FOLLOWERS

Thursday 2 June 2011

FITNAH DAN FAKTA PUN TAK TAHU NAK BEZA !!!!!!



Dewan Ulama PAS Pusat hari ini sebulat suara meluluskan usul menolak video seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, selepas dibahaskan.

Menurut usul itu, video itu disifatkan sebagai satu fitnah jahat yang dibuat secara terancang oleh pihak tertentu untuk tujuan politik. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Kesian dengan parti sampah ini. Kesian dengan ulama politik ini. Tak dapat membezakan fitnah dengan fakta.

2. Kes vedeo seks lelaki y dikatakan fitnah. Siasat pun tidak. Polis siasat dikatakan politik kotor. Siasat sendiri tak mahu dan terus kata fitnah.

3. Bukti saintifik tak mahu pakai dan tak mahu terima pun. Terus jatuh hukum kata fitnah. Apa nama ulama dan parti Islam kalau begini. Parti islam poltik aje.

4. Bab menuduh PM terlibat dengan pembunuhan Altlantuya dengan tak ada bukti , tak fitnah pulak. Siang malam dok fitnah Pm mengenai perkara ini. Bukti tak disertakan. Dewan Ulama PAS tak pulak dakwa ini fitnah. Ada bukti kata fitnah, yang tak ada bukti dan memfitnah PM hari-hari bukan fitnah.

5. Tak dapat bezakan antara fitnah dengan kenyataan dan fakta. Fitnah ini tuduh tanpa bukti. Kenyataan dan fakta ini menyatakan sesuatu dengan bukti baik secara sainstifik, siasatan dan dengan gambar vedeo pulak. Mana Eskay fitnah. Eskay ada bersama dalam vedeo tu. Fitnah apanya ?

6. Ulama akhir zaman. Ulama suk. Ulama yang hanya bercakap bila menguntungkan poltik mereka. Kes VK Linggam mereka percaya pulak kononya Tun Mahathir dipengaruhi Linggam dalam melantik YAA Hakim-Hakim. tapi bab vedeo seks mereka percaya pulak. Mereka berbohong dan bercakap separuh-separuh mengenai hudud tanpa menerangkan mengenai takzir dan qarinah. Inilah ulama jahat akhir zaman. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Tak ada pulak cadang tubuh suruhanjaya Di Raja sepertiu mana mereka desak dan memaki hamun kerajaan untuk menubuhkan suruhanjaya Di Raja dalam kes LinggaM. Suhakam dan Majlis Peguam pun, mulut " birat ". Langusung tak berbunyi. Jika kena pada kerajaan, bukan main lagi kokokannya.

8. Mungkin PAS, Ulama dan SUHAKAM serta majlis peguam dah hilang.................................rrrrr. Mungkin kot? Tak gitu ?

4 comments:

  1. ulamak pun di kencing anwar! apatah lagi org2 pas yang lain

    ReplyDelete
  2. kah kah kah!
    ape la sgt kencing dsai tu
    berapa kerat jer org pas yg dia kencing
    itu pun klu betul!kah kah kah!

    mmg patut ditolak pun
    dh la konspirasi bnyk version!kah kah kah!
    skrip lari2 plak tu!kah kah kah!
    sape nk caye?kah kah kah!
    spesis2 buta kayu jer yg bole percaya!
    kah kah kah!

    kes mat-mongol yg terang2 kantoi kasi tutup rapat punya..kah kah kah!
    lg mau sumpah x kenal tuya!kah kah kah!
    sapa 3rd man?kah kah kah!dh pegi macau sama2 siap diroketnya lg si tuya tu lg mau sompah x kenal!kah kah kah!
    gua rasa mgkin pasal mat-mongol dh sumpah thats y kes tutup!kah kah kah!
    patut juburi pun kena sumpah baru tutup kes!
    kah kah kah!

    dh diroket minah tu mintak komisyen dic4 nya pulak minah tuh!kah kah kah!
    masyuk plak kt com bini
    kah kah kah!

    weh anakbabi2 umngok sekalian,ini baru fakta!
    bkn auta/fitnah!ngok!

    cube cer sket wahai anakbabi2 umngok sekalian
    cer citer..cer citer..
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  3. Salam tuan PG & Sema2...,

    FITNAH DAN FAKTA PUN TAK TAHU NAK BEZA !!!!!!

    Pengikut hamPASondol diibratkan sebuah perigi tertitik racun didalamnya. Ostat2 wolly pemimpin mereka akan katakan air perigi itu beracun dan tak boleh digunakan. Walhal perigi itu mengandungi air penawar yang boleh menawar racun. Jadi satu perigi itu mereka akan kambus walaupun kejadian telah berlaku bertahun2 lamanya. Paling tidak pun untuk menguji tahap keracunan perigi pelbagai cara boleh dilakukan setidak2nya dengan kertas "litmus". Anu wani nak sunpah camner, uji dengan kertas litmus bertukar warna, kah kah kah..., belum DNA itu bukan dinayaa...

    Sebab asyik menyondol dah taw bila menjadi biru dan merah dan takkan menjadi hujau...

    P5B, belajar asid dan alkali tahun 1966, kiralah darjah berapa.

    ReplyDelete
  4. NAJIB ALTANTUYA1 July 2011 at 00:54

    WOI UMNO BABI IBLIS SYAITAN!!! KAMU SEMUA ADALAH PENGIKUT NAJIB BABI BAPAK SEGALA JIN JANTAN KAPIR!!! MACAM TU JUGAK ROSMAH KATEK KETOT BETINA TAK SADAU KEDIRI!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR