FOLLOWERS

Tuesday 13 July 2010

GELI-GELI PAGI : GOSOK AZMIN, GOSOK !!!!

Dipetik dari : Malaysia Instinct Com


Penghuni Gua : Teruskan gosokan Min. Jangan tak gosok! Gosok terus. Semuga hajat tercapai!!! Kih kih kih kih kih.

8 comments:

  1. nak gosok ke xnak gosok ke
    mak bapak ko susah ke PG?
    blk gosok muka bini lu lg bagus PG
    kasi hilang kedut2 kt muka dia tu
    hahahaha!

    ReplyDelete
  2. BIASALAH. DAH TUA , MEMANG KEDUT. BODOH BENAR ANOY NI. U NAK TONGKAT LANGIT KE. TAK TUA KOT

    ReplyDelete
  3. SALAM MENTEKEDARAH TAIK WAT BEWAK2
    (lebih koghang ngan salam 1 mesia jugak la )

    PARTI BEWAK SEBUGHUK2 TEMPAT UNTUK MAKNUSIA SEGHOPA NGAN JAMBAN TAIK LA. TAPI JANGAN DOK LUPA JAMBAN TAIK SANGAT BERGUNA TAPI UNTUK MELEPAIH SAJA. TADAK HAIH ORANG DOK MENTEKEDARAH KA, BACA PAPER KA,
    MINUM KOPI KA DALAM JAMBAN TUH. UNTUK KODA HAJAT SAJA.


    KELUAQ JAMBAN ADALAH FITRAH MAKNUSIA NORMAL. KALU SAPA2 YANG DOK AJAK MAKNUSIA DOK DALAM JAMBAN......SAH MALAON NI TELEPAIH WAD GILA LA.

    he he he
    bewak nak dok dalam jamban.....dok la sampai mampuih...jangan dok ajak kita.

    ReplyDelete
  4. ALJUBURI
    Lord REid anak haram jadah..keluar dari jubor bkn dari pantat mak dia..itu pasal dia nya citer jamban, biawak, mesti tak tinggal ...

    ReplyDelete
  5. e'eleh...
    panas plak anon atas ni
    hahahaha

    ReplyDelete
  6. anon 11:21
    yg lu panas pasal PG ni apahal?
    lu ada affair ke dgn bini mangkok ayun ni?
    hahahaha!
    agak2 la dah kerepot beb
    x stim langsung!
    hahahahaha!

    ReplyDelete
  7. Salam tuan PG... & tuan sema...,
    Pendokong parti bewok kapok tuh...
    Silap tu PG bukan gosok tapi sental sema tuh... sental ajalah semuanya. Bila kou udah sontal apo laie maou tunggu nehhea..., kasi abislah. Ingat satu pekaro jah sotur kunyit mesti kou maou bubuh jelly nihea dan carik best punyoa bagi ket bos tuhaoh jangan dek sontal ajo. Bos mesti yang best punya jangan yang kedut tuhoa yang kedut-kedut tuh bagilah pada hok supa dgn anjing bela tuh... Bila sampai masanya ramailah yang menyalak tuh dapat peluang cari best2 almaklumlah kan sedia maklumkan....!
    Gosok tuh gosoklah asalkan jaga maruah...,

    Pang5 Beliung gosok juga gigi biar terkeluar bauan busuk tu..

    ReplyDelete
  8. Mengharamkan penerbitan buku atau suratkhabar kini telah menjadi perkara biasa sampai ketahap ia bukan lagi bahan berita. Itulah yang menakutkan sebenarnya. Associated Press telah membawa berita kerajaan Malaysia mengharamkan buku-buku kartun politik Zunar, dan berita tersebut telah tersiar di Washington Post.

    Dalam cubaan untuk menerangkan tindakan kerajaan itu, Ketua Setia Usaha Kementerian Dalam Negeri Mahmood Adam berkata, buku-buku ini telah diharamkan kerana isinya boleh mempengaruhi rakyat untuk menentang pemimpin dan polisi kerajaan. Isinya tidak sesuai dan berbahaya kepada keselamatan awam.

    Pengkritik Zunar tidak boleh menerima lukisannya yg menggambarkan Mahathir berhidung besar. Seperti orang Yahudi, orang Melayu juga sensitif kepada bentuk dan saiz hidung. Mahathir telah pun menyatakan ketidakpuashatiannya kepada gambaran karikatur lukisannya itu. Tapi, tidak lebih daripada itu.

    Satu lakaran yang berjaya merangkumi pemerintahan Abdullah ialah gambarnya duduk disebuah kerusi yg besar sambil mengeluarkan arahan “Zero Corruption! Zero Red Tape!” dan diikuti dgn dia tertidur dikerusi tersebut. Kerusi itu digambarkan terlalu besar untuk Abdullah atau dia terlalu kecil untuk kerusi tersebut. Perkhidmatannya hanyalah slogan slogan kosong yg tidak membawa makna.

    Pentadbiran Najib pula digambarkan oleh beliau sebagai kapten sebuah kapal KD Altantuya, sebuah kapalselam yg baru dibeli dengan harga yg sungguh tinggi, tetapi tidak boleh menyelam, sambil beliau megeluarkan arahan yg tidak diendah oleh sesiapapun.

    Karikatur Zunar adalah pedas kepada semua pemimpin. Tapi mendapat tindakbals yg berbeza. Mahathir and Abdullah tidak begitu gembira dgn lakaran Zunar. Bagaimanapun, tidak seperti Najib, mereka berdua tidak nampak keperluan untuk mengharamkan kartun Zunar.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR