FOLLOWERS

Tuesday 27 July 2010

APA JASA DAP PADA ISLAM? : TEH TARIK SATU !!!!



Apa Jasa DAP Pada Islam?
Thursday, 22 July 2010 15:12

Oleh Teh Tarik Satu!

PAS menolak untuk bekerjasama dengan UMNO atas alasan UMNO tidak berasaskan Islam. Memandangkan PAS sanggup pula bekerjasama dengan DAP, maka secara logiknya, tentulah bagi PAS, DAP itu bertunjangkan Islam.

Pada kawan, PAS mungkin juga menganggap DAP lebih alim dan warak dari UMNO. Mungkin juga ahli DAP sudah dijamin syurga.

PAS sanggup menggelar pemimpin kafir harbi sebagai Khalifah dan menyamakan mereka seperti sahabat Rasulullah S.A.W.

PAS juga sanggup bertakbir tatkala para pemimpin kafir harbi ini memetik ayat-ayat Al-Quran, tanpa mengambil kira petikan tersebut tersilap dan tanpa mengira bahawa niat mereka berbuat demikian adalah semata-mata untuk memperbodohkan Melayu bagi mendapat undi.

Bagi PAS, DAP yang berikrar bahawa tidak akan sekali-kali menerima konsep Negara Islam dan sanggup mati mempertahankan pendirian tersebut adalah jauh lebih Islam dari UMNO.
Jika benar DAP jauh lebih Islam dari UMNO, kawan minta agar pemimpin dan penyokong PAS senaraikan jasa-jasa DAP terhadap Islam mahupun umat Islam selama ini.

Berapa banyakkah masjid, surau dan pusat-pusat Islam yang telah dibina oleh DAP?

Berapakah jumlah dana yang disumbangkan oleh DAP untuk pembangunan Islam?

Berapakah jumlah peruntukan yang diberikan oleh DAP untuk pendidikan Islam?

Apakah sumbangan DAP untuk umat Islam dari segi sosial, pendidikan dan juga perniagaan?

Apakah bantuan yang pernah diberikan oleh DAP untuk memajukan umat Islam di Malaysia?

Begitu juga dengan program dakwah.

Berapa ramaikah yang telah berjaya DAP Islamkan dan berapa ramaikah ahli DAP telah memeluk Islam?

Bagi mengesahkan bahawa DAP adalah jauh lebih Islam dari UMNO, PAS perlu menyenaraikan jasa-jasa mereka terhadap Islam seperti di atas untuk kita teliti.

Jasa-jasa tersebut pula wajib lebih banyak dari UMNO bagi membolehkan DAP dianggap sebagai parti yang berasaskan Islam dan boleh bekerjasama dengan PAS.
Sebagai sampingan, PAS juga harus menyenaraikan jasa-jasa mereka sendiri terhadap Islam mengikut soalan-soalan di atas bagi membolehkan parti mereka dianggap lebih Islam dari UMNO.

Maklumlah, kawan bimbang nanti jasa DAP terhadap Islam lebih besar daripada PAS sendiri.
Kawan pasti, PAS tidak akan mampu menyenaraikan jasa-jasa DAP dan PAS sendiri terhadap Islam dengan lebih panjang dari jasa-jasa UMNO.
Kegagalan PAS menjawab soalan di atas, membuktikan bahawa DAP TIDAK berasaskan Islam dan wajib ditentang, sebagaimana PAS menentang UMNO.

Kawan menjangkakan, setelah gagal menjawab soalan di atas, alasan PAS seterusnya untuk menolak bekerjasama dengan UMNO ialah kerana UMNO menolak hudud.
Tetapi bukankah PAS sendiri sudah akui bahawa hudud hanya 0.0001% sahaja dalam ajaran Islam? Lalu kenapa masih tidak boleh bekerjasama dengan UMNO?

Alasan PAS kemudiannya ialah kerana UMNO menolak negara Islam. Tetapi bukankah DAP juga sanggup mati daripada melihat negara Islam ditubuhkan oleh PAS? Kenapa bekerjasama dengan DAP boleh tetapi dengan UMNO tidak boleh?

Kita tidak faham apa sebenarnya alasan PAS untuk menolak perpaduan ummah. Hakikatnya, PAS tidak punya satu pun alasan untuk mengelak bekerjasama dengan UMNO.

Maka, celakalah umat Islam yang menolak perpaduan dengan saudaranya.

Penghuni Gua : Tak apa Teh Tarik Satu. DAP telah di islamkan oleh PAS. DAP lebih faham islam dari kita semua.........................Biarkanlah!!!!!!!!!!!!!!!!! Mereka sahabat karib dan tidor sebantal. Mereka ahli syurga kesemuanya. Sama syurga dengan TGNA.

38 comments:

  1. Jasa DAP mendirikan masjid untuk PAS

    ReplyDelete
  2. Kalau kawan baik tu saudara seagamalah agaknya,
    UMNO tu musuh maka bukanlah Islam...
    Tak taukah bahawa kawan baik DAP tu bakal pijak kepala diaorang bila berkuasa ...tengok apa dah jadi kat Penang tu....apa PAS boleh buat..!

    ReplyDelete
  3. Pas bersekongkol dengan DAP ....cuma saya boleh ucapkan bye-bye saya tak boleh terima

    ReplyDelete
  4. Pas dah terhutang budi dengan DAP dengan dana yang diberi, jadi hutang budi tergadai badan.

    ReplyDelete
  5. APA RIBUT2 NI PAK!

    BIAR AJA PAS DAN DAP BEKERJASAMA..BUKANKAH UMNO SENDIRI SUDAH KUAT DAN GAGAH...UDAH KUAT DAN GAGAH SUDAH TENTU ENGGAK BISA PADA PERTOLONGAN PAS? BUKAN KAH BEGITU SIFIRNYA...

    PADA PERKIRAAN KITA, SIAPA YANG MEMERLUKAN PERTOLONGAN ATAU BANTUAN UDAH SEMESTINYA DIKATAKAN KPDNYA DIA ADALAH LEMAH DAN CAPEK!!

    OLEH ITU ADAKAH UMNO SUDAH LEMAH DAN CAPEK MAKANYA MAU KAN PERTOLONGAN SAMA PAS?...UDAH JELAS LAGI NYATA BHW KINI UMNO SEPERTI ANAK AYAM KEHILANGAN IBUNYA APABILA TIDAK SEGAN SILUNYA MENAGIH SIMPATI PD PAS...MANA RAKAN KAMU YANG LAIN DLM BARISAN NASIONAL ANDA? MEREKA TIDAK MEMBANTU KAH? ATAU MEREKA MENJADI TUAN ANDA MENJADI HAMBA MEREKA, KERANA MEREKA MENGHARAPKAN USAHA ANDA UNDI MEREKA DAPAT UNDI MELAYU NANTI SEDANGAKAN MEREKA SEKADAR BERPELUK TUBUH MEMANDANG UMNO DGN TAJAM SUPAYA MENCARIKAN MEREKA UNDI PD PRU 13 NANTI...SALAH SATU CARA UMNO MENCARIKAN UNDI KPD PARTI2 DLM BN ADALAH MELAUI KERJASAMA DGN PAS, DGN HARAPAN MAU TARIK MELAYU SOKONG UMNO DAN BN YANG LAIN...SIAPA BODOH YA? DAN SIAPA BRENGSEK?

    MEMANG LAH UMNO ITU DIPANGGIL TUANHAMBA...DIA MENJADI TUAN KPD KETUANAN MELAYU DAN MENJADI HAMBA KPD ORG LAIN DALAM MENCARIKAN SATU UNDI UTK RAKAN MEREKA YG BUKAN MELAYU...

    KEPADA PAS..USAH DILAYANI UMNO...MEREKA SEDANG MENCARI LEHER SIKELDAI UTK DIPANGKAS!!! BIARKAN MEREKA BERCAKAP, BILA MEREKA LETIH MAKA DENGAN SENDIRINYA MEREKA AKAN TIDUR KEPENATAN, NAMUN HASILNYA NOL!!

    ReplyDelete
  6. HHHHAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PUAK2 BEWAK LAKNATULLAH
    PEEL AYAM MABOK TAIK............

    KALU BEWAK PG TANYA APA SUMBANGAN DAP PADA ISLAM...... SEROPA LA OKLAN APA SUMBANG MCA, MIC, SUPP,PPP DAN LEIN PARTI BEWAK PADA ISLAM.

    PAS BERKAWAN NGAN DAP BUKAN SABIK DAP BERJASA PADA ISLAM. PAS BERKAWAN NGAN DAP SABIK SAJA NAK KEROYOK PARTI BEWAK KETAHAP PARIAH NAK KEDARAH KENA JUAI BOTOI. AWAS.... KALU PAS KROYOK UMENO SEROPA PERANGKAP TIKUIH KENA HENJAQ, BUKAN BERMAKNA PAS DOK WAT NAYA KAT MELAYU. PAS KEROYOT SABIK PARTI BEWAK MELAYU NI LA DAH 53 TAUN MERINTAH DOK NAT NAYA KAT ISLAM.

    PAS BERPENDAPAT BAHWA PARTI BEWAK MELAYU NI LA JADI PENGHALANG TERBESAQ DARIPADA PERLAKSANAAN HUKUM HAKAM ALLAH DI MALAYSIA NI. PARTI BEWAK NGAN ANGKUHNYA HABAQ DEPA DAH WAT MISJID, BANK ISLAM, PUSAT ISLAM DAN EGENSI2 ISLAM LEIN BERSAMA2 NGAN RACUN2 ISLAM SEPERTI AKADEMI PANTATSIAL, KILANG ARAK,PUSAT JUDI DAN LEIN2 LAGI. CUMA PARTI BEWAK HANYA MELARANG MINUM ARAK DALAM MISJID.

    SELAMA 53 TAUN MERINTAH TADAK SEKUMITPON PUAK2 BEWAK NI TERLINTAIH ATAU DAH PASANG NIAT NAK LAKSANAKAN HUKUM ALLAH. MENCERCA ADA LA.

    KALU PUAK BEWAK HABAQ DAP TADAK JASA KAT ISLAM. AKU PON KATA LAGU TU. KALU DAP TAK MAU ISLAM.... MEMANG PATUT SABIK DEPA KAPIAQ. PUAK BEWAK...YANG NGAKU ISLAM, WALAU PON SOLAT JARANG2....TAK MAU HUKUM ALLAH TU APA HUKUMNYA. KALU AKU HABAQ HAMPA KAPIAQ.... GERAM PULAK NAK MAGHAH KAT AKU.

    he he he
    berjuanglah hampa kat ugama suku politik suku
    sabik perjuangan hampa diredhai allah.

    ReplyDelete
  7. HAAAAAAAAALLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...

    HELLEEEEHHHHH PUAK2 BEWAK NI.........
    TAKLEH KA AKU GURAU2. GURAU TAKLEH GUNA BAHSA MELAYU BAKU LAGU NAK TEMUDUGA KIJA EDITOR KAT DBP.

    WALAU PON BAHSA PUAK2 BEWAK LEBIH BEIK DAGHI BAHSA AKU......GAMAQ2 YANG BEWAK PG BAK MAI LU LUCAH DAN PROVOKATIF......KEPUTUSAN SERI 1 SAMA LA. KALU GAMAQ KOTOQ DAN LUCAH, TAKKAN SEPADAN NGAN BAHSA LAGU NAK WAT TESIS PENDIDIKAN ISLAM.

    KALU BAHSA AKU BERDOSA ......GAMAQ PROVOKATIF TU DAPAT PAHLA KA.

    DAH NASIB AKU LA.....MAI DALAM SARANG BEWAK.....GENG2 BEWAK TAKKAN KUTUK BEWAK ......MISTI BEWAK AKAN KUTUK AKU.

    he he he
    gurau ngan bewak pon bewak laaaaa.

    ReplyDelete
  8. ALLOOOO BEWAK2 PEJUANG MELAYU....

    AKU LANI SEDANG WAT KAJIAN LAGU MANA NAK LUPUIHKAN BEWAK2 KAT MALAYSIA NI.

    SELAGI MALAYSIA DIPENUHI BEWAK2, SELAGI TU LA MALAYSIA TAK AKAN MAJU, ISLAM TAKLEH NAK MERTABATKAN.

    PROJEK PERLUPUSAN BEWAK NI DIKOORDINATORKAN SENDIRI OLEH TGNA DAN TAPAK PERLUPUSAN AWAL BEWAK ADALAH DIKELANTAN.

    BWAK AKAN DILUPUSKAN BILA2 MASA DARI SEKARANG....SELEWATNYA SEHINGGA PRU 13.

    he he he
    malaysia aman tanpa bewak.

    ReplyDelete
  9. Hahahaha... apa jasa DAPig pada Islam??? Ada.. "Langkah mayat saya dulu" itu kata Kepala Singh.

    ReplyDelete
  10. shonzu,

    ko suruh kepala parti ko pi tanya kat kepala2 mca, mic, pbs, supp, gerakan, upko, & lain2 yg sekongkl dgn umno dalm bn, mau tak lepas pru 13 ni bn jadi komponen pembangkang yg nk tegakkan hukum lslam?

    ReplyDelete
  11. HAALLLLOOOOOOOOOOOOOOOOO LORD BUEIED< SPISIS BEWAK BERMATA SATU.

    HANG MEMANG BEWAKLA. OTAK DOK KAT KEPALA KOTE.

    ReplyDelete
  12. ALOOOO BLOGGER2 GENG MAKHLUK ZAMAN GUA...
    GUNALAH BAHASA HANGPA YNG BAIK2 TU CAMANA NAK TEPIS HUJAH2 LORD RIED... HUJAH LAWAN HUJAH...BUKAN CAM BUDAK2 GADOH.. DAH TAK BERANI NAK LAWAN BETUMBUK BETUL2, AMIK DAUK KERIN LALU PIJAK2..KATA" NI KEPALA BAPAK HANG... TENGOK,AKU BOLEH PIJAK..!" BAHASA BAGUIH TAPI TAK DAK ISI SERUPA KERETA BODY CANTIK TAPI TAK DAK ENJIN.. SAMA CAM KERETA ORANG GUA .. SCOOBY DOOBY..

    ReplyDelete
  13. ALJUBURI
    Haaaloooo...keturunan biawak + manusia = lot burit...heee..saja gurau ngn anak biawak nie..
    mak ko da sihat lot burit? pepek da sembuh ke , dengar citer masa lahirkan ko pepek mak ko jahanam koyak rabak..maklom la lahirkan anak separuh badan manusia separuh biawak.

    ReplyDelete
  14. SALAM LORD BURIED, BEWAK 1 MATA
    (SAMA DGN PARTI 1 MATA RONA HIJAU, SAMA DGN PARTI 1 MATA RONA BIRU)

    SIAPA PENGHALANG TERBESAQ PELAKSANAAN HUKUM ISLAM DI MALAYSIA? UMNO?

    BIAQ BETOI. YANG BENGGALI KAPAI TU KATA 'LANGKAH MAYATNYA DULU TU APA?'

    HANG TAK PA LA. TAPI DIA TAKUT. NAK MASUK ISLAM, KULIT KEPALA KOTENYA KENA KUPAIH DULU. TU YANG DIA KATA MACAM TU.

    HANG MORON SUNGGUH. KATA-KATA BENGGALI KAPAI TU PUN HANG TAK PAHAM.

    ReplyDelete
  15. Nantikan satu lagi pendedahan terhebat mengenai Fuckatan sebelum tibanya bulan Ramadhan...tunggu pasti gempak punyer...........

    ReplyDelete
  16. woi...woi...woi...megat alam gempita...! hang tunggu, akan ada yg lebih gempaq lagi...tnggu jer lepas pru13 .. ds najib [klu menang] jadi ktua pembangang di palimen mesia...srupa kt kat slngor.

    ReplyDelete
  17. Ooi Anon 13.03, memanglah siapa saja yang kalah akan jadi pembangkang. bodohlah engkau ni. tapi, bila BN nak kalah? engkau ni macam dengar guruh di langit saja. Engkau dah banyak dengar temberang si Anwar tu.Aku dulu pun memuja Anuwar juga macam engkau, tapi aku dah meluat dah. sudah lama aku dengar guruh tetapi hujan tak turun-turun juga

    ReplyDelete
  18. HA..HA..HA...

    CIAN KAT UMNO, KENA MENGEMIS PULAK KAT PAS NAK MOHON SIMPATI...KENAPA KO NI UMNO? DEMAM KER?

    BILA ORG TAK LAYAN, MENGAMUK PULAK...TAPI SIAPA YG MULAKAN DULU...UMNO MULAKAN ISU PERPADUAN MELAYU, PAS BOO LAYAN KEMUDIAN MARAH PULAK...MACAM BUDAK KECIK LAH UMNO NI...

    DAH LAH TU, TAK RETI BASA PULAK...ORG DAH TAK NAK, NAK MERAYU-RAYU LAGI...MACAM ORG GILA TALAK!!

    UMNO USAH SOMBONG LAH...SIAPA KATA UMNO TU PARTI ORG2 MELAYU?...PORAH LAH..DALAM UMNO TU SEMUA BANGSA ADA, MELAYU DAN BUMIPUTRA BUKAN MELAYU DAN BUKAN ISLAM PULAK TU...BARU2 NI ORG SIAM DIBERI JD AHLI UMNO...MANA ADA MELAYU LAGI DLM UMNO....CERMIN MUKA DULU LAH...

    ReplyDelete
  19. Kepala otak r klu pakatan haram nk jd pemerintah malaysia, sah2 lord reid jubur ayam kena jual sah, hahahaa...pegang dua tiga negeri pn dh hancur terburai ada hati nk memerintah malaysia, alamak nye jd bodoh thp anjing kurap la, maka akn lahir la puak2 jahanam mcm lord reid. bodoh thp ank gampang, celaka thp sial...hahaha...gurau ngan bewok lord reid...kah2

    ReplyDelete
  20. Yg paling aku suke, pdn muke hamPAS kena tendang dr UMNO dulu, skunk pn tkde pn org UMNO kate nk gabung ngan hamnPAS tp kami ckp nk gabung ngan org melayu&islam, PAS ni islam tulen ke???mkn duit balak byk2, kunun pakai kopiah tp ati jahat nk mampuih, klu tgk filem blue,kopiah tnggal terus,hehehe...Cntoh, org PAS ping munafiik kt ats, kunun sokong BN undi Fuckatan, boleh blah,,aku n kwn aku org melayu ttp sokong UMNO..Boleh mmpus jahanan sama fucktan. PAS ajaran wahabi, tok guru pondok pun dh thu nik ajis kaki kencing, belajar agama tk habis, tu jd stim mengarut tk tentu hala, pengikut tegar dia, lord reid perasan bagus, padahal pencacai najis nik ajis...Hahaa...FUCKATAN, PAS 4 ALL,ISRAEL ALL!!!!bodoh...

    ReplyDelete
  21. Ooi Sang sokong BN, Engkau pun tak reti bahasa. Dalam PR tu lagi ada macam-macam. Sang peliwat ada, perogol anak pun ada. Kaki ekor pun ada. Kaki pukul bini pun ada. Akhirkan macam-macam pun ada.

    ReplyDelete
  22. ANON 13:31

    YA DALAM PR BANYAK BAKAT PEMIMPIN YG BERKALIBER PD PANDANGAN RAKYAT BIASA2, TAPI DIPANDANG SERONG OLH UMNO/BN KERANA PANDANGANNYA PENUH DENGAN HASAD DENGKI, KHIANAT..

    DALAM UMNO/BN PUN TAK TERBILANG PENYAMUN2 TARBUS..DALAM UMNO YG MENJUNJUNG TINGGI UNDANG2 (KATANYA LAH) ADA JUGA MP YANG KAHWIN 2 TAK IKUT UNDANG2...BUKAN NAK PERSOAL DIA NAK KAWIN TAPI PEMBUAT DAN PENEGAK UNDANG2 PUN KAWIN NYOROK2 GAK..KAN DAH HEBOH 1 MALAYA...

    GLAMER BETUL WAK BUNG!! DENGAR2 KAWIN2 NYOROK2 PUN DAH BERISI BINI DIA...ALHMDLLAH!! CUMA NASIB DIA BAIK DAPAT HADIR SIDANG PARLIMEN, KLAU TAK BUAT VIDEO CONFERENT DR TIRAI BESI JER...

    UNDANG2 KECIK CAM TU PUN MP BESAR LANGGAR...HABIH CAM NO LAIE!!! BUAT MALU KOMPENI JE!!

    ReplyDelete
  23. Aku ada sikit profil tentang Lord Reid Pukimak ni, dia ni asal dari permatang Pauh tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah,

    ReplyDelete
  24. Aku ada sikit profil tentang Lord Reid Pukimak ni, dia ni asal dari permatang Pauh tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah,

    ReplyDelete
  25. Hahahaha...dalam PR banyak bakat yang berkaliber??? Cuba senaraikan 20 kat aku. Loh Gwo Burne si pengikut bontot AnWAR ke hulu ke hilir tu termasuk tak???

    Cuba kau senaraikan pula berapa ramai pemimpin yang ber'kaliber' dalam PR tu yang pegang dua jawatan serentak baik jadi ADUN atau jadi Ahli Parlimen. Aku nak tengok... berkaliber konon!!!

    Semua jawatan mereka nak sapu, sebab dah gila kuasa....

    ReplyDelete
  26. Anon 13.31
    Aku tak dengki dengan peliwat tu. Dia nak ajak ku pi liwat sama, sorry la.
    Yang tu aku tak main la. Biarlah dia dengan kebolehnnya tu.

    ReplyDelete
  27. Ada juga pencacai yang hanya nampak kebolehan AnWAR (kononnya..). Kebolehan apa?? kebolehan menipu, putar belit ke??

    Nak kata AnWAR pandai ekonomi??? Hahaha.. ini yang aku paling tergelak. Tahun 1997/98, ekonomi Malaysia hampir runtuh kerana mempunyai seorang MENTERI KEWANGAN yang dikatakan pandai ekonomi. Bila dah tak tahu nak selesaikan masalah, buat cadangan supaya menerima pinjaman dari IMF. Ni bodoh ke bangang ni???

    Kepandaian apa lagi yang AnWAR tu ada??? boleh bagi harga minyak turun jadi RM0.50/ liter ke?? Boleh bagi semua penduduk Malaysia jadi kaya ke??? Hahaha... nonsense...

    Kalau ada yang tak memikirkan apakah bala Allah jika terus menerus menyokong PELIWAT ini sehingga menjadi pemimpin negara. Silakan undi AnWAR pada PRU-13 nanti. Jangan nanti anak cucu kita merempat di negara yang pernah kita panggil Tanah Melayu ni......

    ReplyDelete
  28. PAS dan KHAWARIJ...

    Antara ciri-ciri besar dalam Pas yang diwarisi daripada Khawarij ialah suka membantah, menyalahkan dan menuduh pemimpin serta orang-orang di luar kelompok mereka yang tidak disenangi oleh mereka sebagai tidak jahat, tidak adil, malah dihukum kafir kerana mereka mendakwa pemimpin dan orang-orang di bawahnya sahaja yang mahu kepada hukum Islam.

    Orang-orang Khawarij, pengikut serta pentaklid fahaman ini kuat ibadahnya, kelihatan zuhud, banyak membaca al-Quran dan melakukan solat tetapi mereka masih dimurkai Allah ‘Azza wa-Jalla. Perihal dan sifat mereka telah digambarkan oleh Rasulullah sallallahu ‘alaihi wa-sallam: yang bermaksud: “Akan keluar satu kaum (Khawarij) daripada umatku yang membaca al-Quran, mereka menyangka bahawasanya diberi pahala untuk mereka padahal (kemurkaan Allah) atas mereka. Solat mereka pula tidak melepasi tenggorokan mereka”. (H/R Muslim (1066))

    Rasulullah s.a.w. juga menggambarkan sikap serta sifat buruk Khawarij yang petah bercakap, berkarisma dalam berpidato, pandai bertikam lidah dan bermain hujah tetapi hati mereka kosong daripada keimanan, lantaran mengkafirkan orang yang tidak sealiran dengan mereka serta membelakangkan al-Quran sunnah RasulNya apabila bertentangan dengan kepentingan, akal dan hawa nafsu mereka. Nabi sallallahu ‘alaihi wa-sallam bersabda: yang bermaksud: “Membaguskan perkataan tetapi buruk tingkahnya, mengajak kepada kitab Allah tetapi tidaklah mereka termasuk di dalamnya sedikitpun”. (H/R Ahmad (224)

    KHAS AKU TUJUKAN KEPADA PENDOKONG LORD REID AND DA CLUB....

    ReplyDelete
  29. Husang Musang... hahahaha. Lord taik dah mengganas di entri yang baru. Apa lagi kasi salinlah komen anda ini. Memang masyuk dengan komen bodoh terbaru lord taik tu. Hahahaha....

    ReplyDelete
  30. Salam tuan PG & Sema...,
    APA JASA DAP PADA ISLAM? : TEH TARIK SATU !!!!
    Kearah menyaksikan pelan damai diantara HamPAS dan DAPigs diikuti dengan MOU penolakan Islam total oleh pepimpin bewok kapok. Pelan damai digubal Lorid, Langsi, Sokong BN Undi Fuckatan. MOU akan ditandatangani oleh pemimpin bewok kapok akan disaksikan Al Jubri, Kolid, Jeming, Mr Bean M’sia, Salah Kuyup. Majlis jamuan ringan bersama Najis, menu berselera taik dari tibet. Hasil MOU menetapkan pemerintahan 2 in 1 bagi menghasilkan sebuah pemerintahan berlandsakan PELIWAT berkongsepkan AL SETAN.

    Pang5 Beliung minta Allah melindungi negara ini dari segala agenda tersembunyi.

    ReplyDelete
  31. SHONZU KATA :

    Kalau ada yang tak memikirkan apakah bala Allah jika terus menerus menyokong PELIWAT ini sehingga menjadi pemimpin negara. Silakan undi AnWAR pada PRU-13 nanti. Jangan nanti anak cucu kita merempat di negara yang pernah kita panggil Tanah Melayu ni......

    AKU KATA PULAK :

    BETUL TU SHONZU, UNDILAH PAKATAN RAKYAT DAN JIKA MENANG BESAR DAN PAKATAN MEMERINTAH YANG MEREMPAT BUKAN ANAK CUCU KITA, TETAPI YANG MEREMPAT DAN MERANGKAK-RANGKAK MEMBAWA TEMPURUNG MEMINTA SEDEKAH ADALAH UMNO/BN...ITU SAJA!!

    ANAK2 CUCU KITA AKAN MENDAPATI BHW PILIHAN ORG TUA MEREKA SBG TEPAT UTK MENJAMIN HAK DAN KEADILAN UTK RAKYAT...

    UMNO LAH YG BAKAL MEREMPAT DI BUMI BERTUAH INI SAMBIL MENGGIGIT JARI...DAN ALANGKAH SERONOKNYA MELIHAT UMNO BAGAI KERA KENA BELACAN DAN PALING MENYERONOKKAN ADALAH MELIHAT NAJIB SBG KETUA PEMBANGKANG DAN UMNO/BN SBG PEMBANGKANG PULAK...!!!

    INSYALLAH KITA BERUBAH SAMA2 KE ARAH ITU...RAKYAT AKAN LEBIH SEJAHTERA DAN DIHARGAI...LUPAKAN UMNO..

    ReplyDelete
  32. SOKONG BN,
    Setakat sekarang apa engkau dapat demgam menyokong PR?

    Sukurang-kurangya mintalah anuwar meliwatmu. adala untung juga, ko-kot boleh dapat anak haram jadah

    ReplyDelete
  33. Hahahaha... SOKONG BN bla.. bla.. itu pun kalau kau sempat hidup la. Kalau Allah dah turunkan bala, ribut taufan, tsunami, kemarau berpanjangan, banjir besar tanpa henti kerana hendak beri hukuman dan peringatan kerana memilih seorang PELIWAT menjadi pemimpin negara, jangan katakan AnWAR seorang yang kena tempiasnya, semua makhluk Allah yang bersubahat atau tak akan tanggung azabnya.

    Dari mengelakkan perkara ini terjadi akan datang, aku seru semua orang yang beragama Islam tolak parti yang mahu menjadikan AnWAR PELIWAT sebagai Perdana Menteri Malaysia selepas PRU-13 nanti. Ingat!!! Bala Allah tiada siapa yang boleh menghalangNya.....

    Tolak PELIWAT... Tolak PELIWAT....

    ReplyDelete
  34. SHONZU KATA :

    Tolak PELIWAT... Tolak PELIWAT....

    AKU KATA :

    KO SORANG JER YANG TOLAK "PELIWAT UMNO" TUH! PERGI LAH KO TENGGELAM SORANG2...KAMI SEMUA RAKYAT NAK KAN "PELIWAT UMNO" NI MENJADI PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT NANTI...

    NEGARA AKAN DITIMPA BALA?...TAK PAYAH TUNGGU KEMENAGAN PR, SEKARANG NI PUN BALA DAH SEAKAN2 TAK TERTANGUNG DAH! AKIBAT PEMIMPIN YG DIBERIKAN AMANAH GAGAL MENJALANKAN TUGAS MEREKA...BUKAK MATA KO, LIHAT SEKELILING PENUH DGN TRAGEDI!!!

    LAGI LAMA UMNO MEMERINTAH LAGI BYK BALA...TENGOK LAH AKIBAT KETIRISAN EKONOMI RAKYAT 1 MALAYA TANGGUNG BALA AKIBAT KENAIKAN HARGA...DAN BALA PELESIT LAGI BYKNYA...

    KO SORANG TOLAK "PELIWAT UMNO" TAPI KAMI SEMUA AKAN PILIH DIA DAN PR...

    ReplyDelete
  35. Hahahahaha... SOKONG BN bla.. bla...

    Memang aku setuju dengan kau kali ni, bukan sahaja AnWAR tu PELIWAT bontot Saiful, Azizan, Mior, Rashid dan termasuk Kak Jijah sekali....

    Tetapi AnWAR juga adalah PELIWAT UMNO suatu ketika dahulu, ketika masih dalam UMNO perangai liwat menjadi2 kerana ketika itu mempunyai kuasa dalam parti. Kerana perangainya yang pandai memujuk rayu para penyokongnya dan bila sudah ramai yang terpikat, mulalah perangai 'liwat'nya kelihatan, maka berlaku politik wang yang sehingga kini masih sukar dibendung. Siapa yang memulakannya??? Ya... si PELIWAT UMNO tu la....

    Dan, hari ini dengan modus operandi yang hampir serupa, memujuk rayu rakyat dengan janji2 yang belum tentu mampu dilaksanakan tetapi kerana hati rakyat terlalu geram dengan kerajaan hanya kerana cerita2 negatif sahaja ditonjolkan oleh pihak pembangkang khususnya hamPAS (memang kerja merka sejak azali), rakyat terpaksa membayar dengan harga yang besar bila 4 negeri jatuh ketangan Pengencing Rakyat dan Kelantan masih dalam genggaman hamPAS.

    Apa hasil yang mereka dapat??? Benar, ada yang dijanjikan telah dilaksanakan, tetapi banyak lagi janji2 manis AnWAR yang tak mampu dia laksanakan dan dengan mudah salahkan orang lain. Jawatan Punaisihat Kewangan Selangor yang dipegangnya hanyalah untuk mengabui mata rakyat Selangor semata2. Jawatan tersebut boleh mengalahkan kuasa MB boneka. Seorang Punaisihat boleh umumkan peruntukkan untuk projek di Selangor!!! Tidak pelikkah???

    Perangai sama sahaja bila menjadi TPM suatu masa dulu, cuba mengatasi kuasa PM. Dan orang yang cuba membongkar kerakusan AnWAR ketika itu masih lagi berada dalam pembangkang.

    Kalau, kau baca semula kisah mengenai ciri2 DAJJAL, kau pasti akan nampak ciri2 yang sama ada pada AnWAR.

    Jadi terpulanglah, peringatan sudah diberi, tangan yang memilihnya nanti bakal terima akibat dan bala dari Allah jika PELIWAT bontot, PELIWAT UMNO dan PELIWAT rakyat tu menjadi pemimpin negara kelak. Dan ingat, bala tidak turun kepada orang yang bersubahat tu sahaja, orang yang tak bersalah juga akan tanggung azab-Nya sekali. Maka, WAJIB aku tentang si PELIWAT itu dari terus menguasai Malaysia yang aman ini.

    ReplyDelete
  36. SHONZU...

    KO BERHUJAH MACAMANA SEKALIPUN, KEPERCAYAAN RAKYAT KPD UMNO/BN SUDAH SEMAKIN MEROSOT DAN SEMAKIN HILANG KEYAKINAN...YANG PENTING, KITA TUNGGU PRU 13...PADA AKU UMNO/BN SUDAH LAMA SANGAT MEMERINTAH, BIASALAH BILA SUDAH LAMA BYK KEROSAKANNYA...KITA BAGI PELUANG PULAK KPD PAKATAN RAKYAT PULAK MEMERINTAH...SEBAB KITA YAKIN MEREKA PUN BOLEH MEMERINTAH LBH BAIK DR UMNO...SOAL PILIHAN, UNDI, ITU HAK RAKYAT!!! KO JGN PANDAI2 NAK TENTUKAN!!...

    BAGI AKU, AKU KINI LBH YAKIN DGN PAKATAN RAKYAT..CUMA MEREKA DITEKAN, MEREKA TIDAK DIBERI PELUANG SAMA RATA, MEREKA BELUM MENGUASAI PERSEKUTUAN, ...BILA MEREKA DIBERI PELUANG MENGUASAI PERSEKUTUAN, SUDAH PASTI SENARIO AKAN BERUBAH...

    KEYAKINAN AKU KPD PAKATAN RAKYAT SUDAH SEMAKIN TINGGI BERBANDING DULU...KINI KITA ADA DUA PILIHAN, NAK KEKAL YG LAMA (TAPI MENYUSAHKAN RAKYAT) ATAU KITA GANTI YG BARU (WALAU BLM TERUJI, TAPI MEMANG BOLEH DIHARAPKAN)...TEPUK DADA, UNDI LAH YG BOLEH MENGUNTUNGKAN!!!

    ReplyDelete
  37. Hahahaha.... kepercayaan pada Pengecing Rakyat semakin tinggi. Statistik mana la yang kau rujuk tu??? Kalau pencacai DAPig mungkin la, undi akan banyak berpihak pada mereka sebab mereka tak peduli pun halal dan haram ni. Tapi Melayu Islam... geleng kepala aku, ada yang boleh terima dengan hati terbuka seorang PELIWAT menjadi PM Malaysia nanti. Nauzubillah.....

    Minta Allah jauhkan dari malapetaka akibat tangan2 yang salah memilih pemimpin....... dan moga Allah bukakan hati rakyat Malaysia yang beragama Islam tak kira UMNO, PAS dan PKR supaya benar2 mengenali siapa PELIWAT tu sebenarnya. Amin

    ReplyDelete

PETA PELAYAR