FOLLOWERS

Thursday 30 May 2013

JANGAN DOK LAYAN LOYAR PUAKA NI !!!! KAH KAH KAH KAH !!!!




JANGAN DOK LAYAN. TAHNIAH KEPADA PDRM DAN ANGGOTA YANG BERKENAAN. CUMA SEPATUTNYA DAN SEWAJIBNYA TUDUH AJE LAYOR BURUK INI ATAS 
TUDUHAN MEMAKI HAMUN POLIS. IA KESALAHAN LAZIM DITANGKAP 
DAN BOLEH DITANGKAP TANPA WARAN. JANGAN DOK BAGI MUKA.

TAHNIAH ATAS KETEGASAN PDRM DALAM MEMBENDUNG TINDAKAN SEMUA PUAKA-PUAKA PEDLIWAT INI.

UNDANG-UNDANG MENGATASI SEGALANYA.

MAJLIS PEGUAM PULA MENGAPA MEMBISU DENGAN PERANGAI HUDOH AHLI MEREKA INI !!!!

MEMANG MAJLIS PEGUAM DAH LAMA KENA KUSTA MULUT. SEBAB ITU TAK BOLEH CAKAP MENGENAI AHLI MEREKA. SEBAB ITU KE PECAH AMANAH AHLI MEREKA DENGAN MENIPU ORANG KAMPUNG BAB JUAL BELI TANAH DAN INSURAN KEMALANGAN BANYAK BERLAKU.

KALAU MEREKA AMBIL TINDAKAN PUN  SETELAH BERPULUH TAHUN BERLAKU. MANGSA PUN DAH MENINGGAL DUNIA.

ITULAH PERANGAI PUAK LOYAR BUROK INI WALAU PUN BUKAN SEMUA.

KEBANYAKKANNYA.

BESAR SANGAT KE KERJA LOYAR BURUK INI? 

TAKAT IJAZAH PERTAMA DAN TAKAT PUSING FAKTA AJE BOLEH LAH !!!

BOLEH BLAAHHHHHHHHHHHHHHHHLAH !!!!!



13 comments:

  1. aku sokong 100%...kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. aku pun sokong 100%..jangan layan sangat puak-puak bengong dan bingai tu...

    ReplyDelete
  3. Adusss ... apa hal tendang tendang pulak ni???

    lain kali lestik jer puak puak tu.. baru dia tahu .. puak puak peguam ni ingat dia tu above law...kasi dia rasa lestik punya law ..huhuhu

    ReplyDelete
  4. apa susah..pr bagi le pulak penghargaan pada loyar buruk tu..

    rasa macam diri tu pun patut di hargai..penat tu..kena sepak lagi..

    ReplyDelete
  5. peguam ni cari makan ramai yg kena tangkap lagi banyak lah masuk yg penting wang tak kira siapa pun dia maki tapi apa pun polis malaysia masih bersabar cuba pempuan ni pergi luar negara habis dia ni tak ada dekat situ lagi habis.

    ReplyDelete
  6. tu promo la der mcm x paham2.mana tau esk2 pru 14 dpt jd calon!ni semua dh lakonan basi dh der!

    ReplyDelete
  7. hahahahahahahahahahahahah loyar buruk!LAWYER..LAW AND LIAR!hhahahaahahhahahahahahah

    ReplyDelete
  8. Yes,jangan layan...dah muak dengan perangai depa.Profession ini sudah jadi bahan ketawa...tak bermaruah.

    ReplyDelete
  9. MEMANG PATUT PUN PEGUAM TU DITENDANG SEBENARNYA..PERANGAI MENGALAHKAN ANJING..KURANG AJAR..MASA KECIK2 MAK BAPAK BG KAWAN NGAN ANJING,SEBAB TU PERANGAI PUN SAMA..HAHA..KAKI POLIS TU MAKAN DIA..HAHAHAHAHA..

    ReplyDelete
  10. Jika jenis loyar buruk betina perangai macam tu, ada kes kemalangan pun terhegeh2 nak cari makan, klim 20% - 30%, tapi tiap kali hadir dimana pun nak layanan 1st class. Mujur ada kes membabitkan siasatan polis. Jika tidak tak leh nak cari makanlah puak2 nih. Yang betina mungkin jadi pelayan bancuh air, yang lelaki tukang buat air ajerlah jawabnya. Syabas dan tahniah PDRM anda telah menjalankan tugas dengan sepatutnya.

    ReplyDelete
  11. Perangai Penguam macam ni sudah mengalahkan anjing polis. Jenis manusia macam nilah yang telah menjatuhkan imej Profesion Guaman Negara. Mereka ini perasan yang dia orang perlu di layan 1st kelas. Maaf ya, dengan sikap macam ni, dan juga Majlis Peguam yang dah jauh lari dari landasan profesiaon Guaman hendak mendapat pengiktirafan dari maki masyarakat umum, Minta sorry la...Sepatutnya mereka yang macam ini hidup bersama dengan masyarakat di Taman Sepilok, Sandakan Sabah. Di situ baru sesuai habitat mereka ini.

    ReplyDelete
  12. Aku ingat korupsi yg dilakukan Peguam dalam Malaysia ni lagi jahat dari segala mahluk yg ada dkt Malaysia. Kebanyakkan merekalah pelanggar undang-undang. Anyway tolonglah buktikan kejahatan mereka ni. Mereka ni la menjadi pelopor terhadap kegiatan yg melanggar undang2 namun tidak semua tapi boleh dikatakan kebanyakkan mungkin. Boleh ke pihak berkuasa yg menyiasat kesilapan dan membuat dakwaan kepada peguam atau pengamal undang2 dimalaysia. Sekadar berkongsi mungkin.

    ReplyDelete
  13. kelo betul loyer fadiah tu kene tendang, sure time tu jugak dah kecoh kat fb, twitter and all...polis report sana-sini...tp apsal xde..ni bila polis dapat surat penghargaan baru keluar citer mcm2...nampak nau membohongnya....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR