FOLLOWERS

Monday 17 May 2010

YB KARPAL NAK HUMBAN PM KE PENJARA ? BIAR BETUL !!!!






Pengerusi DAP Karpal Singh hari ini mendakwa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak terbabit dalam 'pembelian undi' pada pilihan raya keci parlimen Sibu yang berakhir semalam.

Beliau merujuk kepada satu majlis di Rejang Park, sehari sebelum tarikh mengundi seperti mana yang dilaporkan oleh akhbar harian bahasa Inggeris Sunday Eastern Times. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Bagus sekali Karpal mendedahkan kononnya PM membeli undi di parlimen Sibu. Kalau Karpal betul berani dan berpegang pada prinsip, buatlah repot terhadap PM . Jika beliau menang dan di dapati DS Najib bersalah kerana beli undi di Sibu maka PRK Sibu akan di adakan semula.

2. Buatlah repot Karpal. Jangan cakap saja. Berani ke? Cakap semua orang boleh cakap. Menipu dan gertak orang pun semua orang boleh gertak. Tapi Karpal ini hanya gertak..................!!! Semua sudah tahu Karpal gertak apa.

3. Karpal sebenarnya salah orang untuk dia gertak. .............Kenyataan politik agaknya. Buat repot le Karpal. Apa menyalak-nyalak. Berani ke? Kalau betul berprinsip , buat aje repot. Tengok siapa yang bungkus................PM ke penjara ke atau PRK semula di Sibu kot! Berani ke!!!! Cakap bolehlah!!!!

Nota : Nak lihat juga cara Karpal humban PM ke penjara. Nak lihat juga siapa yang terlebih dahulu yang terhumban.........

41 comments:

  1. DAH MENANGPUN TAK PUAS HATI. BODOH PUNYA PUNJUBI. NASIB BAIK KAU GULUNGAN OKU. kALAU IKUT HATI MAU JE AKU BALING DENGAN PENUMBUK. OI!KARPAL,MELAYU,CINA DAN INDIA ADA PARTI. LU PUNJUBI MANA ADA PARTI.PAKAI SERBAN BOLEH MASUK PAS FOR ALL. KARPAL HARUS BERTABAT.

    ReplyDelete
  2. pembontot dsai , itulah jadinya. dulu suroh dsai bertaubat. sekarang dua-dua perlu bertaubat. sudahlah singh

    ReplyDelete
  3. memang dah kalau jenis sing ckp memang mesti gempak punya, buat kerja langsung tak tau.

    ReplyDelete
  4. Nampaknya puak pembangkang ni dah betul melampau. Mereka menang di Sibu kerana DAP menggunakan isu perkauman terhadap org Cina di Sibu . Anak beranak Kit Siang telah menghasut orang Cina di Sibu untuk menolak BN dgn mengatakan org cina tertindas hidup di bawah BN dan mereka tidak mendapat hak sewajarnya seperti kaum bumiputa di Malaysia.
    Kempen secara perkauman ini telah dapat membeli hati org cina bukan saja di Sibu ini tetapi di merata negara. Sebab itulah mereka menang besar di kawasan majoriti cina .
    Kerajaan perlu bertindak tegas terhadap pemimpin DAP ini kerana mereka semakin kurang ajar dan bertindak ala kominis. Tengok saja betapa celuparnya Karpal Singh membuat tuduhan berani terhadap PM pula sedangkan mereka sebenarnya yg patut ditangkap saja menggunakan ISA. Kerajaan terlalu berlembut terhadap mereka ini dan hasilnya mereka menjadi semakin berani dan rakyat pula jadi percaya kepada mereka ini.

    ReplyDelete
  5. Wahai andakmaon... UMNO tak pernah main isu perkauman Melayu ke???? Walau apapun... BN kalah sbb rakyat dah tolak BN... peningkatan ketara undi di kawasan Melayu kepada DAP..kalau tak kerana undi pos... BN/UMNO tentu kalah lagi teruk... syabas rakyat Serawak... berani buat perubahan...TAHNIAH DAP..

    ReplyDelete
  6. PEMIMPIN UMNO KEMPEN PERKAUMAN TAK PERLU BERTINDAK TEGAS KE???

    ReplyDelete
  7. apahal orang gua...tak berani siar komen yang menghentam korang lagi ke??? baru kau tahu....

    ReplyDelete
  8. Salam.

    Singh tu bukan nak humban PM tapi nak humban BAKAL PM kedalam penjara. Jenuh nak bela kaki bontot ni. Dah bela nanti dia buat lagi....

    ReplyDelete
  9. BN kempen di Sibu - Undi DAP bermaknan undi PAS yang nak kan hudud - hudud zalim.. ini apa? kemepen BN sangat teruk.

    Tulisan PG jelas membuktikan yang PM bersalah..PM rasuah..

    ReplyDelete
  10. Najib harus memberi perhatian yg serius dgn yg berikut:
    1. BN tidak lagi diterima oleh kaum Cina. Mereka telah nampak bhw MCA dan Gerakan tidak mampu utk memenuhi cita2 kaum Cina iaitu utk memerintah Malaysia spt Singapura. Kaum Cina tidak berpuas hati dgn hanya memegang 70% ekonomi Malaysia. Mereka kalau boleh mahu bolot semua.

    2. Kaum Cina sedar bhw DAP yg berkiblatkan Singapore akan menjadikan negara Malaysia sebuah republik utk mereka berkuasa politik seterusnya. Jika ini berlaku, tak usah haraplah orang Melayu boleh bangkit semula. Pembangkang Melayu akan disenyapkan dgn tindakan memufliskan mereka spt yg berlaku di Singapore.

    3. Inilah masa yg sangat sesuai utk Cina merebut Puterajaya melalui PKR dan PAS. Sebab kaum Melayu berpecah kpd UMNO dan PAS. PAS pula hanya mahu dapat peluang memerintah sahaja. PAS tak kira kalau kuasa politik yg sebenarnya akan berada di tangan DAP. Tengok sahaja di Selangor dan di Penang, bagaimana PAS bagaikan patung bisu yg tidak langsung membela kaum Melayu.

    4. Perhatikan bagaimana Anwar dari PKR digunakan oleh DAP utk menekan Nik Aziz dari kumpulan Erdogan PAS supaya jangan sekali2 berkerjasama dgn UMNO spt yg diura2kan oleh Hadi dan Nasha. DAP tahu jika UMNO dan PAS boleh berkerjasama, orang Melayu akan jadi sangat kuat dan berupaya menghalang cita2 jahat kaum Cina. Melayu boleh meminda perlembagaan dan melenyapkan terus kuasa ekonomi dan politik kaum Cina dgn cara yg dilakukan oleh Kerajaan PAP Singapore. Niat jahat mesti dihalang dgn tegas dan berani.

    5. Ini sekarang kaum Melayu sedang melihat bagaimana Najib sedang sangat berlembut dgn orang Cina dan membiarkan diri dipulas tangan (arm twisting) oleh MCA dan Gerakan. Kononnya nak ambil hati kaum Cina. Tak perlu lagi sebab kaum Cina sudah tak ada hati lagi dgn BN!

    6. Utk kembalikan kuasa politik kpd orang Melayu di PRU13 nanti, UMNO haruslah meletakkan calon Melayu tempatan di kawasan majoriti Melayu. Calon Cina atau India hanya boleh diletakkan di kawasan majoriti Cina sahaja. Jangan beri muka kpd kaum Cina ini. Ada mereka beri muka kpd kaum Melayu?

    7. Utk survival orang Melayu, PAS dan UMNO mesti berkerjasama. Tolak ke tepi segala perbezaan. Tengok bagaimana kaum Cina dari MCA, Gerakan dan DAP pun boleh bersatu utk agenda jahat mereka. Kenapa kita orang Melayu tak boleh?

    8. Tengok bagaimana PR telah mainkan isu agama dan perkauman di PRK Sibu dan Najib tidak ambil sebarang tindakan yg tegas dan berkesan. Kalau zaman Tun Mahadir sudah lama petualang2 negara ini telah diISAkan. Fikirkanlah utk keselamatan rakyat. Jangan asyik berselogan shj yg rakyat akan didahulukan! Sebenarnya kaum Melayu nampak slogannya harus ditukar kpd "Cina didahulukan!"

    9. Orang Melayu dan Raja2 Melayu mestilah bangun dari tidur sebelum terlambat. Jangan tunggu sehingga nasi menjadi bubur! Menyesal dahulu kedapatan menyesal kemudian tak berguna!

    Allah hu Akbar.

    ReplyDelete
  11. Yang Pelik nya Melayu Pas bukan main seronok sepertimana komen yang terdapat didalam blog perisik rakyat yahoo group.Kesian dengan golongan melayu ni tidak sedar diri ..tetapi hakikat sebenarnya golongan melayu ini lah yang merupakan punca bakal lenyapnya bangsa melayu..disebabkan rasa dengki dan busuk hati sesama bangsa dan islam mereka mengangkat cina DAP yang sudah terbukti daripada keujudan DAP adalah untuk menghancurkan melayu...SYABASS kepada pemimpin DAP kerana berjaya memperbodohkan pak lobai melayu...ini lah kejayaan besar PAS setelah bertukar konsep daripada mewujudkan negara islam(kononnya laa) kepada PAS4ALL@ISRAEL FOR ALL.

    ReplyDelete
  12. ”Harap Umno dan BN sedar, tidak semua manusia boleh dibeli. Taburlah berlian dari langit sekalipun, prinsip bukan barang dagangan, kami di Kelantan sudah lama kenal perangai Umno,” kata Mursyidul Am PAS di sini.

    ReplyDelete
  13. ala haii...anon 16:20,

    kerajaan berlembut? bila kera[jaan] hang pernah kuat? hang ni baru sedar dari pengsan sabik parti hang kalah kat Sibu kah, atau baru
    bangun dari mabuk panjang cium ketiak amno? memanglah kera[jaan] hang dah lembut pun...Nah ni dia buktinya:

    a. PM hang, kat kak mah dia, dah lembut habis;
    b. hisham @ lsha dah lembut dgn amaran2 aje;
    c. rais yatim dah lembut sejak bakar jembatan;
    d. menteri lesen dah lembut kdp taik judi
    e. puak2 hang dah lembik kat sibu
    f. tongkat2 parti hang drp cina, drp india
    dah tesungkok depan bangsa depa sendiri
    g. tu kpn hang meghajuk, lembik bila kena
    kritik sikit ... bintang ja berdeghet2 kat dada
    h. ...laaa... pengabih2 cita, yb2 hang semua lembik laa kalau tak masyuuukk...

    ada kuat ka..? tu belum pru 13 nanti.. hanchoq!

    ReplyDelete
  14. Anonymous 17:18,

    buang air lio je..ni nak britau engkau. tak guna engkau nasihat2 kat umno ni... mereka kepala udang, taik dgn otak dok dlm satu ruang... umno ni bukan peduli masa depan bangsa... cakap macam tu alibi aja... yg mereka kira, masa depan kocek mereka jer.. buangkanlah rasa kesian engkau kat amno, dan cuba nak baiki amno, tak de pekdah.. sampai kiamat pun macam tu ler parti yg nama amno....otak diaorang ni dah majal tak masuk nasihat.... maki hamun je yg layak buat diorang ni... bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut..

    ReplyDelete
  15. PENGUMUMAN! PENGUMUMAN, PENGUMUMAN PENTING!...

    Bersabit dgn kekalahan BN di Sibu, semua pencacai amno dlm blog ini dah tukar prosession... jadi penjual anggur jenis .... SOUR GRAPES...

    Mari..mari...ucap tahniah ...kpd yg kalah ... sebab berjaya palit taik kat dahi 1Malaysia yg tak ada faedah apa pun di Sibu...

    ReplyDelete
  16. Kepada penyokong pakatan rakyat, bagi sikit sebab-sebab kenapa kamu sokong pakatan rakyat dan juga apa yg baiknya dalam pakatan rakyat...

    Ini cabaran!!! kalau tak ada yg berani jawab. maknanya, penyokong PR kat sini hanya ikut-ikut orang tapi tak tahu hala tuju. Hanya shok sendiri.

    ReplyDelete
  17. Buat apa dilayan orang yang suka tangguh-tangguh?

    Don't be insane

    ReplyDelete
  18. Inilah hasil didikan budaya PAS dan Melayu PKR yang mengajar si kafir macam kapal singah ini.... puak-puak PAS dan Melayu PKR lebih sanggup melihat kuasa Melayu akan berkubur asalkan Anwar dapat jadi PM, asalkan Nik Aziz tetap dapat berkuasa di Kelantan....pergi mampuslah dengan bangsa dan agama, itulah impian puak-pauk ini..

    ReplyDelete
  19. Tuan,

    Tak sangka ramai melayu lupa diri peyokong DAP kominis di sini. Kepoh betul mereka apabila parti pemusnah melayu ini menang di Sibu . Mereka seronok kerana DAP dah dapat membodohkan orang melayu .
    Pelik juga melayu ini mengutuk parti keramat UMNO pula . Mereka lupa selagi darah merah masih mengalir dalam tubuh mereka , selagi itulah mereka masih berhutang budi kepada parti UMNO . Jika mereka ini Islam , maka mereka ini kufur nikmat Allah . Kasihan , bertaubatlah . Kita sangat bertuah sebenarnya dikurniakan Allah negara yg aman ,kaya dan pemerintah yg bertanggungjawab.

    ReplyDelete
  20. Ali bin Abi Talib cakap,
    "dengar apa yg dikata, BUKAN siapa yang kata".
    Perlembagaan diluhurkan...
    Undang2 didaulatkan...

    Akta Pilihanraya...adalah menjadi kesalahan untuk merasuah dalam apa juga bentuk SEBELUM,SEMASA dan SELEPAS pilihanraya.

    Karpal bercakap berdasarkan undang2...
    so dia ada stand...

    ReplyDelete
  21. kah kah kah!
    sasha2020 said...
    Kepada penyokong pakatan rakyat, bagi sikit sebab-sebab kenapa kamu sokong pakatan rakyat dan juga apa yg baiknya dalam pakatan rakyat...".
    PILkuda kata:" Soalan terbodoh di Asia, kami sokong PR sebab kami tak sokong UMNO/APCO/YAHUDI. Apa yang baiknya dalam PR?. kami tanya balik : "apa yang baiknya dalam UMNO?".
    kah kah kah!
    andakmaon said,
    1- "Mereka menang di Sibu kerana DAP menggunakan isu perkauman terhadap org Cina di Sibu".
    Aku jawab :"otak bodoh malaun ni, DAP mestilah guna isu perkauamn cina, sama seperti UMNO guna isu perkauman melayu, mic guna isu perkauman india, MCA guna isu perkauman cina. Masuk akalkah DAP guna isu perkauman org eskimo?".
    2- kau kata :"Mereka seronok kerana DAP dah dapat membodohkan orang melayu .
    aku jawab :"Kami bukan seronok DAP menang, kami seronok UMNO kalah. Parti ini sudah 64 tahun jadi penipu melayu".
    3- kau kata :"Pelik juga melayu ini mengutuk parti keramat UMNO pula . Mereka lupa selagi darah merah masih mengalir dalam tubuh mereka , selagi itulah mereka masih berhutang budi kepada parti UMNO ".
    Kami jawab :"Keramat apa?. Kalau kubur keramat betul, tempat orang melayu minta nombor berekor, pasal tu hujan tiada panas pun tiada, UMNO halalkan judi".
    4- Kau kata :"Jika mereka ini Islam , maka mereka ini kufur nikmat Allah" .
    kami jawab :"nikmat?. aku rasa UMNO bala' besar kepada orang melayu, orang melayu yang tak UMNO mesti bersyukur kerana itulah yang dipanggil nikmat".
    kah kah kah

    ReplyDelete
  22. hahh...
    di mana Umno kuat...
    di situ Melayu merempat...

    ReplyDelete
  23. teratailiar,
    Karpal bercakap berdasarkan undang2...
    so dia ada stand...

    Siapa Karpal ni...

    Seorang yg bijak menggunakan undang-undang untuk kepentingan peribadinya sehingga menjadi kayaraya . Dia juga seorang ahli politik yg juga bijak mengambil kesempatan untuk berkuasa.
    Karpal peduli apa pada melayu ...Islam ...dosa atau pahala . Jangan kita jadi orang yg tiada harga diri ditipu oleh orang menjadikan undang-undang utk membodohkan kita.

    ReplyDelete
  24. johor umno kuat tak dak pun merempat. yg merempat di johor tu beribu2 org kelantan.

    berambus la puak kelantan dari johor. gi jumpa nik aziz mintak kerja. jual kismis tok guru. hahaha..

    husam

    ReplyDelete
  25. 20 thn nik aziz renew lesen judi dan arak di kelantan. tapi air lior menjejes ngata umno.

    kena tipu bulat2 la puak2 munafik PAS.

    ReplyDelete
  26. Selama ini pun itulah kerja jahat umno/bn pun...rasuah pilihanraya juta2, beli undi, ugut..umno/bn ni memang sangat jahat dan langsung tidak demokratik...macam2 taktik jahat mrk gunakan demi utk menang...namun akhirnya mereka (umno/bn) terpaksa menelan hempedu di Sibu..kelentong najib 1 Malaya tak sapa pun peduli...bila mereka kalah senyap sunyi Malaysia, akhbar2 dan media pengampu dan cucuk hidung tiada lagsung ulas kekalahan memalukan BN...kalaulah BN menang berhari2 pemimpin mrk berebut2 nak ulas kejayaan mrk...bila kalah senyap sunyi!!! itu saja menggambarkan tiada langsung demokratiknya BN...nasib baik lah SPR bagi undi pos, kalau undi pos tiada, aku rasa malu besar BN...undi pos yg telah dimanipulasi...bayangkan kalau undi pos tiada, malunya najib!!! kokok je lebih...tapi tak kuat mana pun...tahniah rakyat Sibu kerana telah menolak BN...tunggu PRU 13 kita buang umno/bn dr malaya...jgn sesekali undi mereka...buang mereka jauh2...

    ReplyDelete
  27. kah kah kah!
    kau kata:"johor umno kuat tak dak pun merempat. yg merempat di johor tu beribu2 org kelantan.
    berambus la puak kelantan dari johor. gi jumpa nik aziz mintak kerja. jual kismis tok guru. hahaha".
    aku pula kata :"Jerman tiada langsung UMNO/APCO/YAHUDI juga tiada org merempat bahkan lebih maju dari johor. Org johor kuat sangat sokong UMNO buka apa, tersalah telan khurafat UMNO. "Kalau tiada UMNO orang melayu tak maju" "hanya UMNO boleh selamatkan org melayu, aku rasa kau bukan tertelan, kau makan berkilo-kilo".
    "Mujur ada org kelantan di Johor, kalau tiada org kelantan, dah tentu melayu johor dilelong di pasar hamba di Singapura".
    Kau kata :"pergi jumpa nik aziz minta kerja!". kata aku :"Bahlol punya kepala otak, nik Aziz tu menteri besar, bukan taukeh kilang".
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  28. Najib Bakal Ke Penjara...?

    Peghhh....power juga ayat

    "I help you, You help me"...


    kan gua dah kata ayat tu satu bentuk rasuah atau ugutan kepada pengundi, sekarang lu orang tengok apa kata otai pengamal undang2 si Kapal Sink..., so.. apa tunggu lagi.. mana Lim Kit Siang Malam, mana Anwar Ibrahim... mana semua pimpinan parti Pakatan Rakyat...?

    Lu orang semua pergi beratur la... buat repot polis ke atas PM 1 Malaysia tu... humbankan Najib dalam penjara... lepas tu tunggu apalagi... kita layan PRK Parlimen Pekan pulak... kita tengok Muhyiddin Yasin nak tabur berapa banyak duit pulak kat sana.... kalau nak tunggu ada YB yang bakal mati... belum tentu bila lagi... so mesti cari jalan supaya ada laluan untuk PRK..., bukan untuk gua maaaa... semuanya untuk rakyat mengecapi pembangunan dan pembaharuan dalam kehidupan... wang besar... wang besar... ha..ha..ha...

    Tapi Polis, SPRM dan SPR berani ka.. mau buat kes terhadap Najib....??? Kecut teloq beb..... macam2 alasan diorang akan bagi nak "defend" Tuan yang suap tulang kat mulut diorang nih.... biasak laaaa.... hantu raya , selanjutnya gua petik dari malaysiakini kat bawah tu...

    Pengerusi DAP Karpal Singh hari ini mendakwa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak terbabit dalam 'pembelian undi' pada pilihan raya keci parlimen Sibu yang berakhir semalam.



    Beliau merujuk kepada satu majlis di Rejang Park, sehari sebelum tarikh mengundi seperti mana yang dilaporkan oleh akhbar harian bahasa Inggeris Sunday Eastern Times.

    Berikut petikan kata-kata Najib yang dipertikaikan oleh Karpal itu dalam bahasa Inggeris.

    “I want to make a deal with you. Can we have an understanding or not? The understanding is quite simple. I help you, you help me,” kata Najib.

    Menurut Karpal, Najib menjanjikan kerajaan persekutuan akan memberi RM5 juta untuk projek tebatan banjir di Sibu jika BN menang pilihan raya berkenaan.

    “Ini jelas mencabuli Akta Kesalahan Pilihan Raya. Jika tidak berhati-hati, PM akan dihumban ke penjara. Kita mungkin terpaksa adakan pilihan raya kecil di Pekan,” kata Karpal.

    p/s: Weiii.... Singh... kalau lu... yakin ianya sudah jelas mencabuli Akta Kesalahan Pilihanraya, apa tunggu lagi... ambil la... kesempatan yang ada ni.. untuk belasah si Najib mangkuk ayun tu... setakat cakap jer... apa kejadahnya... tunjukkan hasil laaaa....

    Kasi henjut mat monggol tu... biar dia ada akai sikit... asyik cakap besar jer... macam la.. duit kera..jaan tu.. duit parti barisan APCO nasional... haprak punya pemimpin...


    Read more: http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2010/05/najib-bakal-ke-penjara-ada-berani-buat.html#ixzz0oCMwkwYe

    ReplyDelete
  29. Pola pengundian dan pemilihan rakyat kpd Pakatan Rakyat pasca tsunami PRU 12 masih tidak byk berubah....rakyat tetap lebih percaya kpd Good Governent, dan ini tiada dlm UMNO/BN.rakyat lbh mempercayai intergriti dan sikap Pakatan Rakyat dr umno/bn....sikap rakyat kpd umno/bn juga tidak byk berubah dan menjelang PRU 13, rakyat tetap dgn keyakinan kerajaan BN seharusnya ditukar atau BN perlu menjadi pembangkang sebaik sahaja PRU 13 berakhir...maknanya keinginan rakyat utk menolak umno/bn kini amat kuat, cuma menyimpan kuku tajam saja sblm mencakar umno/bn menjelang PRU 13....bersiap lah umno/bn dgn kain kafan!!

    ReplyDelete
  30. Apabila SPR jadi taraf "pelacur" UMNO

    Setelah kemenangan di Sibu, pilihanraya seterusnya adalah di Kota Siputeh. Oleh kerana SPR telah melacurkan diri mereka kepada UMNO, maka kita mungkin terpaksa menunggu sebentar sebelum berlaku PRK di Kota Siputeh.

    SPR telah meletakkan Speaker Kedah lebih rendah dari mereka. SPR sanggup menghina Dewan Undangan Negeri Kedah hanya kerana mereka mahu mendapat keredhaan UMNO dan Barisan Nasional.

    Saya mencadangkan Pengerusi SPR supaya berhenti ambil gaji beliau dari Perbendaharaan Malaysia dan ambil gaji beliau dari PWTC. Kerana Pengerusi SPR tidak lain dan tidak bukan hanyalah taraf pelacur kepada UMNO dan Barisan Nasional.

    Di Sibu pun nyaris SPR mahu menipu dan memenangkan BN dengan menerima kertas undi POS yang tidak dibuang (sejumlah 400 undi). Berjam-jam wakil PR bertekak dan bertikam lidah dengan SPR dan akhirnya wakil SPR terpaksa mengaku kalah.

    Kalau undi2 tersebut diterima, BN akan menang dengan majoriti 70-80 undi. Mujur kita berkeras dan melawan sehingga SPR terpaksa mengaku kalah.

    Saya yakin, pelacuran SPR terutama dalam kes Kota Siputeh bakal menjatuhkan lagi nilai UMNO di mata rakyat Malaysia. Inshaalah, SPR tidak akan boleh pergi jauh sekiranya mereka merelakan diri mereka dilacurkan oleh UMNO.

    Sehingga hari ini, tiada sebab untuk SPR menolak arahan Speaker Kedah untuk mengosongkan kerusi Kota Siputeh.

    Saya tak sabar untuk PRK Kota Siputeh ini kerana ia akan memberi peluang kepada orang Islam di Kedah mengundi samada mereka redha atau tidak kepada Judi Bola tajaan Najib Tun Razak. Kalau BN terus menang, ertinya orang Kota Siputeh redha dengan judi bola tajaan Najib Tun Razak ini.

    Kasihan rakyat Malaysia kerana SPR mereka ditadbir oleh pelacur-pelacur politik.

    ReplyDelete
  31. WOI..!! TAKKAN UTUSAN..TV3...RTM TAK TAU ADA PRK SIBU SEMALAM??

    WOI..NI SURAT KHABAR NEGARA MANA NI..??
    APA MANGKUK2 NI TAK TAU KA SEMALAM ADA PILIHANRAYA..??

    NI APAHAL SEMUA CERITA HARI GURU NI...
    JANGAN BUAT PELECEH...JGN NAK BUAT MENIPU...


    UTUSAN TAK TAU KE SMLM PRK SIBU...??
    BERITA HARIAN...TAK TAU KA...??
    TV3...TAK TAU KA...??
    RTM TAK TAU KA...??

    APA JENIS BUNTUT WARTAWAN NI...??
    AKHBAR PENYEBAR FIKIRAN RAKYAT APA MCM NI...??

    JGN TIPU ORG APNO...ORG APNO DAH LAMA KENA TIPU...
    CUKUP2 LA TIPU ORG APNO.... TAU LA SIBU TU
    JAUH DR SEMENANJUNG MALAYSIA...TAKKAN UTUSAN XSAMPAI SIBU??
    KESIAN LA ORG APNO...DIEORG TAK TAU PUN ADA PILIHANRAYA SMLM...

    KISAH BUNTOT SAYFOOL...HANG LAJU CERITA...
    KESIAN MAT SEMBAB SELALU UTUSAN TIPU DIA...

    SMLM MAT SEMBAB CKP DALAM UTUSAN PKR(PARTI KIAN RUNTUH)...
    MASUK SURAT KHABAR UTUSAN...HARI NI MAT SEMBAB NAK KATA APA PULAK...??

    KAHKAHKAHKAH....SENDIRI MAU INGAT LA WOI...

    ReplyDelete
  32. Untuk anon 17:35 dan pencacai2 babi pr:::

    Hanya peler anwar ibrahim yg keras dapat masuk jubur

    kahkahkah

    N.ajis nik matA SATU kepala kemek

    ReplyDelete
  33. sebab apa melayu sokong PR...?

    sebab umno selama memerintah 52 tahun telah menjadikan melayu hamba abdi....termasuklah sasha 2020, PG...dll

    ReplyDelete
  34. Ya...Arif Omarjuga memandirkan org melayu, sama spt umno!!!

    ReplyDelete
  35. karpal guna undang2 untuk kayakan peribadi...
    apa salahnya...
    dah dia pandai jadi lawyer...
    cuba tanya...
    umno guna kuasa dan undang2 untuk pertahan tembolok sendiri...
    tak cukup lagi...
    tindas bangsa sendiri...
    orang johor x percaya?
    kat kampung plentong tu...

    ReplyDelete
  36. jgn dilayan anjing2 UMNO yahudi ni
    anjing2 ni mmg suka menyalak
    mmg sejak dari azali lg
    mak bapak datok nenek dorg pun mmg dah spesis anjing UMNO dari dulu lg
    so biarkanlah................................
    tapi BLOGGER ni level atas ckit
    anjing kurap yang suka menjilat
    tgk muka bini dia pun dah tau
    hari2 kene jilat dgn anjing sekor ni
    kah!kah!kah!

    ReplyDelete
  37. ko lah org melayu yang suka menghina-hina .... macam nie keee perangai org PR ?

    ReplyDelete
  38. anoy 00:071
    lu apahal?
    x puas hati ckp..blh berentap!
    yg blogger bahalol ni dok kutuk2/fitnah2 org xnak plak ko sound dia!
    kalau dah anjing tu anjing jgk la
    suka menjilat..
    tapi jgn sampai jilat mak lu sendri sudah la..
    renung2kan...dan selamat beramal...
    kahkahakah

    ReplyDelete
  39. pada pil kuda..apa yg ko merepek smpi jerman..ko tau ke jerman kat mana??..pasal kat kelantan pun ko hancur..ko ni dah dpt ke duit 4 juta yg nik ajis bagi ke??..kalo x dapt pegi la mintak kat mmber ko...kat johor org kelantan mmg ramai..tapi merempat..!!org kelantan kat mana2 pun merempat...tau nak pau org dan buat jenayah..!!org2 pr mmg perangai mcm ni sbenarnya diorg ni xdpt bantuan dari UMNO tu pasal menyalak mcm anjing kurap...dapat kat pas 4 juta mana cukup...skrg ni nak mintak lagi...tu pasal balak byk kena jual...jual dgn babi cina..itu pun x tau lagi ke...!!org2 pr semuanya bodoh sbb pikir kat bontot macm anuwar juburi..bukan pakai otak x lama lagi ada yg kena liwat dgn anwar tu..huhuhu tggu masa jea..

    ReplyDelete
  40. bukan apa tu sebenarnya tujuan mereka mengalehkan pandangan supaya ISU yang dipergunakan mereka di PRK sibu TU tidak menjadikan mereka di dakwa for contempt.Kalau ini berlaku Yb SIBU yang baru dan kuncu3 nya semua diheret kemahkamah ..akibatnya..ramai gak yg kehilangan jawatan... cuma fikir nape BN tidak gunakan kesempataN.kalau diamati.Banyak isu2 defamation boleh di buat.Sesekali BN kena lah bersikap macam mereka supaya tidak kelihatan dan dicamar sentiasa.wallah wa'lam

    ReplyDelete

PETA PELAYAR