FOLLOWERS

Thursday 9 January 2014

KHALID GEREJA DAH MULA NAK JILAT KAHAK SENDIRI !!!!!!

MALAYSIAKINI


MP: Trio DAP jangan campur urusan Islam

 29  0 Google +0  0Ahli parlimen Shah Alam Khalid Samad berkata tidak wajar tiga ADUN DAP Selangor "campur tangan" apabila mencadangkan supaya Enakmen Agama Bukan Islam Selangor (Kawalan Pengembangan di Kalangan Orang Islam) 1988 negeri itu dipinda.

Menyifatkan pindaan enakmen itu sebagai "urusan orang Islam", Khalid - yang mencetuskan kontroversi hampir sama pada 2010 – berkata, tindakan wakil rakyat DAP itu bercanggah dengan prinsip perjuangan parti, sekali gus memburukkan lagi suasana."Sepertimana mereka tidak mahu orang Islam campur tangan dalam urusan agama bukan Islam, begitu juga orang Islam tidak mahu lihat campur tangan bukan Islam dalam urusan agama Islam.

"Tindakan mereka akan bercanggah dengan prinsip yang mereka perjuangkan sendiri. Malahan ia akan digunakan untuk memburukkan keadaannya lagi," katanya melalui SMS jawapan kepada Malaysiakini.Khalid diminta mengulas tindakan tiga ADUN DAP Selangor – Lau Weng San (Kampung Tunku), Rajiv Rishyakaran (Bukit Gasing) dan Yeo Bee Yin (Damansara Utama) – yang mahu enakmen itu dipinda selaras dengan Perlembagaan Persekutuan..................

PENGHUNI GUA : LAWAK BILA BACA BERITA DI ATAS YG KHALID BODOH NI BERI AMARAN PADA TRIO DAP.

2. WAYANG TINGGI PRODUCTION.  SEBAB PUNGKOK KHALID GEREJA MULA PANAS. SEBAHAGIAN BESAR UMAT ISLAM BERSATU PERTAHANKAN KALIMAH ALLAH.  JADI KHALID MULA NAK CORNER BARING. 

3. JIKA TIDAK.... DIALAH RAJANYA SEHINGGA KAN BERUK DAP DAN SI KAFIR INI MULA BESAR KEPALA. 

4.KINI KHALID SEDANG KEPANASAN.  JADI KENA BERLAKON LEBIH KONON WARNING DAP.  SEBENARNYA KERANA DIALAH SEBAHAGIANNYA YG MENTEBABKAN 3 EKOR HAIWAN INI MAKIN BESAR KEPALA!!!!

5. KHALID, KHALIDD......... NAK MUNTAH AKU TENGOK LAWAK BODOH KAMU. BAB ISU KALIMAH ALLAH KHALID BISU.  ALIH-ALIH HARI INI BERI AMARAN BODOH!!!! KAH KAH KAH !!!!!!!

3 comments:

  1. wayang fuckatan kalau buat wayang pacak pun aku tak sudi nak tengok. Layak masuk tong sampah je wayang mereka ni...

    ReplyDelete
  2. Kalau kau orang tanya bekas-bekas pegawai Petronas yang seangkatan dengan Khalid gereja ini semasa dia bekerja denagn Petronas memang dia ini berhaluan kiri daripada dulu lagi. Dia tak boleh kerja dengan sesiapa pun. Semuanya tak betul, semuanya dia sorang yang pandai. Pasal tu dia resigned daripada Petronas. Sebenarnya susah nak ubah perangai manusia melainkan Allah turunkan bala kepada dia baru dia sedar diri.

    ReplyDelete
  3. Bukan saja turun bala dekat dia. Kasi lumat sama Pakatan Anwar lah punca segalanya. Melayu di Hina.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR