONOMI SELANGOR YG BERHARGA SERINGGIT.

2. APA TIDAKNYA, AZMIN YG TERKINJA2 MERAYU DGN ALJUBURI UNTUK DAPATKAN JAWATAN TU SEMULA..... KHALID BUAT TAK POT PUN ARAHAN ALJUBURI AGAR AZMIN DIKEMBALIKAN JAWATANYA DI PKNS.

3. BAGUS KHALID.... AL JUBURI TU PUN BUKAN BIJAK... OPSSSSSSS .. MEMANG BODOH PUN, CUMA DIA BIJAK PUTAR BELIT AJE.

4.  JADI JANGAN TAKUT LAH. 

5. KAH KAH KAH!!!!! MUKA AL JUBURI PUN MEMANG DAH BUSUK PUN !!!!!! PADAN MUKA!!!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR