FOLLOWERS

Tuesday, 4 May 2010

LIWAT DSAI : JANGAN BACA LAPURAN PERUBATAN SEKERAT-SEKERAT !





Peguamcara II , Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden, yang mengetuai pasukan pendakwa dalam kes liwat ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu Mahkamah Persekutuan hari ini bahawa empat calitan kapas yang diambil menunjukkan wujudnya air mani.

Sambil merujuk buku 'Forensic Medicine for Lawyers' dalam satu topik mengenai kesalahan homoseksual, Yusof berkata penemuan spermatozoa pada calitan kapas yang diambil dari kawasan lurah dubur ataupun mucosa dubur membuktikan tindakan liwat berlaku.

Katanya lagi, kehadiran bahan pelinciran dan spesimen DNA dua lelaki dijumpai pada tiga daripada empat calitan kapas di dubur memperkuatkan lagi hujahnya bahawa penetrasi memang berlaku.

"Ini yang apa pendakwaan cuba buktikan, kita akan panggil doktor bagi menjelaskan berhubung calitan kapas itu,” kata Yusof.

........................................................................................................Selepas mendengar hujah daripada kedua-dua pihak, panel tiga anggota Mahkamah Persekutuan itu sebulat suara memutuskan pertuduhan liwat terhadap Anwar kekal dan menolak rayuan terakhirnya itu.

Panel yang dianggotai oleh Ketua Hakim Malaya, Tan Sri Arifin Zakaria, Hakim Mahkamah Persekutuan, Datuk Seri James Foong Cheng Yuen, dan Hakim Mahkamah Rayuan, Datuk Suriyadi Halim Omar memutuskan perbicaraan penuh perlu diteruskan meskipun mendapat bantahan daripada pihak pembelaan.

................................................................................Dalam keputusan sebulat suara, Arifin berkata laporan perubatan oleh tiga doktor mesti dibaca secara keseluruhan.

"Dengan berbuat demikian, ia tidak menyokong dakwaan perayu agar tuduhan itu dibatalkan pada peringkat ini," katanya.

..................................................................................................................................

Dengan keputusan Mahkamah Persekutuan itu, perbicaraan akan diteruskan pada Isnin ini dengan soal balas ke atas Mohd Saiful. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Itu le yang DSAI dan pasukan pembelaannya takut sangat nak bicara. Rupanya DNA air maninya positif. Itu le yang nak taichi awal-awal tak mahu bicara. Air maninya masuk sendiri kot.

2. Dulu begitu juga. Ada dan disahkan air mani nya dan Shamsidar terdapat di tilam di Tivoli Villa. Kalau ya pun orang nak sabotaj DSAI, bagaimana air mani wanita Shamsidar tersebut terdapat di tilam berkenaan.

3. Jadi kepada penyokong tegar DSAI tu, buka le minda sedikit. Cuba baca dan hayati kata-kata YAA Hakim-Hakim di atas. Bicara mesti diteruskan. Lapuran perubatan tersebut jangan dibaca separuh-separuh atau dalam bahasa kampung baca sekerat-sekerat aje. pileh yang mana berkenan di hati aje.

4. YAA Hakim-Hakim tak dapt diperbodohkan oleh DSAI dan pasukan pembelaannya. Ingat ! Sains dan DNA itu adalah ciptaan Allah yang Maha Agung. Percayalah dia. Saksi empat tak ada, maka tak bermakna DSAI boleh dilepaskan begitu sahaja. Islam tak ajar pun begitu. Ia boleh diganti selain hukuman rejam sampai mati dengan hukuman penjara sekiranya bukti sains mengesahkannya dan mahkamah menerimanya.

5. Jadi jangan dok pusing-pusing lah. Tak semua orang boleh diperbodohkan oleh DSAI atau pasukan pembelaannya.

6 Kepada Saiful : Semuga anda tabah dalam perjuangan menentang peliwat ini. Allah bersama anda. Amin. Keadilan untuk Saiful..........................

18 comments:

  1. Jom buat banner, poster.pamplet, tanda tangan dan web page khas untuk orang ramai supaya medesak pengkhianat bangsa melayu dan keluarga pengkhianat ni teruskan perbicaraan di mahkamah.
    ""Jangan bicara soal perjuangan kalau nak ke mahkamah pun kecut telor......""
    Justic for Saiful

    ReplyDelete
  2. Tajuk yang cun...jangan baca sekerat-sekerat. Biasalah mereka tu...bila tak berpihak kpd mereka, baca sekerat2 tapi kalau perkara yg mereka boleh jadikan isu...kelentong pun sanggup.

    Tak sabar mengikuti sambungan kes...

    ReplyDelete
  3. Mesti Karpal karam pulak minta tangguh sebab sakit ke pening ke tak pun sibuk dengan kes budak kena tembak, kes TBH, kenapa nak ambil semua kes orang lain tak payah jadi peguam, agak-agak le nak kaya.

    patut ada undang-undang menghadkan 1 kes berat kepada setiap peguam pada 1 masa sehingga kes selesai. atau jika sebagai ahli Parliment juga di hadkan Kes.

    kalau tak, kejap-kejap tangguh sebab nak kejar kes lain.

    ReplyDelete
  4. Bodoh ..bodoh.... terbodoh di asia, bahkan bodoh lebih daripada orang nomad afrika.
    Adakah masuk akal, air mani anwar masih boleh diambil dengan kapas daripada lubang jubur saifoool setelah dua hari beliau dirogol...... gilaaaaaaaaaa.
    Adakah orang yang dirogol dijuburnya tidak terrsa nak terberak atau terketuk selama 2 hari?.
    Adakah Saifol tak basuh juburnya selepas dirogol dan tertidur dirumah teman wanita tanpa basuh jubur?
    Kalau Saifooooooool tak berak, dan tak basuh juburnya, bolehkan dia pakai seluar dalam / luar dan pergi ke balai polis 2 hari kemudian untuk buat aduan?
    Cina dan India tak akan percaya. Hanya Melayu gila sahaja yang percaya?.
    Adakah air mani Anwar kuat melekat di jubur saifoool macam gam cap gajah?.
    Kalau beri pilihan oleh Allah! sumpah aku tak mahu dilahirkan sebagai orang melayu. Bodoh dan guna kepala lutut untuk berfikir, Tapi apakan daya semuanya telah ditakdirkan oleh Allah Taala

    ReplyDelete
  5. Nampaknya melayu ni memang layak menjadi penghuni gua, tak ada kelas nak menipu. Kalau nak menipu jangan guna kepala lutut, guna kepala otak.

    ReplyDelete
  6. hahahaha budak bebal 23.07 x baca betul2 artikel kt atas.

    buat ape nak basuh jubor klu dia sendiri pegi repot polis (wlupun 2 hari dia tak berak sebab sakit kene cucuk kote anuwar la bodo)

    cuba aku rodok ko dgn kayu. jgn kate air mani ko melekat, sampai ko sendiri pun tak sanggup nak cuci beb. itu pun kalo ko nak rase sgt la

    tapi aku kesian la kat ko sbb di lahirkan jadi org. klu jadi berok kan bagus ekekeke

    ReplyDelete
  7. mamat bebal 23.07

    kesian kat ko..
    ko kalu jadi bangsa apa pun memang ko bodoh...
    bodoh piang lagiii...

    din trg

    ReplyDelete
  8. Akazi is HERE, padanlah kau jadi UMNO/APCO/YAHUDI kau guna kepala lutut untuk berfikir, lain kali guna kepala otak.
    Kau kata :"buat ape nak basuh jubor klu dia sendiri pegi repot polis".
    Kau pun jawab, ada niat nak report polis, kan tu menunjukkan ada konspirasi dan berniat jahat.
    SaiFOOOOOOOOOOL tak mahu Anwar paksa, makna Anwar rogol Saifooool, Budak Saifoool tu umurnya 20an dan tingginya hampir 6 kaki, Anwar tu orang tua 60 tahun umurnya. Kenapa tak tendang Anwar atau pulaskan barangnya, nescaya tak terogol Anwar akan Saipoooool.
    Skrip salah lagi, ajak dr. Mahathir buat skrip baru.

    ReplyDelete
  9. Mamat gua MULU 23.07 BEBAL lagi BAHALUL.

    Specimen yang berusia 1 ribu tahun pun bolih dikenal pasti DNA nya. Inikan pula air mani berusia 2 hari.

    Bangang punya Melayu , aku pun malu yang engkau ni orang Melayu. Jadi babi hutan lagi baik.

    Specimen air mani Clinton yang berusia 1 tahun dan telah kering dibaju Monica Lewinski piun tak bolih dipertikaikan di mahkamah ini kan dua hari.

    Buka minda dan banyak membaca. Dunia dah modenlah, kaedah sains dah jauh maju kehadapan. Awak ni masih mempunyai minda abad ke berapa pun aku tak tahu. Jumud lagi bebal nak mampus.

    ReplyDelete
  10. Helo Anonymous 23.06, 23.07 dan 23.38

    Persoalan paksa atau sukarela tak jadi issue. Katakanlah ia dirancang dan Anwar di goda sehingga ternaik nafsu dan meletup dalam dubur. Bukan kah ini sama dengan orang yang terperangkap dengan jebak rasuah dimana nombor duitnya di rekod terlebih dahulu. Jadi sipenerima duit rasuah itu di dakwa.

    Kalau konspirasi sekalipun , liwat tetap liwat, ulangi Liwat tetaaaaaaap Leeeewaaaat.

    Itu yang menjadi perkara pokok. Kote masuk atau tak masuk. Pahaaaam.

    ReplyDelete
  11. dna lelaki 60 billion kemungkinan ada persamaan dan perempuan 70 billion. kalau cap jari 6 juta bagi lelalki dan wanita 7 juta mungkin ada persamaan . setakat ini. tak ada pun cap jari mannisa dijumpai sama pun

    ReplyDelete
  12. bab tak ada kemasukan tu, masa bicara boleh dr pakar jelaakan. bukan peguam yang jelaskan. apa lah. nak belit pun , biar pakar yang belitkan.

    ReplyDelete
  13. Patut la shamsidar tak pulas kote dan tendang nuwar...perempuan kan lembik...tadah je lah.. ada jugak babi hutan nak sokong nuwar nie yer

    ReplyDelete
  14. anon 23.07 memang bebal,tak leh nak tolong lagi.Nk sokong Anuar Al Juburi biar buka minda tu sikit.Biar brapa lama air mani pun tetap boleh di ananlisa.DNA nya takkan berubah melainkan anuar al juburi tetiba tukar jadi beruk.Buat apa la si Saiful nak basuh kalau nak p buat report,memang banggang anon yg jenis ikut bontot anuar al Juburi ni.Kalau di basuh ,hilang la bukti nya...bodoh,bebal,gelong macam tuan nya.Lain lah shamsitaksedar tu kes rela.

    ReplyDelete
  15. Anon 23.52 yg bahlol.Sekarang sapa tiru sapa PAS(Parti Ajaran Setan) ke atau BN.Slogannya PAS for ALL ngan Israel 4 ALL.Dah terang lagi bersuluh..huahuahua

    ReplyDelete
  16. Tak payah susah2 wahai anon nak fikir kalau ilmu sains pun tak pandai,Suruh anuar al Juburi dgn wali selipar N.ajis buat sumpah kat mana2 masjid agar di panah petir kalau dia buat.Kita serah pada ALLAH YANG LEBIH BERKUASA.Sekarang ilmu siais atau KUASA NYA.

    ReplyDelete
  17. kot-kot mamat tu dah keno sondol dengan babi hutan. mesti dia rasa seronok tu yang dia sokong sangat penasihat kelab liwat malaysia tu. Kalau nak berhujah tu kena lah banyak ilmu but setakat kapal karam tu tak pe le dia tak kenal halal haram. main balum je belakang depan.Ingatlah bahawsa 2 dari 3 peguam tu pasti menjadi penghuni neraka. tu yang org melayu (islam) tak berapa nak jadi peguam.....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR