FOLLOWERS

Saturday 4 September 2010

NAMA KLIA2 : JANGAN HIPOKRIT LAH MR KULA!!!!!





DAP mahu kerajaan persekutuan menamakan Terminal Penerbangan Tambang Murah yang baru dinamakan sebagai Lapangan Terbang Antarabangsa Tunku Abdul Rahman (TARIA).

Naib pengerusi DAP, M Kulasegaran berkata tindakan itu sebagai menghargai sumbangan perdana menteri pertama.

“Ini bagi menentukan nama Tunku kekal sebagai lagenda bukan sahaja di kalangan rakyat Malaysia tetapi juga masyarakat antarabangsa. Berita lanjut : KLIK
Penghuni Gua : Jangan hipokriklah DAP dan Kula. Sejak bila DAP atau anda menyanjung dan dan menghormati YM Tungku Abdul Rahman ? Sejak bila?

2. Dah memang bagus dah nama KLIA2 kerana ia adalah sambungan dan pembangunan di tempat yang sama. Nama KLIA2 pun ada merujuk kepada Kuala Lumpur dan ia berkaitan dengan Malaysia. Nama KLIA sudah sinonim dengan Malaysia. Sebut KLIA , pelancung tahu dan mengenali itu adalah Malaysia.

3. Tak cukup lagi ke nama YM Tunku yang di merata tempat diabadikan? PG rasa sudah mencukupi. Untuk menghormatinya dan menyanjungnya bukan kepada meletakkan nama YM Tunku kepada perkara fizikal. Tetapi kalau DAP nak sanjung sangat ( hipokrit aje mereka ini ) maka hormati gagasan YM Tunku yang sentiasa menyeru kepad perpaduan sesama rakyat.

4. DAP wajib hayati saranan YM Tunku ini kalau nak sanjung dan ingati YM Tunku. Dan lebih baik kiranya , DAP atau PAKATAN , jangan sesekali membuat demo haram di Jalan Tunku Abd Rahman. YM Tunku memang tak izinkan demo haram apatah lagi di jalan yang tertera namanya. Jadi mengapa DAP dan PAKATAN masih berdemo haram di jalan ini?

5. Itulah tanda hipokrit dan sengaja cari isu dan nak gunakan nama YM Tunku untuk faedah mereka dan bukannya ikhlas untuk sanjungan.

Nota : Kalau kita lihat singakatan nama yang dicadang oleh DAP dan Kula ini ialah TARIA ( Tunku AbdRahman International Airport ). TARIA ? Lain macam aje bunyi nya. .... Ada apa-apa ke Mr Kula? Ada yang tersirat kot ?????!!!!!!!!!!!!!!

8 comments:

  1. TARIA...teruknya bunyi, langsung takde nilai2 komersial...Entah apa2 lah fuckatan punya cadangan.

    ReplyDelete
  2. Salam...,

    TARIA nak tutup bunyi perialah tuh!!! Kulasedapig... No one xbunyi apa2 tapi no three ada apa2lah tuh...

    ReplyDelete
  3. TARIA = PARIA je bunyinya, bagus la KULA*** yang cadang sebab dia PARIA juga ha ha ha

    ReplyDelete
  4. jangan layan sampah tu..

    ReplyDelete
  5. BAIK LETAK NAMA KUALA LUMPUR INTERNASIOAL MAHATHIR AIRPORT (KLIMA)...LAGI BAGUS!!!

    KAN TUN HANG TU SUKA SGT LEGASI NAMA-NAMA NIH!!...MADEY PASTI TAK AKAN MARAH2 BILA DITUKARKAN KLIA KPD KLIMA JD NAMA RASMI KLIA....

    KALAU UMNO TETAP TAK SETUJU GAK..AKU CADANGKAN NAMA KUALA LUMPUR INTERNASIONAL ANWAR IBRAHIM AIRPORT (KLIAIA)...LAGI LAH CUN MELECUNNYA...

    ReplyDelete
  6. SAMBUNGAN SIKIT JER...

    KUALA LUMPUR INTERNATIONAL MAHATHIR AIRPORT (KLIMA) BERMAKSUD IAITU = KELING + MAMAK MAHATHIR!!!


    ....MADEY MESTI SENYM LEBAR PUNYA!!

    ReplyDelete
  7. Jangan kita tertipu dengan segala lakonan yang dilakukan oleh pihak DAP.Segalanya untuk faedah politik mereka semata-mata.Pelakon tambahan pakatan ini sememangnya hipokrit dan ingin mengalih perhatian kepada isu- isu semasa kini.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR