FOLLOWERS

Saturday, 28 August 2010

ISU NAMEWEE : BERTINDAK SEGERA TERHADAP ANAK HARAM INI !!!!!



PM mahu Namewee disiasat
28/08/2010 8:43pm


PEKAN 28 Ogos - Datuk Seri Najib Razak mengarahkan pihak berkuasa menyiasat seorang pemuda dari Muar Johor, Wee Meng Cheng atau lebih dikenali `Namewee' yang mengulangi perbuatan biadapnya dengan menerbitkan klip video yang boleh menyemarakkan api perkauman.

Tegas Perdana Menteri, siasatan menyeluruh perlu dilakukan dan jika mempunyai bukti kukuh, kes tersebut akan diserahkan kepada mahkamah untuk menentukan hhukuman yang sewajarnya. - Utusan

Penghuni Gua : Jangan biarkan anak haram ini berkelakuan sesuka hatinya sahaja. Begitu banyak onar dan kerosakan yang telah dilakukannya.

2. Dulu dia cemarkan dan perlekehkan lagu Negara ku. Kemudian mencerca TNB. Dan banyak lagilah onar yang dilakukan oleh anak haram ini. Sebabnya, kerana kerajaan memberi muka sangat kepada anak haram ini dan kumpulannya. MCA dan GERAKAN serta DAP amat mempertahankan anak haram ini semasa ia mencerca lagu kebangsaaan.

3. Sekarang , ketiga parti ini diam membisu. Yang mereka sibok hanya tentang seorang pengetua melayu yang didakwa mengeluarkan kenyataan perkauman di sekolah. Belum tentu hujung pangkal ketiga parti ini , bukan main mendesak supaya tindakan diambil terhadap guru melayu ini. ( Untuk lihat vedeo anak haram yang dimaksudkan tersebut sila KLIK ).

4. Tetapi tindakan dan kelakuan anak haram ini dibiarkan dan membisu begitu sahaja oleh ketiga parti ini. Mengapa? Sebabnya mereka hanyalah pelacur politik. Mereka lebih kepada kaum dari menjaga kepentingan negara.

5. Kerajaan jangan sesekali mengambil mudah dan membiarkan tindakan anak haran ini berterusan. Beri isyarat yang betul kepada semua rakyat Malaysia yang lain. Rakyat sedang memerhati apa tindakan kerajaan terhadap anak haram ini. Tindakannya boleh mengancam keselamatan negara. Hati kami di luar ini makin panas.

Nota : Juga jangan sesekali kerajaan melupai dan membiarkan juga editor Akhbar Cina yang memperlekehkan bendera negara baru-baru ini. Semua anak haram ini perlu diajar.

Jangan sesekali kerajaan bertindak pondan dengan hanya mengeluarkan amaran demi amaran dan amaran keras. kami mahu tindakan keras dari segi undang-undang. Kepala mereka ini semakin membesar. Kerajaan wajib mengecilkan kepala mereka ini. Jangan sesekali pertimbangan politik melebihi dari pertimbangan keselamatan negara. Dakwa segera anak-anak haram ini!!!!

Kami sedang memerhati.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pihak berkuasa pula jangann hanya bertindak setelah PM bersuara. Jangan kerja melepas batuk ditangga. Jangan makan gaji buta aje. Beri tanggungjawab, tapi tak laksanakan.

22 comments:

  1. HUH! CAKAP JER DEGAR2 LPS MENIKUS!!! BYK KALI DAH STATEMENT MCM PG NI, BAGAI NAK RAK..LPS TU SENYAAAAAAAAAAAAAAAAPPPP....HAPAH PUN TARAK...

    TAKAT CAKAP JER, TIADA APA2 ACTION, BAIK JGN CAKAP LAH PG...NAIK BERBULU DAH DENGARNYA....CEPAT SGT KENDURNYA...MANA ORG NAK RESPECT UMNO...

    ReplyDelete
  2. PG, sudah lama anak haram jadah ini buat hal.... budak ini dulu Chua Soi Lek juga yang beri jaminan agar tidak di ambil tindakan.... adalah wajar dilucutkan saja taraf warganegara dan halau dari bumi ini, biar budak haram ini duduk mana-mana negara yang dia suka...

    ReplyDelete
  3. 22:59

    tak membebel cam tu apa bendanya...nak kata umno ni kuat, lembik jer aku tgk...nak kata umno ni ada penggerunnya , tak nampak apa pun...nak kata umno ni gagah, tak de sekuat mana pun..nak kata umno ni serius, nampak lekeh jer...dan nak kata umno ni byk bg amaran, amaran, amaran,amaran...mmg dah byk amaran bagi dah...habuk pun tarak!!!

    umno umpama harimau kertas...nampak belang jer gagah, tapi tiada nyawa!!! kesian!!

    ReplyDelete
  4. Yup... setuju dgn Yang Gambi... kita halau dia dari Malaysia. settle!!!

    Nantikan pendedahan panas, projek rakyat BN terbaru yang disabotaj oleh kerajaan Fuckatan Haram di Selangor esok, jam 8.30 pagi di blog Gerakan Timur

    ReplyDelete
  5. Tak kira PM ke atau menteri amaran. Rakyat akan terus melihat untuk menyakinkan diri mengundi di PRU13 nanti. Kami sayangkan kerajaan yang sedia ada. Tetapi, kami tidak mengizinkan kami menjadi bahan kencing mana-mana pehak.

    agbr47: Bagaimana kalau PM suruh tapi menteri amaran pula menyepi? Jumpa di PRU13.

    ReplyDelete
  6. Aku kecewa dengan MCA, MIC dan GERAKAN...Kalu Melayu buat hal bukan main lagi mahu ambil tindakan...tapi kalau kerabat dia diam sahaja...rakan apa namanya ni....

    ReplyDelete
  7. Orang Melayu lembab sangat..dia mintak sekolah cina kita bagi...dia mintak apa pun kita bagi....la ni dia pijak dan hina kita pun kita rela....kalau di Indonesia atau Thailand dah lama mereka mampus....

    ReplyDelete
  8. Mereka sudah buat keputusan. Tak perlu nak belai pujuk melalui proses deplomasi lagi. Kuala Terengganu, Bukit Gantang, Hulu Selangor dan Sibu sudah jelas membuktikan.

    Pejam mata dan ambil tindakan sewajarnya mengikut peruntukan undang undang. Strategi deplomasi macam mana pun sudah tidak ada guna lagi dah.

    Kalau pun Pas sebagai satu parto politik tidak sudi memulihkan keadaan yang berpunca dari gerakan mereka ini namun masih ramai pengikut pengikut mereka yang sudah dan masih boleh disedarkan. Kedudukan kena dipertahankan dari situ.

    Inshaallah.

    ReplyDelete
  9. Alah.. lepas babi tonyok ni mintak maaf... lembut la hati KDN. Tak caya... Lu tengok la sendiriiiii.

    ReplyDelete
  10. Daripada terhegeh2 lebih baik TEGAS...lagi orang respect. Si babiwee ni memang buat malu orang Muar betul.

    ReplyDelete
  11. harap orang muar @ johor yg tinggal berhampiran rumah si babiwee .. anda semua diminta cari budak babiwee tangkap sumbat jer dalam guni lempar ke sungai muar tu abih citer.. jangan tunggu dan duk suruh orng ne ,orang tu .. ambik tindakan... ckp lebih2 pun tak guna...

    ReplyDelete
  12. aku sokon statemen anon 01.24...

    diorg ni akan minta maaf pada org2 melayu kita bila kes ni mula melarat...pastu KDN akan cakap...aku maafkan ko...lain kali jgn buat lagi yer...
    bodoh nya KDN..

    ReplyDelete
  13. puak2 umno ni memang tongong pun...bebel je lebih!!

    ReplyDelete
  14. Kalau x ni KDN masih maafkan babiwee tu,aku dan member tidak akan sokong lagi BN dlm PRU 13, nampak sgt macam pondan, penakut......memalukan org Melayu.

    ReplyDelete
  15. orang UMNO memang bodoh, orang pijak atas kepala masih diam membisu.Penakut, nak raih simpati puak tu lagi ke....Kalau orang Melayu buat salah sikit cepat2 ambil tindakan seperti Pengetua di Johor. TPM pun sama aje penakut, perabis beras aje....

    ReplyDelete
  16. Melayu mana bole ambik tindakan keatas Cina. Dah berapa lama Cina bagi makan orang Melayu kat Malaysia ni...

    Sialan...

    ReplyDelete
  17. Budak nih kurang ajar betol....kalau rase malu sebagai orang malaysia...tukar lah kerakyatan....menyemak je .....sedar sikit asal usul....

    ReplyDelete
  18. Aku setuju dengan semua Anon yang menentang anak Cina kurang ajar ni diusir aja dari Malaysia. Suruh Anak Cina tu cari negara mana yang sesuai untuk keluarga dia hidup senang lenang.
    UMNO pun satu hal, bangsa Cina buat hal dan minta maaf terus habis cerita..inilah padahnya kalau dah terlalu berlembut. Apa akan jadi 10 tahun akan datang??? Fikir-fikirlah Bro!
    Pemimpin MCA jangan kata Melayu perkauman jika Malaysia dah MERDEKA 53 tahun tapi masih ramai bangsa Cina yang tak tahu berbahasa Melayu.

    ReplyDelete
  19. Semua pemimpin Melayu tak kiralah Perdana Menteri, ataupun mana2 menteri, mestilah bersifat tegas dan mengambil tindakan samarata pada semua rakyat tidak kira bangsa atau warna kulit.

    Org Melayu berarak bawak kepala lembu kena hukum. Org Melayu merosakkan gereja hukum penjara. Org Cina simbah cat merah kat surau dan org Cina hina umat islam, bendera malaysia yg ini diampunkan. tak banyak sedikit kena bagi hukuman kalau tidak dia tak serik, dia akan buat lagi. Tengok je lah nanti. Kalau kita tak ambil tidak tindakan nanti ada precedent kenapa ambil tindakan pada saya tetapi tidak pada yg sebelum saya.

    Kalau rakyat Singapura tak kira Melayu atau Cina hina bendera Singapura, memang dah lama diambil tindakan oleh Lee Kuan Yew.

    Kenapa lah lemah sangat Perdana Menteri atau menteri-menteri kita ni?

    ReplyDelete
  20. aku mmg sokong part tuk org cina sekarang walaupun sudah 53 tahun merdeka still x bleh nk cakap bahasa 'MELAYU'. setakat ni kalo aku tersempak dgn org cina dan cube untuk berkomunikasi(sembng2 kosong la kirenyer)dengan diorang, kompem ayat org putih yg pertama kuar dari mulut dia, sekali dua x per. Nie berjela2 smpi aku rase nk sepak jer mamat cine nie. Aku tau la BI ko power, x yah la nak show off depan aku dan aku tau sekarang nie mmg penggunaan Bahasa Inggeris tue penting. Tp agk2 la smpi x reti langsung cakap "MELAYU" .Katanya"BAHASA MELAYU SEBAGAI BAHASA RASMI MALAYSIA"... jadi mana diorg punyer komitmen untuk cinta dan patuh pada NEGARA MALAYSIA sedangkan bahasa negara yg diorg sendiri duduk pun x tau?? Apa CERR??lahabau tul org cina skang.

    ReplyDelete
  21. hantar saja budak cina ni ke singapore, ini tanah bumiputralah...biar pemain badminton tu di tarik balik datuknya....tak payah suruh mereka wakil malaysia di badminto....kita latih pemain elayu kita kat indonesia....sautu hari nanti akan menghasilkan kejayaan...tunggulah olimpik yang ke 3008 melayu akan memeanagi pingat emas dan tahun 4008 kita akan menguasai basket ball..biar lama menunggu asal kita boleh bersabah sehingga tahun 3008....insayalaah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR