FOLLOWERS

Thursday 9 May 2013

HOI PUKIMAK !!!! INI TAK RASIS KE ???? KAH KAH KAH KAH !!!!


INI YANG DOK KELUAR DI SURAT KHABAR CINA . TIAP HARI BEGINILAH.  PERLI ORANG MELAYU BODOHLAH DAN BERBAGAI ARTIKEL LAGI. 

PENCETUS 13 MEI DAP TU TAK BISING PULAK. AL JUBURI TU JANGAN CAKAPLAH.  DIA MAIN LIWAT SEGALA ISU . JANJI UNTUNG DAN SEDAP AJE KIRA OKLAH.

FIKIRKAN. AL JUBURI TU BIASALAH. DILIWATNYA SEMUA ISU. JANJI UNTUNG. BUKAN KIRA HALAL HARAM ATAU BAIK KE TIDAK PADA NEGARA.  PELIWAT KATAKAN !!!!

9 comments:

  1. Bila DSAI nk berundur ... ? Nik Aziz kena ludah muka anwar dulu sebelum ludah muka umno. Sesungguhnya air ludah nik aziz itu suci lagi mursyid.

    ReplyDelete
  2. Celaka punya cina !! ..negeri kita pulak nak dijajahnya !!

    ReplyDelete
  3. tolong forward kartun ni ke fb najib. bior dia sedar sikit.

    ReplyDelete
  4. LangsiNGOK The End9 May 2013 at 08:50

    Gambar ni ada satu kesilapan besar. Sepatutnya karikatur 'Chinese community' tu sedang menaiki seekor keldai yang berlabel 'PAS' baru la kene dengan watak yang dibawa. Bukan setakat keldai itu adalah PAS, tapi PAS tu juga layak di gelar anjing 'Chinese Commnity'. SinChew Daily tolong alter balik karikatur anda ni. Jangan risau, polis dan KDN takkan ambil tindakan punye.....

    ReplyDelete
  5. Najib dan UMNO kena bersih semua,baru cakap pasal Melayu jangan hendak ambil hati Cina dan India,kalau hendak beri sama rata buat betul jangan Melayu di lupai,masalahnya sekarang Melayu tidak tahu dia melayu, begitu juga orang Islam,cakap Islam tapi perbuatan tidak nampak pun macam Islam.
    Ya Allah tolonglah kami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak bersih apa lagi. Ingat pemimpin-pemimpin dalam PR tu semuanya bersih dan suci sangat ke? Kalau Melayu dilupai, maknanya Melayu takkan beri undi terbesar pada Najib. Ada ke Melayu tak tahu dia tu Melayu? Yang aku tau perangai Melayu camtu hanya ada dalam PAS, malu nak mengaku Melayu. Apatah lagi ciri-ciri orang Islam yang beriman, langsung takde pada pemimpin PAS. Nama Allah pun sanggup digadai demi undi. Cakap je Islam tapi perbuatan tidak melambangkan pun macam Islam.

      Delete
    2. Maaf Encik, saya cakap ni berlaku di Pulau Pinang,ada ke patut mereka kata DAP bersih dan amanah,semua yang tidak elok dan betul semuanya BN dan Melayu,apa sikit semuanya melayu, siapa yang kena tindas di sini barulah tahu sengsaranya, bila bangkang tidak ada orang yang sokong,yang sakit hati tu ada yang cakap pasal agama tapi perbuatan tak serupa apa yang diucapkan puji pula bangsa asing.

      Delete
  6. report polislah..papagomo pun dah kena tangkap kan.ni pun kira rasis juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib kitalah buat apa pun kena,mereka buat fitnah macam-macam tak kena tindakan pun.

      Delete

PETA PELAYAR