FOLLOWERS

Monday 26 July 2010

GELI-GELI PETANG : PASAL MB KHALID LAGI !!!!

Dipetik dari : Malaysia Instinct Com

Penghuni Gua : Kih kih kih kih kih kih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 comments:

  1. Salam Bro Arif,
    dah mmg kaki spin, asyik nak spin citer jer. Kononnya nak tunjuk pakatanharam lebih kreatif dan innovatif.

    p/s-dahlah gagap, nak menipu plak tuh..

    ReplyDelete
  2. SALAM MENTEKEDARAH TAIK WAT BEWAK2
    (lebih koghang ngan salam 1 mesia jugak la )

    KALU PON PUAK2 BEWAK NI BEIK TADAK JUAL PASIAQ,
    PARTI BEWAK SEBUGHUK2 TEMPAT UNTUK MAKNUSIA SEGHOPA NGAN JAMBAN TAIK LA. TAPI JANGAN DOK LUPA JAMBAN TAIK SANGAT BERGUNA TAPI UNTUK MELEPAIH SAJA. TADAK HAIH ORANG DOK MENTEKEDARAH KA, BACA PAPER KA,
    MINUM KOPI KA DALAM JAMBAN TUH. UNTUK KODA HAJAT SAJA.


    KELUAQ JAMBAN ADALAH FITRAH MAKNUSIA NORMAL. KALU SAPA2 YANG DOK AJAK MAKNUSIA DOK DALAM JAMBAN......SAH MALAON NI TELEPAIH WAD GILA LA.

    he he he
    bewak nak dok dalam jamban.....dok la sampai mampuih...jangan dok ajak kita.

    ReplyDelete
  3. SALAM MENTEKEDARAH WAHAI LORD BURIED DAJE, SPISIS BEWAK MATA SATU.

    NI NAK HABAQ KAT HANG, TENTANG LUBANG-LUBANG TAIK HANG JANGAN DOK CAKAP.

    NANTI BOS HANGPA, PM 16 SEPTEMBER MURKA.

    DIA DENGAN LUBANG TAIK TU MACAM KATA AZIZ SATAR "TETAP MENJADI PILIHAN HATIKU"

    NO?, HANG BERINGAT SAMA, NO?

    KEHKEHKEHKEGH. SAJA NAK LAWAK DENGAN LORD BURIED, SPISIS BEWAK MATA SATU.

    ReplyDelete
  4. Salam tuan PG & Sema2…,

    Ai Nampak relek ja. Apa belit-belit ni Kolid..., bukan kah punasihat ekonomi yang Kolid bayar tu lebih bijak merncang pembangunan ekonomi Selango tu. Kolam takungan air tu boleh satu untuk Kolid, satu untuk Al Jubri, satu untuk Jeming satu lagi untuk Al Seikh Al Ustaz Al Asan juga satu lagi untuk Kolid Geje tuh. Rakyat Selango tak perlu air pun, yang mustahaknya Al Jubri tu dapat bersihkan lubang-lubang yang pernah di korek tu. Lepas, buat lah kondom dekat tuh dan agih-agihkan kepda semua pemimpin bewok kapok tuh. Senang kan bolehlah pakaikan stoking tak adalah bukti forensik, kimia atau DNAA. Kesian, kesian bini bewok kapok ini mengandungkan anak otak pemekirannya taik. Bijak, bijak…bijak. Twenty percent….

    Pang5 Beliung sentiasa menghormati pemikiran waras walaupun berbeza pendapat.

    ReplyDelete
  5. KEHKEHKEH KLAKAR LE TENGOK LOK BLEY DOK SEKAPAL DGN KETUA MENTERI JAMBAN LGE. JAGA JAMBAN!.. SALAM MIDDLE FINGER TOK LOK REED! KEHKEHKEH

    JGN MARAA LOK!..GURAU2 JEK BRADERR!..SAJE SAKAT2 LU LA BRO KEHKEHKEH >|D

    ReplyDelete
  6. Aku ada sikit profil tentang Lord Reid Pukimak ni, dia ni asal dari permatang Pauh tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah,

    ReplyDelete
  7. ALJUBURI
    Aku ada profile gak si lot burit tu,anak haram dari hasil persenyawaan biawak dan manusia, di kabarkan mak dia kena main ngn biawak sampai terlahirla dia nie..puki mak dia sampai sekarang x sembuh lagi parut dan luka semenjak melahirkan dia., ayah dia plak xmo ngaku dia anak sebab badan dia separuh manusia separuh biawak..itu la sebab2 dia tak bole nk luperkan biawak..setiap komen dia pasti ada sebut biawak.

    ReplyDelete
  8. Hahahahaha... kolam yang dipenuhi dengan air 'kencing' Pengencing Rakyat. Bila kolam kencing dah penuh, maka keluarlah bewak2 seperti lord taik bermain2 di gigi air.

    Hahahahaha....

    ReplyDelete
  9. Sebenarnya Lord Ried dan seangkatan dengannya risau juga Selangor berlubang-lubang tapi buat-buat tak nampak. Lubang-lubang tu sebenarnya akan menguburkan Bewak Lord Ried dan Seangkatan Dengannya dari Baka Babi dan Anjing.

    Gurauuuuuuuuuu

    ReplyDelete

PETA PELAYAR