FOLLOWERS

Friday 7 May 2010

WAJAH LIM GUAN ENG ! INGAT SEMUA !!!!

Dipetik dari : Malaysia Instinct com



Penghuni Gua : Inilah wajah sebenar Lim Guan Eng. Tindakannya dalam mentadbir Pinang saling tak tumpah macam penjajah Inggeris. Pecah dan perintah dan beri gula-gula sikit. Itu pun 2 ke 3 ekor melayu menyeringai gigi kerana suka sangat. Tak sedar negeri tergadai.

6 comments:

  1. Teruskan Tuan LGE, jangan dengar puak UMNO yang dengki tu....

    ReplyDelete
  2. Penjajah yang paling bahaya adalah penjajah bangsa itu sendiri. 53 tahun nasib Melayu dan Islam makin mengelirukan dengan alasan Perjuangan Belum Selesai. Feel kita bila gagal tidak mahu letak jawatan tengok Jepun pemimpin mereka lebih bertanggungjawab tapi negara terus maju. Pesawat dah banyak jatuh dalam keadaan perajurit kita tidak berjuang pun di medan perang. Sayangkan negara atau sayangkan kedudukan pangkat dan darjat yang akhirnya bangsa Melayu itu jahaman.

    ReplyDelete
  3. Jangan risau sejarah akan berulang lagi... melayu yang akan menjahanamkan negara ni.. bukan bangsa lain.. Nampaknya taktik musuh dari luar menjadi..

    ReplyDelete
  4. melayu2 dlm PKR mcm awak ni rosidi1410 yang mempercepatkan agenda DAPig menjahamkan melayu

    ReplyDelete
  5. Kuda perang ,bukan dengki ngan Lim An Jing ngan tu tapi gembira tengok org melayu yg bodoh macam kamu yg menerima kehancuran negeri Pening ty sekarang. rosidi1410 yang bahlol,perjuangan tak selasai selagi ada manusia bodoh macam kamu di Malaysia ni,ISlam ti Malaysia tidak mengelirukan oleh kerajaan skrg tapi di kelirukan oleh org yg merasakan dia lebih pandai dalam agama macam wali selipar N.ajis tu.Kalau wali N.ajis pun tak nk letak jawatan kalau dah dapat imbuhan nak gi Haji/slah guna kuasa pilih menantu cam mana, tak pa kot.Itu tak nampak, buta hati dan mata mahluk Allah sorang ni.

    ReplyDelete
  6. rasa-rasa rosidi1410 ini bukan orang melayu kot.... or melayu celop

    ReplyDelete

PETA PELAYAR