FOLLOWERS

Tuesday 1 June 2010

KEKEJAMAN ZIONIS TERHADAP FREEDOM FLOTILLA !


5 comments:

  1. Tak guna nak meratap, marah, kutuk sebab UMNO sendiri menjadikan Israel sbg tuan dia APCO..umpama anjing yg setia pd tuannya...tiada gunanya...sebab umno/bn sendiri menjadikan Israel mentornya....jgn berlagak la dan jgn berlakon la...

    ReplyDelete
  2. Tak guna meratap, marah dan kutuk Israel...tiada gunanya...kerana UMNO sendiri menjadikan Israel tuan dia...umno sendiri mendokong Israel melaui APCO...kutukan UMNO hanya lakonan spt berlakonnya Israel...UMNOAPCO....

    ReplyDelete
  3. lnilah ketika yg paling strategik bagi DS Najib memgambil peluang keemasan utk menaikkan & menambah-baik lagi [pakai istilah popular Dolah Badawi dulu] imej Malaysia & bangsa 1Malaysia sebagai satu negara lslam yg mengutuk kezaliman Yahudi lsrael itu. Tidak musabah kalau APCO yg sangat beliau percayai itu tidak mampu melakukan kerja ini. Duit kami bangsa 1Malsyaia pun ada dlm upah kpd APCO itu! Ayoh DS Najib, minta APCO - atas nama negara & bangsa Malaysia - lakukan segera kerja mengutuk kezaliman lsrael ini - demi imej kami & negara kami yg mengutuk kezaliman..

    ReplyDelete
  4. PAS FOR ALL TU SIAP PULAK. BUKAN MENIRU DAN MENDAPAT NASIHAT ISRAEL. ADA ISRAEL DALAM PAS TU. PUAK EDROGAN AGAKNYA. MEREKA KAWAN DSAI.

    RIMAU KUMBANG

    ReplyDelete
  5. Salam,

    1 Apatah lagi parti2 politik 'kuman' yg ada di negeri2 umat lslam, seluruh kerajaan negeri2 umat lslam sendiri begitu kerdil di bawah kangkang US; yg lsrael jadikan proksinya dlm melakukan segala jenayah & pembunuhan2 di bumi Palestin. Lalu, dipertanyakan pula suara & kekuasaan kerajaan kita dlm aspek membebaskan saudara2 Muslim Palestin dari perilaku jenayah & keangkuhan bangsa pembunuh ini! Jawabnya: sama persis dgn negeri2 umat Arab-lslam itu juga. Bahkan, imej negara-bangsa kita saja telah diserah-kelola kpd suatu entiti Yahudi.

    2 Negara2 Arab-lslam di sekeliling lsrael yg mempunyai lebih 2 juta tentera & membelanjakan lebih US$ 20 bilion bagi persenjataan setiap tahun, utk apa itu semua?. Mesir saja mempunyai 220 jet pejuang F-16 & 450 000 tentera. Masuk kira Arab Saudi, Jordan, Kuwait, Syria, lran dll, alangkah hebatnya kuatan yg ada pada negeri2 umat lslam. Malaysia apakah tidak termasuk?

    2 Hairan, di sebalik kehebatan kekuatan yg dipunyai oleh negeri2 umat lslam, sekumpulan sularelawan keamanan terpaksa mempertaruh nyawa, sedangkan negeri2 umat lslam mempunyai cukup kekuatan utk menyampaikan bantuan kemanusiaan ke Gaza, bahkan membebaskan Palestin dari penjajahan Yahudi lsrael. Tapi kenapa tidak demikian? Sebabnya, kekuatan yg ada di negeri2 umat lslam itu telah dipasung oleh para penguasa mereka sehingga tidak pergi ke Palestin. Maka, jadilah mereka suatu bentuk kekuatan yg mandul, tidak diupayakan utk membantu menyelamatkan saudara2 Muslim mereka di Palestin - tanah yg dibarkahi Allah itu - dari kekejaman Yahudi lsrael yg tidak bertepi.

    3 Benar2 umat Muslim sedang sangat rindukan kdp kembali berdirinya Daulah Khilafah, yg dipimpin oleh sosok2 seperti Salahuddin al-Ayubi atau Sultan Mehmed al-Fatih - yg akan menggerakkan bala tnteranya bagi memadam negara-bangsa 'anak haram' lsreal yg diconceive oleh Britain melalui deklarasi Belfour & dibesarkan oleh Barat-AS itu.

    4 Sesungguhnya, hanya itu satu-satunya jalan penyelesaian bagi isu Palestin, iaitu dgn tertegaknya kekuasaan Daulah Khilafah - yg akan lahir kembali sedikit waktu lagi, insya Allah; kerana itulah yg telah dijanjikan oleh Rasulullah SAW, "...bahawa tidak akan ada lagi nabi sedudahku, tetapi akan ada khaliah [bagi satu2 masa], & yg banyak [jumlahnya]".

    Abfaiq

    ReplyDelete

PETA PELAYAR