FOLLOWERS

Sunday 12 January 2014

SEJAK BILA MUJAHID JADI JURUCAKAP KRISTIAN ?

PAS: Holy Water tak akan tukar Muslim jadi Kristian| 

4:11PM Jan 11 2014

Tanggapan bahawa seorang Muslim akan menjadi Kristian jika terkena 'holy water' (air suci penganut Kristian) atau menjejakkan kaki ke dalam gereja adalahkarut, kata Ahli Parlimen Parit Buntar, Dr Mujahid Yusof Rawa.

"Tidak wujud langsung pergi ke gereja tiba-tiba jadi Kristian. Ini adalah karut."Ada yang kata kalau orang Kristian bagi 'holy water' - sekali minum, 'habis'.

"Kita mungkin ketawa, tetapi cuba fikir kembali berapa ramai di luar sana mempercayainya?" katanya dalam satu forum di ibu negara semalam.Beliau bercakap kepada kira-kira 150 orang yang terdiri daripada penganut pelbagai agama di forum "Polemik 'Allah' dan rampasan Bible: 

Antara undang-undang dan sensitiviti agama, anjuran Dewan Pemuda PAS Lembah Pantai.Mujahid yang merupakan ketua biro perpaduan nasional PAS berkata kerisauan yang sama turut wujud di kalangan orang Islam terhadap penggunaan kalimah 'Allah' oleh penganut Kristian.

BERAPA SEN AGAKNYA MUJAHID DAPAT UPAH PERTAHAN DAN JADI JURUCAKAP KRISTIAN ?????  KAH KAH KAH!!!!!

JAWAPANYA HANYALAH UPAH UNTUK DIPERBODOHKAN DAN NAMPAK BODOHBAJELAH. PHD TAHAP LONGKANG!!!!!!

4 comments:

  1. mujahid mahu jadi syirik bila menyokong kalimah allah digunakan oleh kristian!menyokong bermakna mujahid bersubahat dengan kristian kerana menyekutukan allah.kalimah allah akan digunakan untuk tuhan bapa,tuhan anak dan tuhan ruhul kudus.ini bukan setakat mendua kan allah malah mengempatkan allah.iaitu allah swt,allah bapak,allah anak dan allah ruhul kudus! mujahid sudah syirik!!! allahuakbar!!!

    ReplyDelete
  2. Holy water kan minuman keagamaan utk upacara keagamaan mrk. Walau pun tak jadi kristian, apa jadinya aqidah seorg yg mengaku muslim bila meminumnya dgn sengaja, apatah lg bila disertai oleh kristian kristian dlm upacara mrk. Rosak Dr sorg ni. Common sense nya pun dah hilang, suka la sgt kristian kawan dia tu. Dan apa yg menyukakan kafirun bakal mendtgkan murka Allah swt.
    Dunia dunia.

    ReplyDelete
  3. aku melayu rasis12 January 2014 at 09:17

    mungkin dia islam syiah kot, sebab pengikut ajaran ini suka menipu malah dibolehkan menipu.

    ReplyDelete
  4. MUJAHID dah mabok MINUM Holy Water dgn LGE..
    Keliling dia ada 3 4 ekor babi kafir yg hasut dia..dia dah bangga.

    Pasal tu LA NI dia mcm bukan lagi BERAGAMA ISLAM..

    Melayu biasa mcm ni..ada sekor dua babi acah2 dia..semua benda digadai

    ReplyDelete

PETA PELAYAR