FOLLOWERS

Thursday 9 May 2013

LARAT KE POK NIK NAK LUDAH ORANG !!!! KAH KAH KAH !!!!



SERBAN MACAM KENA GAM GAJAH DI KEPALA. LEKAT SIANG MALAM.

CAKAP MACAM SYAITAN. NAMA JE LEBAI. MULUT ... YA ALLAH.

DAH TU LARAT KE POK NIK NAK LUDAH ORANG TU.

TAKUT POK NIK PULAK YANG TERKENA LUDAH SENDIRI KOT.

SUROH UMNO UBAH DASAR UMNO KE ISLAM DULU. BARU BOLEH BERGABUNG.

HABIS TU YANG PAS DOK BERGABUNG DENGAN DAP DAN PKR TU... DUA PARTI PELIWAT TU DAH UBAH  KEDASAR ISLAM KE POK NIK. PELIWAT TU ISLAM LIBERAL. SEMUA BOLEH.

BOLEH  PULAK PAS DAN POK NIK BERGABUNG.

SEBAB ITU ... POK NIK BERCAKAP DAN NAK LUDAH TU PUN SEBNARNYA POK NIK CAKAP PADA DIRI SENDIRI DAN NAK LUDAH DIRI SENDIRI.

SEDAP PULAK KATA UMNO KENA BALA ALLAH. UMNO DAN BN MENANG BAIK PUSAT DAN NEGERI.

KALAU IKUT BALA ALLAH IKUT SIFIR POK NIK... MAKNANYA PAS DAN POK NIK LAGI NGBANYAK KENA BALA ALLAH SEJAK 55 TAHUN DULU TAK PERNAH MENAM\NG. TAHUN 2004 PUN KERAJAN PAS KELANTAN HANYA MEMRINTAH DENGAN KELEBIHAN 1 UNDI AJE. ITU PUN BALA ALLAH JUGALAH KOT?

BETUL KE POK NIK.  POK NI TAK KABAR INI.  POK NIK SUMPAH SERANAH  DI ATAS TU SEBANARNYA DIA TAK SEDAR DIA SUMPAH SERANAH DAN LUDAH PADA DIRI DIA SENDIRI.

KAH KAH KAH KAH !!!!!

12 comments:

  1. Aku bimbang masa depan; bila perpaduan antara melayu telah lebur, dan Malaysia menjadi Singapura II, anak cucu akan kencing atas kubur si celupar ni...

    Sejarah akan mencatit peristiwa kelantangan dia menolak cadangan penyatuan melayu.

    ReplyDelete
  2. tak baik ngutuk tg nanti tak dapat masuk syurga ...ahaks .!

    ReplyDelete
  3. LangsiNGOK The End9 May 2013 at 12:14

    Tarikh tamat tempoh sorga pork nick dah berakhir bila kene pecat dengan Sultan dari jadi MB seumur hidup. Exco kanan Husam Musang pun tak dapat la merasa jadi Exco sekaligus menjadi MB lepas orang tua ni kojol nanti...

    Kita tengok pulak sorga dari Ahmad Yaakob pula. Mesyuarat teknikal hudud dah berganjak kepada hampir 2 tahun, tapi satu habuk pasal hudud pun tarak pasti lagi... mungkin sorga tuan guru ahmad yaakob lagi mantap dari sorga tuan guru pork nick yang terkenal asyik tertido dalam mesyuarat2 kerajaan negeri tu...

    Tapi aku cukup yakin, lepas PRK Sg Limau di Kedah nanti, PRK seterusnya adalah di DUN Cempaka pulak. Tunggu la dalam 3 tahun ni..

    ReplyDelete
  4. haa... apa lagi pok jib, pok nik dah sound tu. Tinggal sekular, ambil islam. Cina dah x nak kat hang. Lupakan saja cina tu. X payah nak ambik hati lagi dah. Demi kelangsungan bangsa melayu, BN perlu ambil Islam yang sebenar dan dah x perlu nak memikirkan soal masyarakat majmuk lagi dah. Buang ego jauh2 dan duduk sama-sama dengan PAS bincang hal Islam ini. Dah tidak ada cara lagi.

    Orang cina tidak perlu lagi ada dalam kabinet dah hukum islam dapat ditegakkan tanpa sebarang bantahan dah sudah tidak ada alasan lagi (sememang nya x ada alasan langsung)

    Buktikan dalam tempoh lima tahun ini, undang2 islam sesuai untuk semua bangsa, agama, keturunan dan spanjang zaman. Kesian kat anak cucu kita nanti, xde dah tempat nak mengadu bila malaysia dah jadi singapura...

    ReplyDelete
  5. Pok nik ni nok kena genyeh mulut dengan spender busuk ni baru molek. Doh nok arwoh doh,mulut cam longkang.

    ReplyDelete
  6. Kita orang BN jgn ada perasaan begini pada TGNA. Biarlah dia...semoga dgn adanya MB baru kelantan, UMNO dan PAS akan dapat duduk berbincang semeja. Setiap yang berlaku ada hikmahnya. Semoga PAS dan UMNO bersatu demi umat islam dan melayu. Untuk mencapai sesuatu yang baik amat sukar tetapi kita akan mencapainya

    ReplyDelete
  7. Slogan yang betul sebenarnya ialah Islam for all dan bukan Pas for all...

    ReplyDelete
  8. Mujo la TG Nik Aziz kata nak ludah muke... kalo aku bukan takat ludah...aku bagi package dgn kahak-kahak sekali!

    Memang layak pun diludah dan dikahakkan....!

    ReplyDelete
  9. Btl jgk tu langsi..
    Aku nk ludah dan kahakkn skali muke ajis ni

    ReplyDelete
  10. Fuck neck jis ni tak sedaq2 lagi. Hebat sampai taro mano dio tuh hee..

    ReplyDelete
  11. aku rasa la nik ajis ni tk lama lagi mampos. sebab ramai sangat yg sumpah seranah dia,nk dia mampos cepat.

    ReplyDelete
  12. Jaga sikit kata2 kwn2 umno weiii... Jgn bakar sentimen org pas dgn maki hamun gitu, mukriz pun p melawat azizan elok ja... Tu namanya psikologi,,, kita doakn nik azis ni dpt ketenangan dan otak dia tak merapu meraban supaya penyatuan umno n pas jadi kenyataan. Amin..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR