FOLLOWERS

Monday 20 June 2011

LELAKI Y NI MAMAI KOT ?


Hazlan ZakariaJun 19, 11
9:00pm




Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau akan meminta pengerusi BERSIH 2.0, Datuk S Ambiga membatalkan perhimpunan 9 Julai sekiranya Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memberi jaminan bahawa pilihan raya umum akan dijalankan secara bersih dan adil. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Satu ajePG nak ulas mengenai cabaran lelaki Y ini. Kalau selama ini PRU 12 tak bersih dan adil, maka PG mintalah semua kerajaan negeri PR dibubarkan oleh mereka dan diadakan PRK semula!!!!

2. Berani ke? Atau sengaja nak cari pasal. Apa ukuran adil dan bersih? Bila PR menang baru bersih. Lelaki Y ini nak cakap bab adil dan bersih ? Adil dan bersih ke pemilihan agung PKR baru-baru ini?

3. Punggung mereka lagi penuh dengan tahi mereka sendiri.

6 comments:

  1. Kalau yakin sangat pilihanraya itu tidak bersih, minta Sultan negeri-negeri tersebut bubarkan sahaja DUN Selangor, Kedah, Kelantan, Penang. Mereka-mereka ini patut ditahan bawah ISA kerana bercadang menjadikan Malaysia huru hara dan bersekongkol dengan kuasa asing yang tidak senang dengan kemajuan dan stabiliti negara.

    ReplyDelete
  2. Elokleh!!!, dah tu sorang pandikuti sorang tu pundekuti, dua2 tu bagi konekuti jadilah konkekuti. Amboi ada lagi yang bagi peranan mereka ni jadi tahankuti dan tadahkuti. Mana mahu cari makan jika tak bersih suma. Suma kena bersih, depan lakang mesti maw taruk kah. Maw tanya itu sama ketua bersih, dia sudah kasi bersih suma depan lakang ka... Kena korekuti dulu baru jadi bersih. Bersih lu punya konekuti dulu, bersih juga lu punya pundekuti baru ada sokongan bersih. Lu sendiri tarak bersih mana maw buat itu bersih...

    ReplyDelete
  3. Anuar Brahim Al Juburi satu orang aja ada bersih!!! he he he he

    ReplyDelete
  4. 28 juta rakyat Msia... DSAI juga yang korang takuti terutamanya juak2 UMNgOk Be-eNd!

    ReplyDelete
  5. tau xpa..
    mana x takut,kantoi mkn x habis dol..
    siap booked kazashktan awal2 gua ckp lu..
    kah kah kah!

    sedia maklum umngok ni klu x haram mmg x sah!
    segala2nya nk yg haram!
    klu telus&adil lama bungkus dah..
    terlatest "projek ic"
    ada sape2 dikalangan anakbabi2 umngok yg bole hujah/deny dgn fakta pasal "projek ic" ni?

    silakan..

    ReplyDelete
  6. Takut kat Anwar al Juburi..?

    Memang... Memang takut, boss..! Dia tibai depan belakang...!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR