FOLLOWERS

Wednesday 30 June 2010

MB SELANGOR : BERCUTI TERUS LE !!!!





Tan Sri Khalid Ibrahim yang akan bercuti selama lima mulai esok, berkata kedudukan beliau sebagai menteri besar Selangor tanpa berkuasa dalam parti di peringkat negeri, merupakan satu "cara pentadbiran baru."

Bermula esok, Khalid akan ke Singapura bagi menghadiri Persidangan Bandar Sedunia esok dan seterusnya ke Brisbane, Australia untuk menghadiri satu sesi perbincangan dengan para graduan terpilih University of Queensland. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Hai bercuti pulak nampaknya YAB MB Selangor ni. Mungkin bercuti bagi mengubat hati yang luka.

2. Kuasa / tulang rusuk kanan nya telah dipatahkan oleh Azmin Ali. YAB MB Selangor kedudukan sekarang ini, berjalannya senget sebelah kanan. Chasis lari kerana kerangka kanan telah dipatahkan oleh Azmin.

3. Dicadangkan YAB MB Selangor, bercuti terus dari politik dan dari MB Selangor. Anda telah dimalukan. Jadi baik cuti terus. Ramai yang sedang menunggu untuk merebut hasil rampasan perang yang akan berakhir pada PRU 13. Cepat sebelum terlambat.

12 comments:

  1. ALOOO BEWAK YANG DOK DALAM GUA........
    Bermula esok, Khalid akan ke Singapura bagi menghadiri Persidangan Bandar Sedunia esok dan seterusnya ke BRISBANE, Australia untuk menghadiri satu sesi perbincangan dengan para graduan terpilih University of Queensland.

    CUBA HANG CEK NANTI MB KHALIB NI ADA BAWAK PITIH 22 JUTA TAK ?.........KALU MB MAMAT BIN MAMAT TAIB KENA TAHAN KAT SINI LA SABIK DOK BAWAK PITIH CASH SAMPAI BANYAK TU.

    he he he
    gurau ngan puak2 bewak

    ReplyDelete
  2. hehe bewak kelantan bodoh ni ada sini gak

    ReplyDelete
  3. BRO LORD RIED 10:14

    HANG BETUL2 KASI PUAK2 UMNO NI PANAS TELINGA..SINIS HANG TU MEMANG BETUL...MD KHALID PERGI KELUAR NEGARA UTK MENJANA KEINTELEKTUALAN SBG SUATU KEPERLUAN KPD KERAJAAN NEGERI SELANGOR, BUKAN PERGI BAWAK DUIT RM 22 JUTA SELUDUP MACAM TYSON BUAT DULU...KALAU PUAK2 UMNO PERGI KELUAR NEGARA ADA LAH SESUATU PROJEK RAHSIA DIORANG TU...

    NI YANG UMNO DOK KALUT DAN SASAU DGN ROMBAKAN STRUKTUR PENTADBIRAN PKR SELANGOR DAN WILAYAH PERSEKUTUAN KL NI BUAT APA? PKR PUNYA HAL, UMNO YG SASAU DAN SEWEL...LANTAK DIA LAH, YG UMNO MENJADI PENYEBOK APA HAL? DAN BEKAS FIRAUN2 BESAR YG DAH DITENDANG KELUAR PUN TUMPANG SEMANGKUK JUGA...ALAHAI MENYAMPAHNYA!!

    NAMANYA PUN PARTI KERAJAAN (UMNO/BN) DAN PEMBANGKANG (PAKATAN RAKYAT) SUDAH TENTU LAH MEMPUNYAI DASAR DAN HALA TUJU PARTI DAN DASAR PENTADBIRAN YANG JAUH BERBEZA..TAK KAN PR NAK TIRU CARA UMNO/BN, DAN UMNO/BN TAK AKAN TIRU DASAR DAN HALA TUJU PR.MASING2 ADA CARA MASING2.BANGANG KE APA UMNO/BN NI? SEBOK MEMANJANG!!!

    ATAU DAH MULA PANAS SATU BADAN UMNO/BN NI?

    ReplyDelete
  4. TAK PANAS PUN. BIASALAH. SUKA LIHAT DAN BACA BAHASA ORANG YANG BERJIWA ISLAM INI. INI CONTOH BAHASANYA. KESIAN

    KAH KAGH KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  5. puak PR yang berlintas langsung di blog pro kerajaan umno ni menunjukkan yang kita menang, sebab blog depa tak ade isu yang berfaedah.mereka pun boleh dapat kebenaran.

    ReplyDelete
  6. anon 30 jun 1020 12:13,

    memang ler tak panas sebab telinga bewak mana ada cuping. lubang telinga pun dah penuh kematu. dah tak sensitif dgn bahasa2 orang beradab. layaknya memang berbahasa dgn standard bahasa bewak jer dgn makhluk2 cam nih. rugi & membazir guna bahasa yg molek2 dgn bewak. dgn maki hamun jer boleh jadi sensitif sikit. kalau tak, tak ada respons. betul kan?

    anon 12:21 pula,

    the best defense is attack. sebab tu kami masuk medan ko orang. dah kena serang sampai kat dalam rumah ko sendiri pun, ko kata ko masih menang. padanlah segala mca, mic, pbs, gerakan dll tu mudah jer pekuda korang.. akey ada ka..!

    ReplyDelete
  7. BUKAN BLOG PRO KERAJAAN UBN MENANG SEDARA...TAPI KENA HENTAM CUKUP2..BARU KO RANG TAHU BHW BUKAN SEMUA RAKYAT NI MULUT NGANGA TELAN BULAT2 KELENTONG UMNO/BN...KAT LUAR MNGKN NAMPAK TENANG, TP SEBENARNYA DLM ARENA GELOMBANG INTERNET SGT2 BERGELORA...UMNO KENA HENTAM CUKUP2...TIADA LG RASA HORMAT PD UMNO/BN...DAN AMAT MALANG BG UMNO SEHINGGA KE USIA LBH 60 TAHUN, SEMAKIN HILANG KREDIBILITINYA, MALAHAN DIPANDANG HINA PULA..

    ReplyDelete
  8. ... UmCo..

    Baru 60 tahun dah nyanyuk, dah loklak... Wahai pengundi Melayu semua...pencenkan jer ler dia nih... Simpan kat muzium sejarah. Makin lama loklak, makin menderita Melayu!

    ReplyDelete
  9. Tuan,
    Heran juga tengok puak pengkhianat melayu ni selalu sangat kacau di dlm blog Penghuni Gua ni.

    ReplyDelete
  10. salam,

    kita bagi peluang penyangak2 dan pengkhianat bangsa ni bertandang ke sini sbb kita amal demokrasi, dan kita berani kerana benar. cuba kita bertandang ke blog dia orang, mati hidup balik pun tak akan berani siar komen2 UBN. biasala takut...

    ReplyDelete
  11. MB Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim mencipta sejarah Berkuasa Tapi Tiada Taring..kah! kah! kah! Boleh dicatat dalam Sejarah Antara Menteri Besar Di Malaysia.

    Biarkan Balaci-Balaci PR tu masuk ke Blog-Blog UMNO atau Penyokong BN dan lantak dia..lah nak guna bahasa apa pun. Kalau tak suka bahasa dia orang anggaplah itu Ajaran Tok Nenek dia. Demokrasi gak namanya... Balaci-Balaci tu sah tak akan berani nak kutuk Pemimpin-Pemimpin mereka. Itu pun kira telus untuk PR terutama PAS.

    P - Pasukan
    A - Angkatan
    S - Syaitan

    P - Pakatan
    K - Kongkek
    R - Rakyat

    ReplyDelete
  12. Ini semua strategi politik anwar ibrahim dengan permintaan azmin untuk menyingkirkan khalid secara halus.Orang tak faham politik memang tak nampak apa2.

    Jawatan dalam parti adalah seiring dengan jawatan dalam kerajaan melainkan kalau individu terbabit mempunyai kelebihan atau kepakaran yg luar biasa maka dia boleh dilantik.Tapi ini jarang2 berlaku.Kalau berlaku pun prosesnya tidak seperti kes khalid ibrahim.Biasanya orang yg tak mempunyai jawatan dlm parti yg dibawa masuk ke dalam kerajaan bukan orang yg sedia mempunyai jawatan dilucutkan jawatan dalam parti dan dikekalkan dalam kerajaan.

    Kesimpulannya khalid cuma akan menjadi MB sehingga hujung penggal ini,itupun kalau dia mampu menahan tekanan dr dalam parti.Kekuatan khalid semata2 kerana dia disokong oleh dap.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR