FOLLOWERS

Saturday 18 January 2014

DARI SEKALI DAH JADI DUA KALI BODOHVDAN DIPERBODOHKAN !!!!!!

Siasatan kes buka tudung masih diteruskan selagi pengadu tidak tarik balik laporan

KOTA TINGGI 17 Jan. - Siasatan terhadap isu seorang guru Cina mualaf yang diminta membuka tudung oleh Pengerusi Lembaga Pengurusan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Nan Ya, Teluk Sengak dekat sini masih diteruskan selagi pengadu tidak menarik balik laporan yang dibuat sebelum ini.

Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Supritendan Rahmat Othman berkata, selepas siasatan selesai, kertas siasatan akan diserahkan pihak Timbalan Pendakwa Raya untuk tindakan selanjutnya, sama ada pihak terbabit perlu didakwa atau sebaliknya."

Kita berharap kes ini selesai, namun selagi pihak pengadu tidak menarik balik laporan kes ini, selagi itu kes ini berjalan," katanya selepas Majlis Muhibah dengan Pengerusi Lembaga Pengurusan SJKC Nan Ya, Phang Ah Ngang dan Guru Besar, Chiew Swee Tuan meminta maaf secara terbuka kepada guru berkenaan, Choi Yi Shan di Dewan Terbuka Kampung Johor Lama, dekat sini hari ini.

Yang turut hadir pada majlis yang bermula pukul 10.20 pagi itu ialah Timbalan Pegawai Pelajaran Daerah (PPD) Kota Tinggi, Mohamad Fadil Ishak; Penghulu Mukim Johor Lama, Mohd. Nazri Kasmin dan Pemangku Ketua Kampung Teluk Sengat, Mohd. Amin Jantan.Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140118/dn_07/Siasatan-kes-buka-tudung-masih-diteruskan-selagi-pengadu-tidak-tarik-balik-laporan#ixzz2qiFgH8ej © Utusan Melayu (M) Bhd 

PENGHUNI GUA: SENANG NYA CAKAP DAN SELESAI MASALAH. LEPAS BUAT PERKARA BODOH DAN MENGHINA ISLAM..... MINTA MAAF.

2. YANG NAMPAK BODOH DAN DIPERBODOHKAN TERMASUK DARI SEKALI DAH JADI 2 KALI BODOH. SEBAB TERIMA KEMAAFAN PENGETUA RASIS YANG TAK BEROTAK TU.

3. LEPAS TU YG LAIN PULAK BUAT LAGI DAN TIADA TINDAKAN UNDANG-UNDANG. INI KESALAHAN JENAYAH. WAJIB TUDUH SUPAYA KEPALA ORANG SEPERTI MEREKA INI TAK BERTAMBAH BESAR .... !!!! 

4. BILA AKAN SELESAI KALAU BEGINI ?????

3 comments:

  1. Islam akan terus di hina lg..minta maaf semua nya dh selesai...mmg celaka..

    ReplyDelete
  2. senang sungguh keturunan pendatang di Malaysia, setiap kali hina Islam dan orang Melayu, minta maaf, selesai semua. Pemimpin Melayu akan terus dianggap dayus oleh rakyat jika berterusan begini.

    ReplyDelete
  3. Penghinaan sebegini tak akan ada penghujungnya selagi tidak ada tindakan yang konkrit sebagai pengajaran diberikan. Mudah sahaja kan? Buat dan minta maaf .... lepas tu setel.Buat lagi...minta maaf.... setel. Smpai bila? Sampai Islam dipandang macam sampah?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR