FOLLOWERS

Wednesday 22 May 2013

SEGERAKAN TINDAKAN KE ATAS AIRASIA !!!!


AKU DAH LAMA DAH BOIKOTNYA. INI SYARIKAT SAMPAH. TAK MATI KALAU TAK NAIK AIR ASIA. TAK ADA NILAI ATAS DUIT YANG KITA KELUARKAN.

TAHNIAH CUEPACS !!!!!

SATU AJE YANG PASTI DAN BAGUSNYA AIR ASIA YANG TAK ADA PADA PENERBANGAN YANG LAIN DI DUNIA IALAH AIR ASIA TAK PERNAH GAGAL UNTUK DELAY PENERBANGANNYA SETIAP MASA , MINIT DAN SAAT  DAN DI MANA 
PUN. ITULAH KELEBIHANNYA. 

6 comments:

  1. rakyat malaysia kena konsisten boikot airasia. Minta si botak resign tanpa syarat.

    Ya ALLAH, KAu hancurkanlah AirAsia dan kau tutupkanlah hati dan mata rakyat dari membeli tiket airasia. Dgn kebesaranmu, Kau campakkanlah airasia ditempat sehina sebagaimana mereka terlalu sombong dan bongkak membuli rakyat marhain yang sentiasa dianiaya. Amin! (nota:Amin kan doa ini seramai yang mungkin).

    ReplyDelete
  2. Amin , hancurkan lah penerbangan Air Asia. Bawak lah kapir -kapir lahanat masuk dalam penerbangan Air Asia dan seterusnya diletupkan oleh puak Al Qaeda.. Perkenankanlah doa ini.

    ReplyDelete
  3. Right now it seems like BlogEngine is the best blogging platform available
    right now. (from what I've read) Is that what you're using on your
    blog?

    Look at my web page; Cheap Jerseys

    ReplyDelete
  4. Mungkin bapa toyol tu bersekolah aliran Inggeris atau belajar di negeri barat pasal tu nak ikut cara pemikiran macam Mat Salehlah tu, syor dia tenguk cermin selalu.Dahlah hodoh perangai pun serupa aje.

    ReplyDelete
  5. KLau kita terlewat sikit meka tak beri kita masuk tp meka lewat berjam jam no problem , kalau kita pinda tarikh tak dapat suruh beli tiket baru , meka tukar tarikh masa flight tak apa pulak , lagi satu trick airasia semasa booking tarikh oergi da balik u buat selaiu buat silap yg d segajakan u kljk next setalah tarikh pergi dan balik tiba tiba tarikh balik ada lah ari yg sama bukan tarikh yg kita buat, da ramai kena, so bila da buat payment baru oerasaan kita rugi kena beli tiket balik, semua bag kena bayar semua tax d masuk cibai lah air asia

    ReplyDelete
  6. azran, azran ... degil tak nak mintak maaf ... satu keluarga airasia kena tanggung. Aireen Omar terkebil kebil cuba pertahankan airasia semalam ... mungkin melayu yahudi juga tapi paling kurang tak menyatakan dengan terbuka ...

    Azran kena berkorban untuk warga airasia. Mungkin boleh apply china airlines. Dengar khabar diorang nak expand. Boleh ke masuk? Ke tak lepas temuduga.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR