FOLLOWERS

Friday 2 July 2010

GANTUNG TERUS JE SAMPAH SARAP INI !





Kementerian Dalam Negeri (KDN) telah menggantung akhbar PKR - Suara Keadilan berkuatkuasa semalam kerana didakwa melanggar Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984.

Dalam kenyataanya, KDN dikatakan tidak berpuas hati dengan penjelasan yang diberikan oleh tabloid itu dan permit penerbitan tahunannya yang tamat tempoh semalam, tidak akan diperbaharui. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Tahniah kepada KDN atas tindakan ini. Sepatutnya dari dulu lagi tindakan ini diambil.

2. Ada pun buat semak aje akhbar ini. Bukan ada menafaat pun kepada rakyat. Hanya penuh dengan fitnah dan cercaan sahaja.

3. satu lagi akhbar yang patut digantung permitnya ialah Harakah. Sarat dengan fitnah sahaja. Tak membina minda masyarakat. Baik digantung serta merta .

4. Gantung dan hapuskan sampah sarap ini . Segerakan.

11 comments:

  1. TAHNIAH KDN,selama ini kebebasan media di berikan,mereka akan tetap mengatakan Kerajaan tak telus dan menyekat .jadi elok benar lah disekat,dan ada beberapa lagi media mereka yang mesti disekat.

    ReplyDelete
  2. KAH!KAH!KAH!
    ANON ATAS YG BANGANG!LU PUNYA ORDER MCM LU NI BESAR SANGAT LA
    HAHAHA NAK GANTUNG PERMIT P LA REPORT KT KDN TU
    BAHALOL PUNYA MELAYU!

    ReplyDelete
  3. siapa anda nak judge org?
    hebat sangat kah anda PG?

    ReplyDelete
  4. Jangan hari ni GANTUNG esok KITAR SEMULA hahahaha. Buang masa aja.
    Anon 2 July 2010 13:45 marah sangat macam ada saham dalam Suara Keadilan aja. Relex..la Bro!! Akhbar tu memang tempat buat fitnah terbesar dalam Malaysia. Anuar Berahim (Al Juburi) pun dah macam sesumpah. Agen Yahudi katakan...so tabiatnya pun Yahudi gak! Kau pun nak jadi macam tu gak ke? Jangan jadi Melayu yang sentiasa ditipu dan terus menipu.

    ReplyDelete
  5. *PG TUKAR GAMBAR BINI YG KEREPOT MCM KOPOK LEKOR!
    MALU KE PG BINI DAH KEREPOT?
    X BLH TERIMA KENYATAAN KE PG?
    HIPOKIT KE U NI PG?
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    -bikin panas-

    ReplyDelete
  6. hahahaha gambar motor pun nak letak
    bkn tu motor mat ali ke yg ko pinjam nak pose tu PG?ko ni xtau malu ke PG
    motor pinjam kt org ckp motor sendri!
    aku baru perasan tgk gmbar tu
    time tu tgh konvoi lu tenggek tumpang motor mat ali coz xde motor
    pose2 punya pose kluar kt blog ckap dah jadi sejarah plak!hahahaha x tau malu ke?

    ReplyDelete
  7. Dlm demokrasi bukan tidak boleh ada otakrasi... iaitu apabila hujah kalah kpa hujah yg lebih kuat, maka pelindung kpd yg kalah hujah hanya kembali kdp yg dapat menutup kelemahan hujahya - kekuasaan yg ada di tangannya...! lni warisan sejak zaman manusia babarian.

    ReplyDelete
  8. woi ! cuba perati2kan. anon 14:04 dah tak berani pakai namanya. Penjenamaam baru, tapi bau produknya tak berubah - tetap produk lama juga. boleh kenal baunya kan?

    ReplyDelete
  9. kenal, memang kenal

    ReplyDelete
  10. lembu, walau dicat hujau ke, biru ke, moowkknya tetap mooowknya lembu. hancingnya pun tak boleh ditukar jadi hancing kucing. kak kah kah, jey.. ada sapa2 tertelan cabai?

    ReplyDelete
  11. BAGUSLAH AKHBAR SUARA KEADILAN DIHARAMKAN DAN TIDAK DIPERBAHARUI PERMIT PENERBITANNYA LAGI...BAGUSLAH KERANA LEPAS INI DAPATLAH UMNO/BN MENARIK NAFAS PANJANG2 LEGA KERANA DAPATLAH MEMBALUN APA2 SAHAJA TANPA GANGGUAN DR TABLOID PKR..SERONOKLAH UMNO/BN SELEPAS INI SEBAB APA JUGA YG MEREKA BUAT TIADA SIAPA LG YG AKAN MELAPORKAN KPD RAKYAT...MAKA AKAN BERMAHARAJALELA LAH UMNO/BN DLM MERATAH SUMBER EKONOMI NEGARA SECARA HALAL MAHUPUN HARAM...

    SEPATUTYA JUGA AKHBAR HARIAN UTUSAN MALAYSIA PUN HARUS JUGA KENA HARAMKAN KERANA AMAT MENGHASUT DAN AMAT2 BERLAKU TIDAK ADIL...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR