FOLLOWERS

Wednesday 1 June 2011

PAS DAH TAK BERLIDAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim berkata semua pihak berhak untuk menyuarakan bantahan ke atas penganjuran konsert rock MTV World Stage Live.

Namun, katanya, kelulusan telah diberikan bagi penganjuran konsert yang akan diadakan di kawasan komersil antarabangsa I-City.

Menurut Khalid, kelulusan itu telah diberikan sejak tahun lalu, hasil cadangan yang dikemukakan sendiri oleh Sultan Selangor. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Kemetot je PAS dalam hal ini. Terhegeh-hegeh Khalid gereja buat-buat bantah. Apa PAS boleh buat. Apa Khalid Gereja boleh buat. Sebelum ini Pok Nik cakap DAP dah faham tentang Islam. tetapi kalau dilihat keadaan di I City, jangan kata DAP faham tentang Islam, Khlaid MB Selangor pun tak faham.

2. Jadi temberang ajelah cakap Pok Nik tu , bahawa PAS berjaya fahamkan dan dcekatkan DAP kepada Islam. nak fahamkan Khalid MB pun tak mampu. Temberang ajelah.

3. Tak ada pulak Dr Hatta, Tantawi, Mat Sabu atau Idris Ahmad seba tahu dan Mahfuz serba pandai ini nak berkokok dan berdemo di I- City. Kalau sebelum ini bukan main nak berdemo itu ini bila kerajaan luluskan konsert Barat di Bukit Jalil. Begitu juga pelajar-pelajar U separuh masak di persatuan Islam UM atau UKM. Bukan main melenting berdemo bila terminum kencing PAS mengenai konsert barat di Stadium Bukti Jalil.

4. Bila diluluskan konsert di I City oleh kerajaan PR Selanor , puak yang mendakwa lebih Islam dari orang Melayu Islam yang lain, boleh senyap membisu.

5. Mungkin konsert di I City itu halal dari segi Islam PAS kot ? Sebab itu semua di atas tak berani berkokok. Yang kerajaan pusat luluskan di Bukit Jalil dalam keadaan syarat yang sama dikenakan oleh MB Selangor di dakwa haram!!!!!!!!!!!!!

6. Itulah pemerintahan dan gaya hidup Islam cara PAS. Hassan si air mata pun tak berbunyi hingga kini. Takut dan gerun dengan gangster Ronnie si bapak ayam ni kot. Dulu kes arak di 7 Eleven pun, terkencing si Hassan air mata ini bila disergah oleh si Ronnie Liu bapak ayam.

7. 2 x 5 = 20 ......................Cakap aje lebih. Hapah pun tak ada. Kerana politik, Islam didagangkan. !!!!!!!Poooorrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Tak gitu ?

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR