FOLLOWERS

Thursday 9 September 2010

HANTU LAPAR : FATWA DAN DALILNYA ADA PADA PAS !!!!!






Jawatankuasa Masjid Kapitan Keling dan Masjid Acheh di Georgetown Pulau Pinang merayu bantuan Yang di-Pertuan Agong supaya mengarahkan pihak berkuasa yang terbabit segera menghentikan 'pencabulan' sambutan Pesta Hantu Lapar yang menganggu penduduk setempat. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Apa yang susahnya? Minta aje fatwa dari mahaguru Nik Aziz. Buatlah kunjung hormat kepada mahaguru ini. Semua boleh dan halal. Atau pun jumpa dengan Khalifah Lim Guan Eng. Selesai masalah.

2. Khalid Gereja pun pasti ada dalil untuk halalkan perkara ini. Minta le dengan dia. Atau nak senang cerita nya senang aje. Minta PAS , PKR atau DAP, keluarkan kenyataan salahkan kerajaan sebelum ini. Selesailah masalh dan isu ini. Kih kih kih kih kih kih kih !!! Atau tanya dengan pakar FDI Malaysia iaitu Si Mahfuz serba tahu....mesti ada dalilnya !!!!

3. Inilah tanda-tandanya , bahawa esok adalah Hari Raya Aidil Fitri yang terakhir buat kita di Malaysia !!!!!! Mungkin pandangan Kicdefella mengenai nya betul kot !!!!

4. Ingat pengundi muda!!!!!!!!!!!!!Ini hari raya terakhir kita !!!!!!!!!!!!!!

Nota : Mungkin Mansor Othman Tim. Ketua Menteri Pulau Pinang ada jawapannya. Sebab itu dia dia aje mengenai isu ini dan dia tak buat bantahan pun mengenai pasta hantu yang dibuat berdekatan kedua masjid tersebut. Mungkin dia pakai Fatwa Mahaguru Nik Aziz iaitu dengan menempatkan pessta tersebut berhampiran kedua masjid berkenaan, semua penari separuh bogel serta masyarakat Tionghua yang datang ke pesta ini akan " lebih memahami islam atau akan memeluk islam". Itu le alasan dan fatwa Mahaguru Nik Aziz dan partinya sebelum ini jika melibatkan isu agama islam dengan agama lain!! Tak gitu?

4 comments:

  1. N.ajis dah nyanyuk, 'fatwa' yang akan dikeluarkannya nanti jika diminta hanyalah 'petua' semata-mata

    ReplyDelete
  2. semuanya jadi tunggang langgang sejak kejayaan usaha "menyelamatkan Malaysia dari anti Christ" aka menidakkan majoriti 2/3 BN di Parlimen sejak PRU12

    http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fanakbukitgantang.blogspot.com%2F2010%2F09%2Ffrom-911-to-quran-burningto-constant.html&h=2ffa1

    ReplyDelete
  3. Anonymous said...

    Salam tuan PG & Sema2…,

    HANTU LAPAR : FATWA DAN DALILNYA ADA PADA PAS !!!!!

    Inilah yang dikatakan polet2taik pemimpin dari tiga setangkai tok suku, ostat wolly triumphpah, al jubri dan al alim dapigkun. Tiga setangkai tetap kot2 mana pun nya polek2taik juga. Inilah tazakarah, sondomi, pemimpin tino ustadah yang minta pemimpin yang sanggup sekongkol bagi zakarah kat surau atau gereja.

    Puak2 polek2taik hukum puak tok suku wolly tiga setengkai macamana pun polek2taik nya polek2taik juga.

    Jadi keluar fatwa pun polek2taik jugalah nampaknya... Eii...!!! tak apa sebab ini fatwa dari pemimpin depa yang pandai main polek2taik..

    Aduilah tuan PG, ingatkan dah reda boleh berhari raya sakan, tapi kena berkawal lagi...

    ReplyDelete
  4. tak payah risau....DAP,PKR dan PAS memang dah jadi hantu kuasa pun....tak lama lagi diorang nie nak jadi hantu putrajaya pulak

    ReplyDelete

PETA PELAYAR