FOLLOWERS

Monday 20 September 2010

RONNIE YANG KEBAL !!!!

( Contoh tubuh Ronnie, hanya ada kepala tanpa badan.
Dengan lain perkataan dia adalah hantu politik )


Protes desak Ronnie Liu letak jawatan
Wong Teck Chi
Sep 19, 10
5:52pm



Kira-kira 30 penduduk Pandamaran berhimpun di pejabat ADUN Pandamaran yang juga exco kerajaan Selangor, Ronnie Liu, untuk mendesak beliau meletak jawatan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Inilah seorang gangster yang sentiasa selamat walaupun berbagai onar dibuatnya. Yang hairannya, Hassan Ali dan Khalid Gereja senyap aje!!!!Mengapa ye? Cakap nak menentang kemungkaran!!!! Bila kena pada DAP dan si gangster ini boleh kedua ahli syurga ini diam membisu!!!!

2. Mungkin, sesama ahli syurga , tak boleh hentam menghentam!!! Tak gitu ? Cuba tanya Khalid atau TGNA pun boleh, mesti ada fatwa sebegitu kot mengikut islam!!!! Tak gitu ?

Nota : Fikirkan pengundi muda!! Fikirkan bila anda menggunakan hak anda. Jahanam lah bangsa dan negara kita jika jenis ini diberi amanah mentadbir negara.... Jahanam!!!!! Lihat ajelah titik merah di hujung Selat Tebrau tu , bagaimana layanan mereka kepada orang Melayu. Itulah keadilan pada pandangan gulongan ini.

1 comment:

  1. Bab ini saya setuju dgn Arif Omar. Aljuburi dgn Katak puru senyap pulak, mana korang.

    Sepatutnya kalau ada kemungkaran Tan Sri Khalid Ibrahim perlu ambil tindakan. Kalau salah mesti ada hukuman setimpal, tak kira Melayu, Cina atau India. Ni org Melayu pijak kepala lembu masuk jel, Cina simbah cat merah dekat masjid, tak apa. Menteri dalam negeri mana diam membisu, telor masuk mulut katak puru.

    Kita org melayu perlu lihat pengalaman org Melayu Singapura. Baca bloggers Melayu2 Singapura. Google. Sedih sangat kalau kita diperintah oleh bangsa asing tak kira portugis, belanda, inggeris,jepun, cina , keling, sama saja.

    Ada baca camana org Putih ambil tanah Prince Wellesley (Seberang Perai) drp org Melayu dgn cara helah yg cukup licik.

    Kita tak habis2 nak bergaduh sesama sendiri. Yg punahnya tanah air kita. Ingat susah senang masa depan anak2 kita bergantung kepada kebijaksanaan kita berpolitik sekarang.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR