FOLLOWERS

Tuesday 7 May 2013

APA KECOH-KECOH !!!!!! KAH KAH KAH !!!!!

APA NAK KECOH-KECOH. PR DOK DAKWA MENANG BESAR. BN PUN NAMPAK KECEWA SKKIT.
APA MASALANYA.?

PRU DI ADAKAN UNTUK RAKYAT PILIH PEMERINTAH BAIK PUSAT ATAU NEGERI. BN DAN PERINTAH PUSAT DAN DAH DAOAT MAJORITY. 

KEDAH PUN BN DAPAT BALIK. ADA PENAMBAHAN NEGERI YG DIPERINTAH.
JAWAPAN MUDAHNYA BN DAH MENANG DI PUSAT DAN NEGERI. 

SIKIT BANYAK KERUSI BUKAN ISU. TAHUN 2004 PUN, PAS KELANTAN PERINTAH KELANTAN SELAMA 5 TAHUN HANYA DENGAN KELEBIHAN 1 KERUSI AJE. TAK AMBIL POT PUN.
JADI KEPADA PUAK PR NI, BAIK DIAM AJELAH. KAMU DOK KENA KENVJNG AJELAH DDNGAN AL JUBURI TU. KEPADA BN... TOK SAH NAK PENING UTK ANALISIS ITU INI. TRRUS KE HSDAPAN. BN DAN MENANG DI PUSAT DAN SEBAHAGIAN BESAR NEGERI. TERUSKAN TUGAS. 

UTAMAKAN PEMBSNGUNAN DI KAMPJNG YANG MANA PENGUNDI KNI BEGITU SETIA MENGUNDI ANDA DAH 55 TAHUN. JGN DOK MENGEMIS DENGAN ORANG YANG DAH TAK MAHU KITA. MELAYU DAN SEDIKITCINA SERTA SEDIKIT IBDIA DAN BOLEH BN MEMERINTAB. JTAMAKAN MEREKA.
JUGA UTAMAKAN SABAH DAN SERAWAK DARJ SEGI PERUNTUKKAN KEWANGAN DAN JAWATAN MENTERI. MEREKA BEGITU SETIA DENGAN JERAJAAN PUSAT. INI PERLU DIUTAMAKAN.

UTAMAKAN KEPADA APA YG DAH DI KENDONG DARI NAK MENGEMIS DEBGAN YANG DIKEJAR.
PPEDULIKAN MEREKA. 
UTAMAKAN JUGA BAKAL OENGUNDI BARU.
LUPAKAN YG DAH TAK MAHU KITA. MEREKA NAK BEGITU. BIAR MEREKA BERTEMPIK FI LUAR MACAM ANJING TERSEPIT. SUARA MEREKA DAH PUPUS DALAM KERAJAAN. ITU YG MEREKA PILIH.
PPEDULIKAN MEREKA. BN MENANG. ITU ISUNYA. WALAUPUN HANYA 1 KERUSI PUN. KITA NA, PEMENANG. ITU AJE.
APA NAK SAKIT-SAKIT KEPALA.  

KEPADA PR.... BOLEH JALAN LAHHHHHHHHH!!!!!

KAH KAH KAH. DAH KALAH TU... BUAT LE CARA KALAH. DIAM LE!!!! KAH KAH KAH!!!!!!

22 comments:

  1. Enough is enough biarkan cina dengan cauvinis mereka,hargailah orang-orang yg telah sokong serta setia kat kita selama ini,perkasalah mereka dan jangan tunduk lagi serta jangan abaikan kebanyakan orang Melayu , Sabah dan Sarawak yang berjuang selama ini,kenanglah jasa mereka kalau bukan sokongan mereka jangan harap BN hendak memerintah lagi.

    ReplyDelete
  2. Ada kawan baik cakap , BN dan Najib kalah dalam kemenangan. Pakatan pulak kata menag dalam kekalahan. Aku kata boleh jalan la korang. Yang menag tetap menang walau pun kelebihan satu undi sahaja. DS Najib, tolong bagi biasiswa kepada anak2 penyokong kamu. Yang tak menyokong BN bagi je pinjaman PLKN. Dah kerja pandai-pandai la korang cari duit bayar balik hutang tu. Itu sahaja yang aku nak. Aku taknak duit aku taknak projek, aku cuma anak2 aku dan anak2 penyokong BN diberi biasiswa belajar di Universiti dalam atau luar negara. Itu sahaja permintaan aku.

    ReplyDelete
  3. Lepas ini peduli apa orang gelar aku rasis. Sudah terang lagi bersuluh siapa yang rasis.

    ReplyDelete
  4. 'ini kalilah' tak jadi tunggu la 'lain kalilah'hahahaha sampai berpa kalilah

    ReplyDelete
  5. orang town biasa lah apa benda lagi dia nak takut semua ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. balik mengundi di kampung sokong PR... kami yang dok dikampung terima kesan... Orang kampung masih perlukan POLITIK PEMBANGUNAN... apa guna projek juta2 kalau kemudahan asas tak tertunai... RUJUK HIRERKI KEPERLUAN MASLOW... kalau perut masih lapaq... cerita juta2 tak guna... Orang Kampung Sokong BN

      Delete
  6. FB PM kena hentam oleh ribuan cina rasis DAP. Bangkit melayu pertahan kan PM. Pertahankan melayu dari di perlekeh dan di keji. Bangkit! Bangkit! Bangkit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak ambil hati org cina rasalah,sudahlah beri macam-macam tapi mereka mahu kuasa sepenuhnya nak memerintah Malaysia.Yang mana tidak elok perbetulkan dulu.Yang jadi Barua sedarlah.

      Delete
  7. aku orang kampung..tetap setia dikampung..dan kamilah pakcik2, makcik2, anak2 kampung yg berselipar dan bermotor buruk inilah yg memangkah BN dari dulu, kini dan selamanya..semasa kempen..cukup dengan sepinggan nasi dan gulai nangka..dibilik gerakan kami tak ada Pizz Hut, Big Apple, Domino Pizza, KFC apa lagi Starbuck..sepanjang 2 minggu kempen..PM tidak pernah ke kampung kami..TPM tak nampak..calon BN pun datang sekali sahaja..tapi pada 5 Mei 2013..semasa undi dikira dari peti undi kami..BN dapat 280 undi..DAP dapat 9 undi sahaja..syukur..BN berjaya bukan sahaja di peti undi kami malah DUN kami..semalam 6 Mei 2013..kami tak tuntut apa2 dari PM dan BN..tiada jamuan makan besar-besaran..kami tetap setiap ke kebun sawit..menoreh getah dan berkebun..kami bangga kerana bumi ini kekal sebagai PERSEKUTUAN TANAH MELAYU selepas PRU13..kini kami sedar siapa kawan dan siapa lawan..kpd kawan2 cina, kita masih bersahabat kerana kita satu negara..tapi, selepas ini anda sahabat jauh kami..jangan ajar kami cara memerintah negara ini..kami anak Melayu..selamanya MELAYU ISLAM..kami diajar untuk berbaik dengan semua orang tetapi bukan dengan yg kurang ajar dengan kami..kamu semua telah mencabar kami dan pemimpin kami..satu sahaja pesan kami dari kampung: "WALAU SEEKOR ANJING KAMU TAK MENYALAK..MATAHARI TETAP TERTIB DIBUMI PERSEKUTUAN TANAH MELAYU !!"...ingat tu semua orang cina..ingat tu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin Melayu hanya tahu jaga bangsa lain, sedihnya bangsa Melayu yang selama ini memberi sokongan tak nampak,kenanglah jasa orang yang meletak mereka di atas.

      Delete
  8. Bangsa pemakan babi ni memang sial.

    ReplyDelete
  9. bak kata PR kalah dalam keadaan bermaruah katanya..bermaruah la sangat..kalu betul2 bermaruah dia terima kekalahan tu. tak adanya dia akan keluarkan isu isu panas macam ni..APTB..bingai diorang ni. cakap serupa tahik..

    sama ja macam hangpa yg duk fanatik dengan al jubuq tu

    ReplyDelete
  10. Bangsa sial cina mmg najis,,,perlu dibersihkan najis2 ni dari bumi suci Tanah Melayu ni... !!! Klu Najib nak bodek & jilat lagi bangsa babi ni,,,tunggulah nasib ko biar Melayu sejati ajor ko...paham tak...

    ReplyDelete
  11. matlamatnya utk pegang pentadbiran Kerajaan Pusat dan jadi PM kantoi. Nak tunggu lima tahun lagi entah bila entah tidak!!!!

    ReplyDelete
  12. Najib kata nak selam hati kaum cina. Dulu curah duit juta juta sana sini, rumah dan pejabat penjawat awam langsung Najib tak peduli, Baget selalu tak ada, Minta duit alasan kewangan zero, tidak ada peruntukan d terima. Pergilah lihat masalah kaki tgn awam kerajaan pusat di sabah dan sarawak, bertapa teruk. Rumah guru, tentera,dan yg lain dan Balai Polis pun da mcm reban ayam. Undi Sabah dan Sarawak nak, Kebajikan meka di abaikan. Kalau tak kerana sabah dan Sarawak Najib da jadi ketua pembangkang, Bini da tak glemour..masa tu. Paklah gagal turun, Najib gagal ak turunkah? Kontrek kerajaan pastikan tak ada asli baba, pastikan kali ini kontrektor bumi yg layak dapat projek, dulu bagi kat bumi, bumi beri kat taukey cina, tp tak sokong BN tengok KM melaka kena kencing dgn cina, MB Johor kena berak atas palak oleh cina rakan baik dia..Harap PM yg ada jika masih pekak badak, buta perut, masih syok dgn NKRA , KPI yg cantik atas kertas , hasil zero. Rtm tak perlulah panggil penganalisis buat sakit hati aja, meka tak membantu pun, silap silap dalam dada meka ada lambang bulan dan Mata dyaitan atau Roket, Dulu buat analisi selepas PRU12, hasilnya zero, BN tetep buat silap, Post Mortem pun sama, hasilnya kitalupa dan kesilapan terus berlaku. Orang keliling Najib termasuk ketua pengarah itu ini semua pembodek Boss, tak tau apa apa. Terus terang di katakan bagi pangkat kat tukang kebun lagi bagus darinpada d berinpada hantu raya ini, Pecat aja meka..Meka jaga perut meka aja, Haram bagi pekeja meka HALAL pada meka..meka ada d antaranya double agent..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam perkhidmatan kerajaan pun kena tindas oleh bangsa ini apa lagi di pihak swasta tetapi mereka tidak di cop rasis hanya melayu yang menuntut hak di cop rasis, harap pembelaan dari bangsa sendiri, kita juga yang kena,nasib!!! nasib!!!! bilalah kebenaran akan muncul.

      Delete
  13. DS Najib dah kena tipu. BRIM should be given priority to orang kampung yang menyokong BN. di Sabah Sarawak mereka perlukan prasana yang lebih baik. buat highway untuk mereka. supaya senag berurusan diantara Sabah dan Sarawak. besarkan jalan di sana. di semenjung, pemipmpin besar hendaklah selalu melawat mereka. perbaik padang mainan, besarkan jalan, masjid hendaklah dibersihkan dan di selenggara dengan baik. nak harap PAS. masjid dorang punya toilet,,mak aiii tk sanggup aku nak masuk..

    ReplyDelete
  14. Najib nak selam hati pengundi CINA, pengundi hantu, pengundi dari China tak adakah..mesti ada, yg sewajarnya SPR wajibkan bila usia capai 21 tahun secara otomatik didaftar sebagai pemilih..dakwatvkekal di mansuhkan..jgn ikutbrentak tarian meka, buatapa pun kena back fire..esok PDRM akan menjadimlaukfan ulam utk pakatan , Kerajaan masih berlembut, Polis d katakan Anjing Bn nampaknya betul, Setia membabi buta, Sekesai demotrasi byk repot dari meka kata polis zalim, ganas, Meka ganas Kerajaan SUNYI, Maka ketua jabatan yg kaki bodek teramat cepat ambil tindakan, kata tak ikut SOP lah pada hal Boss meka duduk d pejabat air con, kopi , makanan yg enak, Polis yg kecil aka anjing ini lah yg di kambing hitamkan. Boss meka suci bersih maksum, sebab NAJIB dan HisamKERISmudin.

    ReplyDelete
  15. kecoh2 sbb x dpt jd PERDANA MENTERIla dol...

    ReplyDelete
  16. Apabila cina swing undi mereka kepada pakatan dengan harapan pakatan berjaya menawan pusat pentadbiran Persekutuan dan Pakatan pula gagal menawan pentadbiran pusat seperti diwawarkan, cina telah silap langkah dan membuka tembelang mereka akan siapa mereka sebenarnya kepada orang melayu apabila terlalu overconfident Pakatan akan menang dan habuan yang mereka akan dapat dan justeru itu bolehlah mereka "ransom" Dato Seri Anwar. Jadi siapa yang akhirnya tertipu? Melayukah?

    PM akan tubuhkan Kabinet seperti dikehendaki oleh Perlembagaan. Tidak akan DAP diberikan apa-apa jawatan diKementerian - itu sudah pasti dan itulah logikahnya. MCA dapatlah sedikit kerana mereka "gagal" dan dahpun ikrar tidak mahu jawatankalau gagal. begitu juga MIC dapatlah lebih dari sedikit berbanding cina MCA. Maka siapa kini kena tipu? siapa juaranya?

    kasualti yang ketara dalam masa terdekat ini adalah Nik Aziz sendiri, Mat Sabu, Haron Din dan PAS keseluruhannya. Hilang Kedah. jangka masa panjang, UMNO akan menjadi lebih kental perpaduannya.

    Tun Mahathir dah "turun", Nik Aziz pun dah "turun". Kit Siang dan Guan Eng dan karpal bila lagi? masing-masing pun dah ada anak masing-masing sebagai ganti. nak apa lagi?

    ReplyDelete
  17. pm ni kena selau didesak..kalau setkat ckap2 macam ni dia x tahu pun..selalolah buat demo kat opis dia tu

    ReplyDelete

PETA PELAYAR