FOLLOWERS

Wednesday 5 May 2010

PRK SIBU : INGAT, ORANG SIBU,.................

Dipetik dari bloh : 1peluru.Blogspot.com



Penghuni Gua : Ingat-ingat orang Sibu. Ingat apa penghinaan yang telah lakukan oleh pemimpin PR iaitu TGHH. Mereka menghina dengan satu penghinaan yang amat buruk. Hukum mereka dan pakatan ini dalam PRK nanti. Itulah wajah pemimpin mereka. Ingat itu . Lihatlah contoh mulut mereka yang bergelar ulama. jauh lebih buruk dari mulut kita yang awam ni. Perlu ke kita mengikut dan mendengar kata mereka seperti ini?

2. Fikirkan.!!!!!!

9 comments:

  1. SALAM UKHWAH & SALAM 1 MALAYSIA

    MAAF PAB BERBISIK..

    PAB BERHARAP ORG SARAWAK JGN LUPA KEDAYUSAN DAP, PKR DAN PAS. INGAT APA YG HJ HADI a.k.a AMANAT MURTAD SEBUT MASA PRK BATAG AI DULU. KALAU PAKATAN YG CAM NIE YG KALIAN NK UNDI. KALIAN AKAN MENDAPAT NASIB YG SAMA SPT WARGA SELANGOR, KELANTAN, KEDAH DAN PENANG.

    MAAFLAH TUAN GURU.... SEBELUM NK MENGATA ORG LAIN.. TGK KEBAJIKAN PARLIMEN MARANG DULU. NAMPAK GAYA MCM SAMBUNG PROJEK DATUK RAHMAN BAKAR (MANTAN MP MARANG/BN)JER NIE...

    WASSALAM
    SAYONARA

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Tuan,

    ..tempat jatuh lagi dikenang..inikan pula penghinaan Hadi terhadap rakyat Sarawak..kami mahu lihat Hadi ini dari dekat, macamana rupa dia dalam pakaian sebagai orang PAS.

    ReplyDelete
  3. sik pernah kmk lupa kata2 hadi tok... iboh harap maok menang di sibu...( xpernah ku lupa kata2 hadi ni, jgn harap nk menang di sibu)... kmk juak rakyat Malaysia yg punya maruah dan harga diri... 1Malaysia!!!

    ReplyDelete
  4. TokGuru ni mesti tak pernah lawat Sarawak!

    ReplyDelete
  5. Ulamak ulamak pas mana nak tengok org pakai baju....dia org ni memanag suka tengok org pakai cawat saja.....sebab itu dia tak nampak org yg pakai baju!!!!...itu lah maruah ulamak ulamak pas!!!!!!>>>ummi merdeka said

    ReplyDelete
  6. orang pas ni memang pukimak..suka hina orang,cakap sesedap mulut,perkataan pukimak ni pun aku pinjam dari novel "shit" yang dikarang olih sasterawan pas shahnon ahmad...pukimak bertopeng agama.

    ReplyDelete
  7. Shut Up...tak apa lah apa yang dia kata..you rugi apa?

    ReplyDelete
  8. Memang benar apa yang dia cakap bah..apa kamu tak pernah lihat kah..sekira VVIP datang Sarawak..joget apa yang sambut..kalau tidak orang nyagat pakai cawat..kan itu identity Sarawak.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR