FOLLOWERS

Friday, 3 May 2013

BERANI KE ALJUBURI LAKUKAN ? KAH KAH KAH KAH !!!!!


PERKARANYA MUDAH. TAK PERLU BAYAR. PAKAI AIR LIUR AJE TANPA KY JELLY. APA AL JUBURI TAKUT SANGAT BERSUMPAH LAKNAT. KALAU KATANYA BERSUMPAHG LAKNAT TAK BETUL DAN TAK ADA DALAM ISLAM PUN.... BUAT PUN BUKAN DOSA MASUK NERAKA.

BERANI KE ?

BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH. !!!!!

AHAD INI MEREKA AKAN DI LAKNAT OLEH ALLAH DI PRU 13. !!!

INSYAALLAH !!!!

7 comments:

  1. Mengapa selalu ada kah,kah ,kah di belakang tu,tak serious langsung hang ni.Macam mana Umno nak menang

    ReplyDelete
  2. woi bongok 10.07. Itu rakaman pakai H/P je . bulan macam auwau nak rakam panggil cnn, fox dana apa lancau yahudi pumya media dia panggil. au ni kenapa bodoh dan engap sangat. hati kau dah buta, minda kau dah masuk kuman BABI sondol tu samapi tak boleh nak bezakan kebenaran dan pembohongan. nak cakap macamana UMNO tak menag. hamPAS tu dah 55 tahun merdeka pun tak menag2 pun. menabg setakat di Kelantan jer bole la. PKR menag pun bukan pasal dia kuat. pasalUMNO lemah je. but kalau kau nak menag feseral ,,lain kali lah.

    ReplyDelete
  3. Anon 10:12. Kamu ni kena sampuk ke x pasal2 maki orang lain? Kamu paham x apa yg anon 10:07 tulis tu? Dia cuma cakap blogger ini mcm x serius tulis artikel sbb ada 'kah kah kah' (mcm blogger PAS & PKR). Kalu kamu nak nasihat pun x perlu la caci maki org plak serupa mcm spesis pembangkang tu.

    ReplyDelete
  4. boleh percaya ke video ni....siapa lah yang buat ini, tak professional langsung lah....nampak sangat menipu tau....tak payah lah aku nak jelaskan tengok lah video tu betul2 banyak tak kena nya lah......lain kali nak menipu tu betul2 lah....ini main hentam keromo je....lain lah orang yang tak pergi kesana mesti percaya ini betul...tapi bagi orang yang telh pergi ke Mekah memang sah video penipu....tak takuit ke buat kerja2 menipu ni....saiful ni kalau masuk penjara rasanya kena main belakang betul2 dengan banduan tau!!!!!!

    ReplyDelete
  5. MEMANG AKAN DILANKNAT PUN. MACAM-MACAM BALA ALLAH DAH TURUNKAN KEPADA MEREKA SEJAKL DULU. TAK PERNAH MENANG PUN.

    ReplyDelete
  6. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  7. UMNO memang KAFIR!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR