FOLLOWERS

Thursday 23 September 2010

RM 4 BILLION : POK NIK KENA MAIN LAGI , KAH KAH KAH KAH KAH!!!!


Pening juga memikirkan isu ini. Siapalah yang berbohong dalam hal ini. Salahuddin dan pemimpin PAS cakap mereka tak kenal dan tak pernah jumpa pun syarikat dan taukeh syarikat ini. Jadi ini katanya fitnah yang dimainkan oleh BN untuk memmusnah dan memburukkan PAS.

2. Sementara adik TGNA pulak cakap dia pergi ke majlis tersebut kerana dia kenal taukeh syarikat berkenaan. Nama nya dipanggil secara terkejut aje, dan dengan terkejut juga dia pun naik menerima replika cek berkenaan.

3. TGNA pulak kata, dia ada jumpa dua kali dengan taukeh syarikat berkenaan di pejabat MB.

4. Jadi mana satu yang betul? Pada PG , maknannya TGNA memang kenal lah dan pernah jumpa. Takkan toukeh syarikat ini jumpa TGNA sebagai MB di pejabat MB nak cakap kosong aje. Mesti cakap hal hal resmi dan perniagaan. Mungkin Pok Nik terlupa kot tentang butir perbincangan dengan taukeh tersebut kot.

5. Atau pun, penasihat Pok Nik yang mainkan Pok Nik dengan mengaturkan pertemuan antara Pok Nik dengan Taukeh berkenaan setelah................... Bila dah terbongkar perkara ini, maka masing-masing " taichi " le.

6. Biasalah! Ini bukan kali pertama Pok Nik kena main oleh orang dikiri kanan beliau. Lihat ajelah sponsor haji tersebut. Siapa yang mainkan beliau!!!!!!!!!!!!!

7. Bab " taichi - taichi " ini, PAS dan pemimpin mereka memang pakar. kemudian nak salahkan orang. Jom kita suka ramai-ramai......kah kah kah kah kah kah kah kah !!!!!

Nota : Nak ingatkan Pok Nik aje !!! Ingat! Ramai jerung di kiri kanan Pok Nik tu. Bukan jerung biasa tetapi jerung yang berkopiah dan berserban lagi. Jerung yang boleh berzikir pulak tu !!! Jadi Pok Nik kena hati-hati di lain masa. Dah banyak kali Pok Nik kena main setakat ini. Kesian juga. Cuba Pok Nik siasat, siapa yang mengaturkan pertemuan Taukeh ini dengan Pok Nik. Jawapannya ada di situ Pok Nik. Tak payah siasat jauh-jauh dan nak menuduh UMNO dan BN. Rasa-rasanmya puak Pok Nik yang bising-bising menafikan tu kot ? Kah kah kah kah !!!!!

5 comments:

  1. ALJUBURI
    Ini semua adalah fitnah dan taktik jahat BN untuk menjatuhkan kerajaan PAS klantan..Pengikut2 PAS adalah dikalangan orang yang maksum,jujur,berilmu tinggi, sestengah pemimpin PAS da sampai darjat kasyaf lagi, mereka tidak akan buat benda jahat yang orang2 UMNO @ BN buat. Lagi pon kalo orang tu nak derma kat PAS klantan apa salah nya, bukan rasuah..hadiah, derma, di bolehkan dalam isle..

    ReplyDelete
  2. Itu bukan Rasuah...itu sedekah..kah kah kah

    Mari kita lihat sapa yang kena...Pork Nik ajis dah kena dah...

    Taici taici lagi Pork Nik Ajis....

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum PG

    Adelah...kamu ingat niky nyanyuk ke?, dia dah bagi dak anu arr simpan kat amerika. besok bila mati leh pakai kat shorgaaa...korang tolong bakar la duit tu nnti sampai la kat niky mcm dapig ajarrrr..

    ReplyDelete
  4. kah kah kah........ aku pun nak tumpang sekaki nak ketawa. Memang sah lah perangai orang Pas macam tu dari dulu, kini dan selamanya. Tak pernah sedar kena tipu sokmo dan selalu persalahkan orang lain jika ditimpa masalah.

    ReplyDelete
  5. TERDIAM PUAK2 PARTI AJARAN SESAT YER????????/// AKAL ADA KA???

    ReplyDelete

PETA PELAYAR