FOLLOWERS

Monday 6 September 2010

BESARNYA NAFSU ZAID !!!

( Inilah keadaan kepala Zaid sekarang. Penyudahnya tumbang juga )




Selepas pelbagai spekulasi, Pengerusi PKR Wilayah Persekutuan, Datuk Zaid Ibrahim akhirnya mengesahkan beliau akan bertanding jawatan timbalan presiden.

Sebelum ini, anggota Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR itu menyuarakan hasratnya untuk bertanding dalam pemilihan parti kali ini, tetapi tidak menyatakan secara khusus jawatan berkenaan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Wow ! Besarnya nafsu si Zaid ni. Di luar fikiran kita semua. Patut le beliau melompat keluar UMNO. Sebab dalam UMNO dia nak menang Ketua Cawangan UMNO di kampungnya pun semput !!!

2. Di dalam PKR , mungkin Zaid nampak dan berpandangan, semua pemimpin PKR adalah barang mainannya. Zaid ini selalu memamndang rendah lawan dan rakan. Sebab itu dia sepanjang masa tumbang di dalam UMNO samada di kampungnnya, bahagian, Negeri, mahu pun pusat.

3. Perangai ini terus di bawa Zaid ke dalam PKR. Sikap buruknya ini terus di amalkan. Memandang rendah kekuatan lawan dan nafsunya amat tinggi. Sebab itu , beliau melompat ke PKR kerana di PKR beliau nampak nafsunya boleh dipenuhi. Ha ha ha ha !!!!

4. Apa macam PKR? Inilah jenis pemimpin yang anda sanjung. Padan muka nada semua. Jahanam le PKR dikerjakan oleh Si Zaid ini. UMNO pun berapa terus kerosakan yang ditinggalkannya. Zaid ini biasalah. Kalau tak dapat dipenuhkan hajat beliau , maka beliau akan merosakkan parti yang disertainya dahulu habis-habisan sebelum beliau meninggalkannya.

5. Itulah Zaid yang diagungkan oleh PKR dan PAS!!! Padan muka kau orang. Sekarang Azmin Ali dan ramai pemimpin dalam PKR dah panas kepala dengan tindakan Zaid ini.

6. Itu le, sanjung lagi si kaki botol ini. Kaki botol ini memang tak boleh duga perangai buruknya. Padan muka kau orang semua !!!!!!

6 comments:

  1. Dia ego dari dulu hingga sekarang.
    Cuba tanya member-member lama di STAR Ipoh.
    Macamana perangainya sekarang, begitu jugalah perangainya masa bersekolah dulu.... seorang manusia yang sangat ego.

    ReplyDelete
  2. Masa di STAR dia ni termasuklah dalam kumpulan 'borer'.
    'borer' bukan bermaksud penggali atau pengorek atau tukang gali atau tukang korek.
    'borer' maksudnya orang yang membuatkan orang lain 'boring'

    ReplyDelete
  3. KEHKEHKEH NASIB ZAID AKAN DI TENTUKAN OLEH 'BURUNG TELEK' DLM SLUAR MAT KING LEATHER >|D

    ReplyDelete
  4. Orang macam ini tak akan selamat dunia & akhirat. Penipu bangsa & agama untuk kepentingan diri sendiri tanpa menghirau dosa & pahala. Syukur ianya dah keluar UMNO.

    ReplyDelete
  5. PKR pun ada tanda nak bungkus macam semangat 46 juga. zaid ini segurulah dengan ku li.

    ReplyDelete
  6. ANON 06:45
    FUIYOOO HEBAT LA LU
    DAH TAU SPESIS2 ORG YG SELAMAT & X SELAMAT KT DUNIA AKHIRAT!HAHAHAHAHA
    APE BAPAK LU SEKETURUNAN DAPAT WAHYU DARI ALLAH DH TAU SAPE YG SELAMAT & X SELAMAT KE?
    HAHAHAHAHAHA!

    -PG ARIF A/L OMAR BODOH-

    ReplyDelete

PETA PELAYAR