FOLLOWERS

Monday 7 June 2010

SIDANG KHAS PARLIMEN ISU PALESTIN : BADUT-BADUT PEMBANGKANG MULAKAN LAKONAN !

DSAI anti Zionis ? He he he he
Sumber : AIDC



Hari ini lebih kurang jam 11 pagi nanti satu sidang khas parlimen akan diadakan bagi membentangkan usul berkaitan kekejaman Zionis terhadap misi bantuan Flotilla ke Gaza .

2. Maka kita semua akan dapat melihat badut-badut politik terutama pembangkang akan memulakan lakonan yang maha hebat. Dengan muka tak malu, kita lihatlah badut ini berlakon bagi mengambil kesempatan dan kredit politik atas isu yang di dedikasikan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad bekas PM Malaysia ini.

3. Badut-badut ini yang selama ini membisu dan tak berbunyi langsung akan menjerit dan melolong . Menjerit dan melolong lebih kuat dari Tun Dr Mahathir. Nama Tun Mahathir pun akan hilang dan tak di sebut langsung dalam sidang ini. Badut ini akan melolong seolah merekalah penentang utama zionis.

4. Muka-muka dan suara-suara seperti DSAI ( kawan rapat zionis ) , Si Mahfuz, saifuddin, si Tantawi, Ustat ( ustat ? ) Idris Harun, Lim Kit siang ( akan turut berbunyi yang sebelum ini membisu tentang isu palestin, dan juga Lim Guang Eng dan banyak lagi lagilah muka-muka badut lain akan mula berlakon. Seolah misi Gaza digerakkan oleh mereka.

5. Dengan muka sardin dan tak malu, mereka melalak atas isu yang digerakkan dan dicetuskan oleh orang yang mereka paling benci di dunia ini sebelum ini iaitu Tun Dr Mahathir Mohamad. Lihat ajelah Si Mahfuz dan DSAI tu. Dah berapa Demo mengenai isu ini mereka buat. Ada ke nama Tun Mahathir di sebut? Sepatah haram tak ada. Seolah misi ini merekalah yang terkehadapan.

6. Itulah wajah mereka. Apa lagi sesumpah politi seperti DSAI . Dialah akan terkehadapan dalam sidang parlimen ini. Dialah anti yahudi kononnya. Lihat ajelah lakonannya nanti.

7. Jom kita sama-sama melihatnya . Kita lihat lakonan badut-badut muka tak malu ini berlakon bagi mendapat sedikit kredit dalam politik. Lihat muka-muka sardin mereka ini.....................................Suara dan pekikan mereka ini nanti mengalahkan penggerak misi ke Gaza iaitu Tun Dr Mahathir. Seolah misi tersebut mereka yang gerakkkan. Lihatlah nanti. Jam 11 pagi secara langsung di TV.

23 comments:

  1. nak hairan apanya ? dah memang perangai puak2 pembangkang begitu , mengambil kesempatan atas sesuatu , dia ikut perangai tok guru besar pembangkang , anwar sipeminat jubur ..
    dasar muka tak malu , atau takda kemaluan ,tahunya cuma menyalak , tapi tak pernah buat pun ..[ sumbangan dan usaha ke palestine ]

    ReplyDelete
  2. UMNO CELAKA SEPERTI BLOGGER-BLOGGER UMNO MAKAN UPAH SEPERTI ANJING.

    BIAR NEGARA TERGADAI JANJI AKU DAPAT MAKAN, BIAR ISRAEL TIDUR SEBANTAL JANJI AKU MEWAH.

    umno,pemimpin umno,pencacai umno, blogger umno serupa sahaja....perangai macam celaka laknat.

    ReplyDelete
  3. Ahli dewan rakyat perlu sebut nama Dr Mahathir delam usaha Flotila Gaza nak tengok respond anwar gay boy dan parti angguk PAS...
    Lebih sudu dari kuah,,,,,

    ReplyDelete
  4. admin is a bangsat negara

    ReplyDelete
  5. Pembaca sekalian, cuba fikirkan... sebagai seorang pemikir ke 32 terbaik di dunia (Al-Jub), hanya mampu buat demonstrasi anti-Israel je??? Orang yang tiada dalam senarai pemikir terbaik dunia pula (Tun Mahathir) semakin berjaya menghampiri dan menghantar bantuan makanan, keperluan dan kemanusiaan ke Gaza, Palestin.

    Bagaimana pula tokoh Islam ke-42 paling berpengaruh di dunia (N.Ajis tua kutuk)???? Tengah sedap makan kek Black Forest sedekah dari Al-Menantunya kut???

    Lawak sungguh pemikir Islam dan pemikir bertaraf antarabangsa yang kononnya terkenal seantero dunia tu..... Hahahahahahaha....

    Pilih Islam Anda Selamat, Pilih PAS Anda Sesat

    ReplyDelete
  6. ada T,Najis buat usaha macam ni hampeh punya wali selipar.......bagi batu nisan bentuk selipar lagi bagus hahahahahahahahahah huhuhuhuhu bodo punye tok guru

    ReplyDelete
  7. Dulu di singapura ada 2 sarikat yg buat filem melayu.Shaw bros dan Cathay kris.Filem shaw berkualiti sedangkan cathay filem meleret tak tau penghujung nya.Baudut2 ini semua adalah bekas pelakun cathay kris yg di reject tetapi di terima semula oleh PR yg buat filem lagi teruk

    ReplyDelete
  8. gunakan bahasa yang sopan.janganlah gunakan istilah2 yang tidak wajar!.

    ReplyDelete
  9. pemikir ke 32 terbaik dunia hahaha.... terbaik utk cari peluang baham punggung bro...hahaha

    braHIM

    ReplyDelete
  10. Usaha Tun M secara tak lansung memulihkan imej UMNO sikit...DS Najib tak buat apa apa pun utk pulihkan imej UMNO dan org Melayu..?

    ReplyDelete
  11. azman kamarul baca komen kau boleh buat org lain "deman semusim"

    ReplyDelete
  12. Tun M buat untuk rakyat plastine dan umat islam yg kena tindas olih kuasa rejim Isreal sekurang kurang nya dunia bolih lihat umat islam plastine bukan bersendirian selepas ini kemukinangan kapal kapal sukarelawan akan diiring olih kapal kapal perang islam terutama kapal perang turki dan iran aku rasa makan peluru juga tentera israel ni.Azman kamarul sepatut kamu yg berada diatas kapal sukarelawan tu dan ditembak olih tentera israel.

    ReplyDelete
  13. kah kah kah!
    sedut, brother, sedut!
    tengok apa kau kata :
    "isu yang digerakkan dan dicetuskan oleh orang yang mereka paling benci di dunia ini sebelum ini iaitu Tun Dr Mahathir Mohamad".

    kah kah kah!
    geli, loya nak termuntah,
    terketuk nak terberak,
    malu brother, jgn main-main,
    rasa nak masukkan muka dlm periuk,
    isu dicetuskan oleh dr. al-Kutty,
    pasal inikah puak samy buat lawak?,
    nak gantung gambar,
    baling dgn selipar!,

    kah kah kah!
    digerakkan?, dicetuskan?,
    ternganga Husni al-Mubarak,
    terkejut Tayib Erdogan,
    tak terjawab khalid mashaal,
    kerana pencetus pengerak,
    100 bilion melayan,
    melayu mudah lupa.

    kah kah kah!
    surat khabar siarkan,
    seluruh dunia tahu,
    bush terkencing,
    kena amaran,
    bush merah padam muka,
    kena beri surat tunjuk sebab,
    Bush terketar-ketar,
    kena herdik,
    wira ... inilah wira,
    pencetus, penggerak,
    wira jagat bangsa melayu,

    kah kah kah!
    kerana si wira pencetus,
    kerana si wira penggerak,
    yahudi telah lari dari tanah palestin,
    israel menyerah kepada yasir arafat,
    netayahu tunduk malu,
    amerika melutut,
    england kecut perut,
    umat melayu ada wira,
    mari kita melaung,
    kah kah kah kah kah kah,
    melayu tak akan hilang didunia,
    tapi diMelaka melayu jadi pengemis.
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  14. Kepada Azman kamarul, minta bawa bertenang,
    PM membawa usul kecam tindakan kurang ajar Israel keatas kapal misi bantuan diperairan anatarabangsa. Itukan perbuatan pengganas dan tidak menghormati hak dibawah undang-undang perairan anatarabangsa - free passage. Bukannya kapal itu di perairan Israel mahupun Palestin tapi dihenjut tentera Israael - itukan besar kepala.
    Jadi Kalau Pembangakang tak nak sokong macam setujulah dengan tindakan israel. jangan bawa sentimen parti dalam usul ini yang merupkan isu hak free pasage kapal-kapal diperairan antarabangsa.

    ReplyDelete
  15. kamarul, dapat fikir lebih terbuka dalam isu usl kecam tindakan Israel yang tidak menghormati undang2 perairan anatarabangsa. Minta peningpilkuda pilpeningpilkuda supaya lebih tenteram hati dan perasaan.

    ReplyDelete
  16. Salam,
    1.UMNO ada ahli ataskapal tu...yg melalak apa ada...

    2.Lepas demo...berhenti makan di KFC, McD...minyak kete isi di Shell, Carltex, Esso..dah tu beli pula brg rumah di Tesco...

    3.Tak apa la kita kan bijak...yg isreal tembak pelutu idup tu...kira kitala sponsernya..

    4.PR kerangkaje...isi tak dek

    adibeta.,
    kubang kerian, kelantan

    ReplyDelete
  17. Salam,

    Kutukan keras oleh kerajaan M'sia ke atas Yahudi lsrael:

    1 Retorik itu telah berulang kali dibebelkan oleh smua orang; dan yg mmbuat usul itu pun sngat tahu ke mana akan pergi suaranya - hilang meruap ke udara; tdak akan pernah ddengari oleh Yahudi lsrael laknatullah itu; tidak sampai ke telinga ibu haram yng mengandukannya - Britain - & bapa2 haramnya - AS, seluruh Barat & PBB - TIADAK AKAN DIPERDULIKAN; persis berpuluh2 resolusi PBB sejak 60 tahun dahulu tidak prnah dpedulikn olh lsrael & ibubapa2 harmnya, wlau s/u PBB sudah bnyak yg mati & presiden AS - para bapa susu lsrael - sudah brkali brtukar-ganti; kkejaman Yahudi lsrael kekal abadi.

    2 Lalu, di sini, kjahatan Yahudi lsrael itu diraikan dgn ssama umat Muslim lantang & galak brcercaan, brbalah & brmakian. Walhal smuanya tidak sdikit pun mmbawa apa2 mesej & kesan yg
    dpat mmadamkan ksengsaraan & pndritaan umat Palestin/Gaza, slain hanya mnebalkan kbencian & mmprparahkan pecah-belah ssama Muslim sndiri - kerja sia2; sdangkan para sukarelawan tlah putih mata; umat sluruh dunia sedih & hampa.

    3 Kpd PBB juga diltakkan hrapan; sedangkan PBB itulh bidan ktika lsrael dlahirkan scara haram olh Britain. Krana itu pada PBB, hak asasi mnusia hnya utk lsrael & para pndukung Yahudi, bukan utk rkyat Plestin & umat lslam.

    4 Resolusi ke-16 swajarnya: "Mengusulkan & mnyeru kpd smua pemimpin negeri2 umat lslam sdunia bahawa: kini tlah sampai wktunya utk tidak lagi hidup atas ideologi assobiyyah berpecah-belah sbagai negara-bangsa yg kerdil & lemah di dlm cengkaman pengaruh satu2nya kuasa besar - AS - sbaliknya kembali brsatu sbagaimana dhulu, iaitu mndirikan Daulah Khilafah lslamiyyah, yg hanya dgnnya sgala kkuatan sumber mnusia & potensi kkayaan umat & negeri2 lslam disatukan di bawah kpimpinan seorang Khalifah yg mnegakkan syariah bagi mmelihara diri, harta, & tanah negari2 umat lslam, termasuk mmbebaskan Palestin; juga demi mngembalikan kmuliaan & khormatan lslam & umat Muslim keseluruhannya". Wallahu a'lam.

    Abufaiq.

    ReplyDelete
  18. Sebenarnya yang sedang MENIPU 1 Malaysia adalah UMNO/BN. Kenapa Pembangkang pula dipersalahkan?

    Asas kenytaan di atas adalah, UMNO/BN memang mempunyai hubungan langsung dengan APCO, UMNO/BN tahu rakyat tidak senang dgn hubungan UBN dgn APCO, lalu mengambil kesempatan terbaik dgn program kemanusiaan Gaza apatah lg menghantar warga Malaysia sekali menyertainya. UBN sudah tahu akan nasib yg akan menimpa warga Malaya itu nanti, namun berkat hubungan baik dgn APCO maka warga Malaya tidak akan diapa2kan..
    Dan utk memulihkan imej UBN kembali tentang persepsi terhadap hubungan baiknya dgn APCO, maka UMNO/BN, Mahathir berpura-pura mengecam dan mengutuk Yahudi, kononnya mereka marah dan menentang Yahudi, namun disebaliknya itu hanya lah lakonan semata2 utk mengaut keuntungan politik yg besar spy rakyat percaya bhw UBN memang tidak mempunyai status hubungan elit dgn Israel melalui APCO dgn mengadakan sidang khas parlimen...memang UBN sedang menipu dan berpura-pura menentang Israel di depan mata rakyat, namun hakikatnya di belakang rakyat mereka berpelukan erat!!!


    Inilah hakikat yg rakyat harus sedar...
    UBN menenggelamkan isu JUDI BOLA dengan isu Gaza ini..lihat betapa liciknya tipu helah UBN serupa macam mentor mereka iaitu Yahudi!!!

    Buka lah mata wahai rakyat...inilah dunia kepuraan UMNO/BN...

    ReplyDelete
  19. Salam,

    1 Mungkin ada yg mempertikai pandangan Anon 7 Jun 2010 16:38 sesi khas parlimen utk mengutuk keras lsrael sebenarnya suatu lakonan kerajaan utk keuntungan politik Umno/Bn sesuatu yg mustahil dilakukan oleh Malaysia, dengan hujah bahawa perbuatan sedemikian oleh kerajaan Malaysia tentu boleh 'mengganggu' hubungan intim antara pemerintah M'sia-AS-APCO, sedangkan hubungan berpeluk-pelukan itu sangat perlu dipelihara.

    2 Sebenarnya hal itu bukan satu masalah, memandangkan pada masa Dr Mahathir, kutukan oleh Malaysia terhadap lsrael tidak kurang kerasnya, tatapi, lihatlah, hubungan Malaysia-AS [bapa haram lsrael] bukan saja tidak terganggu bahkan semakin erat-kukuh di era kedua-dua PM selepas Dr Mahathir [dgn DS Najib sendiri merapak sembah ke AS utk mengukuhkan lagi 'ukuhwwah' itu baru2 ini].

    3 Lakonan mengutuk lsrael ini telah berkali2 dilakonkan oleh banyak ahli sandiwara dunia lslam: Hosni Mubarak, Teyep Erdogan, Raja Abdullah Arab Saudi, Raja Jordan, Bashir Assad, bahkan Sosilo Bambang lndonesia dll. Hubungan mereka dgn AS-lsrael tetap utuh. Apakah tiada deal di belakangnya?

    4 Kerana itu, semakin kuat alasan bagi umat lslam utk sungguh2 memperjuangkan & menyambut berdirinya Daulah Khilafah demi menghentikan semua penghinaan ini; demi menyatukan 1.5 bilion umat Muslim yg dengan kesatuan & kekuatan itu pasti mampu mengembalikan kemuliaan & kehormatan mereka sebagaimana diwajibkan oleh Allah SWT & Rasul-Nya.

    Wallahu a'lam.

    Abufaiq

    ReplyDelete
  20. Orang Islam perlulah menguasai ilmu ekonomi dan persenjataan sebelum fikir nak henjut negara Israel. Kita perlu memahami sejarah bahawa perang dunia prtama dan kedua telah memberikan ruang lega negara-negara Islam kecapi merdeka. Kerana leka dan alpa kepada ilmu dan teknologi, dari timur hingga barat, habis semua negara Islam dijajah dan mngikut telunjuk. Kesultanan Melaka, Kesultanan Brunei, Kesultanan Sulu sebagai contoh. Dimalaysiapun, orang Islam tak dapat nak bersatu. Kita perlu akur bahawa negara-negara Islam belum cukup lagi kemampuan untuk menundukkan negara bukan Islam. Mungkin kita perlu belajar dan teliti dari Salahuddin al-ayubi dan Sultan Mohamed 2 yang menawan Constantinople. Apakah mereka bertindak secara emosional atau adanya peranccangan rapi? Apa yang pasti, mereka satukan dahulu umat Islam sambil mempertingkat kekuatan ketenteraan dari persenjataan dan latihan serta iman.

    ReplyDelete
  21. Warga Malaysia yg tidak berjaya menghantar bantuan ke Gaza disambut sbg WIRA negara! mak datok, meloya kita mendengarnya (bukan nak mempersendakan mereka) namun isu ini sudah dimanipulasi secara halus oleh UMNO dan mahathir! UMNO menjadikan isu ini utk menarik balik sokongan rakyat bhw kononnya mereka lah juara rakyat Palestin Gaza!! Namun kepuraan mereka semakin terserlah apabila mereka kini memainkan isu ini sehabisnya dan Mahahthir pun tumpang sekaki! walhal mereka lah pemimpin yg berpura2 menyokong Palestin demi kepntingan politik mereka!

    Rakyat sedang mentertawakan lakonan UMNO!

    ReplyDelete
  22. Salam,

    1 Sdra2ku umat Mulism! Lihatlah hebatnya sejarah kesatuan umat lslam terdahulu; bermula ketika Daulah lslam di Madinah hingga ke era keKhilafahan Umayyah, Abbasiyyah, & Uthmaniyah. Ketika dunia lslam di dlm satu kekuasaan & satu kekuatan, iaitu Daulah Khilafah lslamiyah, ketika itulah Salahuddin al-Ayubi menawan kembali al-Quds [Palestin] dari kuasa Salibi, dan Sultan Muhamed al-Fateh menawan ibu negara Nasrani Rom, Konstatinople, 800 tahun selepas Nabi SAW membayangkannya. Ketka itu AS membayar ufti kpd wazir di Moroko, & bangsa Perancis meminta bantaun Khalifah menyelamatkan rajanya. Semuanya berlaku ketika wilayah2 umat lslam utuh di bawah satu naungan kekuasaan & kekuatan - Daulah Khilafah; di bawah satu pemerintah - Khalifah. ltulah negara bagi seluruh umat lslam yg wujud kerana ia diperjuangkan di atas keimanan kdp hadits Nabi SAW tentang sistem bertatanegara bagi umat lslam; hadits tentang ketatanegaraan yg masih kekal sampai sekarang, cuma tidak lagi diimani. Dari timur, barat, selatan & utara tentera umat lslam ada di mana2, di bawah satu komando; digerakkan ke mana2 tanah umat lslam yg diancam musuh. Dua pertiga kekayaan dunia di dlm genggamannya. Pernah membentang kekuasaannya dari Sepanyol sampai Nusantara; bernaung di bawah satu kekuasaan - Daulah Khilafah, dgn satu kepimpinan - Khalifah.

    2 Namun, hancur Daulah Khilafah apabila pemikiran lslam tentang kesatuan bertatanegara 'ala minhaj an-nubuwwah [di atas jalan/kaedah kenabian], iaitu ummatan wahid[ah] sirna habis & dibuang apabila ideologi lslam diserang oleh ideologi assobiyyah pecah-belah yg disemai oleh penjajah kafir. Lalu lahirlah negara-bangsa berupa negeri2 umat lslam yg kecil2 & kerdil spt yg ada sekarang, berdasarkan bangsa2 dan sempadan2 wilayah; perpecahan yg dicaturkan oleh penjajah kafir Barat, negara-bangsa yg menghidupkan intrik kafir iaitu assobiyyah nasionalisme-wathaniyyah-kaumiyyah. Kekallah perpecah-belahan negeri2 umat lslam sampai sekarang; masing2 dgn cara & pemikiran bernegara masing2; dipegang teguh & dipertahankan penuh kebanggaan, meski ideologi itu tidak bersumber drp a-Quran & as-Sunnah.

    3 Kita jadi nostaljik akan kesatuan & kekuasaan lslam terduhulu itu. Salahkah utk beremosi: kalaulah rahmat kehidupan dlm Daulah Khilafah lsmamiyyah itu semua masih kekal sekarang?

    4 Dan kita bukan tidak berupaya mengambalikan fakta sejarah yg tidak boleh dingkari itu lagi sekarang. Kesatuan itulah yg sekarang wajib diperjuangkan utk kembalikan, supaya lebih drp dua pertiga simpanan minyak dunia, lebih 80% simpanan uranium dunia, lebih 70% gas asli/petroleum dunia, dan berbagai2 galian berharga yg Allah limpahkan di dlm perut bumi negeri2 umat lslam KEMBALI dikuasai secara mutlak oleh Daulah Khilafah, ke tangan umat lslam seperti dulu sebelum Daulah Khilafah dibelah2. Apabila iyu berlaku, Barat akan melutut kpd dunia lslam, sbagaimana mereka dulu tunduk hormat kpd lslam pada abad2 ke-14 sampai akhir abad ke-18.

    5 Hanya inilah satu-satunya tawaran yg ada bagi umat lslam dlm menghadapi serangan tamadun Kristian-Barat -AS, sbagaimana disebut oleh Sumuel Huntington; the clash of civilization; iaitu melalui kesatuan di bawah Daulah Khilafah lslamaiyyah - demi membebaskan diri drp segala penghinaan, perpecahan yg melemahkan mereka, penjajahan minda, akal, budaya, ideologi kufur & kemunduran dlm segala bidang yg dideritai umat sekarang. Pemikiran ke arah kesatuan ukhuwwah lslamiyyah sejagat inilah pemikiran asas yg wajib disebar-luaskan, dan yang lain2 [spt ekonomi, ketenteraan, kemajuan/permodenan dsb] hanya natijahnya.

    Wallahu a'lam.

    Abufaiq

    ReplyDelete
  23. "Badan Yahudi sedunia kata Anwar Ibrahim merupakan seorang musuh Yahudi utama, maka orang Israel mesti putuskan hubungan dengan dia," katanya.

    Pada 3 Jun lalu pertubuhan pro-Israel tertua di dunia B'nai B'rith International mengisytiharkan Anwar sebagai ancaman kepada kaum Yahudi.

    Berucap dalam ceramah 'Yahudi & Judi' di Selayang malam tadi, Anwar mengaitkan keganasan Yahudi dengan pengaruh Amerika Syarikat (AS).

    PETIKAN DARI MALAYSIAKINI

    Anuar Ibrahim dah terang-terang secara tidak langsung memang dia adalah Agen Yahudi sebelum ini. Bangang-bangang yang menyokong dia apa pulak nak komen? Nak nafikan juga ke untuk bela Pengkhianat Bangsa, Agama dan Negara???

    ReplyDelete

PETA PELAYAR