FOLLOWERS

Saturday 4 June 2011

HADI DAN PAS KAFIRKAN DIRI SENDIRI !!!!!!



MStar
Muktamar Tahunan PAS: PAS Henti Perjuangan Negara Islam
Updated: Jumaat Jun 3, 2011 MYT 2:36:18 PM

GOMBAK: Selepas gagal meyakinkan komponen Pakatan Rakyat khususnya DAP mengenai konsep negara Islam, PAS kini tegas mahu melaksanakan agenda perubahan menerusi slogan 'negara berkebajikan'.

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyifatkan konsep negara berkebajikan yang dibawa oleh parti itu kini lebih terbuka khususnya bagi mengukuhkan hubungan dengan sekutunya dalam Pakatan Rakyat.

"Negara berkebajikan adalah satu istilah yang terkandung dalam Al-Quran
... ia sesuai untuk semua tanpa mengira fahaman agama.

"Ia satu konsep yang ada dalam Islam, jadi kita dahulukan kebajikan untuk rakyat tanpa mengira kaum dan agama," katanya pada sidang media selepas majlis perasmian Muktamar PAS ke-57 di sini, Jumaat. Berita lanjut : KLIK. Juga KLIK
Penghuni Gua
: TGHH dan PAS dah kafirkan diri sendiri. Fatwa TGHH mengenai hudud sehingga mengkafirkan semua mereka dalam kerajaan dulu kini termakan kepada diri sendiri.

2. Kerana kerajaan tak laksanakan hudud, TGHH keluarkan fatwa. Kafirkan kerajaan dan semua orang. Sehingga ujud sembahyang 2 imam ( ujud sehingga sekarang ), sembelihan orang UMNO dan kerajaan tak boleh dimakan dan sebagainya.

3. Keutamaan kerajaan semasa TunMahathir memerintah iaitu tumpuan untuk membangunkan kekuatan bangsa dan negara terutama melalui pelajaran dan ekonomi dikafirkan dan dicemuh segenap segi. Semuanya kerana kerajaan belum berhasrat pada masa itu untuk laksanakan hudud. Itupun semuanya dah berjalan dalam segala segi mengenai islam. Cumanya belum hudud.

4. Bergegar fatwa TGHH dijaja merata tempat melalui ceramah dan keset. Siap ada yang hanya menjadi To Joro untuk galakkan orang takbir. Lepas tu jual kaset kafirkan orang. Sehingga nampak orang UMNO dan kerajaan pun, puak kencing ini meludah kearah kita semua. Di Universiti Malaya apa lagi UKM jangan kiralah. Nak cakap pun , kita sendiri naik malu sesama islam.

5. Kini TGHH mula bercakap nak utamakan kebajikan dari hudud. Dulu kerajaan BN membuat dan bercakap perkara sama dikafirkan di segenap penjuru. Tetapi kerana politik TGHH dan PAS makan ludah dan kahak sendiri.

6. Semua ini menunjukkan Islam di sisi PAS dan pengikutnya , tak lebih dari hanya barangan dagangan politik aje. Kerana takut pada DAP dan nak cari makan bagi undi kaum Cina maka PAS dan TGHH terpaksa telah balik kahak yang di hamburkan pada kita dulu.

7. Pengundi muda : Itulah wajah pemimpin PAS dan semua yang ada dalam PAS. Sebab itu cakap dan penampilan berserban dan berjanggut , jangan dok percaya sangat. Perangai !!! Ya Allah. ....................

8. Baik kita jadi kita......................................Jangan cakap lebih-lebih sehingga kita jadi munafik seperti TGHH dan semua yang ada dalam PAS.

9. Esok bermulalah gerakan PAS untuk mencari kaedah bagi menelan kahak TGHH dan PAS yang pernah dihamburkan kepada kita dulu. Berbagai resipi dan fatwa akan dikeluarkan untuk mensucikan kahak tersebut bagi senang dan memudahkan pengikutnya menelan semula kahak yang diludahkan kepada kita dulu.......

10. Jom kita sama-sama tonton wayang tersebut.......................kah kah kah kah kah kah !!!!!!!!!!!!!! Kalah Fasha Sanda dibuatnya..................................Lakonan TGHH dan pengikut PAS lebih " class ".......................Kah kah kah kah ................Lawak, lawak.....................kah kah kah kah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nota : PG percaya , semua pengikut PAS tak tidor malam ini dok fikir buah apa nak temberang kepada semua pembangkainya mengenai negara kebajikan ini. Kah kah kah kah !!!!!!!!!!! Lihatlah nanti ........................ Nak negara kebajikan? Nak selesai perkara asas mengenai kebajikan pun tak mampu di Kelantan. Air paip di Kelantan serupa teh tarik. Itu pun dah 21 tahun tak selesai. Jadi jangan dok temberanglah nak cakap bab negara kebajikan !!!!!!!!!!!!!!!

8 comments:

  1. Hadi Awang bukan lagi Syaitan tetapi sudah jadi barua kepada Syaitan...Kaum Syaitan pun tak sanggup nak bersekutu dengan Hadi Awang sebab putar belit Hadi Awang lebih dahsyat dari Syaitan...Dulu kafirkan kerajaan kononya tidak Islam tetapi hari ini dia sendiri lupa diri...Puak Blogger yang masih panggil Hadi Awang sbg 'Tok Guru' pun sedara Syaitan jugak...apa punya haprak panggil Hadi Awang sudah lah...

    ReplyDelete
  2. betul-betul anon. memang dia tok guru syaitan

    ReplyDelete
  3. eeeeeeee......seramnya aku dengan PAS PIS PUS ni.eeeeeeee seram serammmm tahap gila.Lepas ni aku nak pulangkan paku buah keras kat totok pas yg kata aku x islam sebab aku sokong UMNO.serammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....

    ReplyDelete
  4. KEHKEHKEH MMG PAS NK BERTUKO BROO. DR PAS YG ISLAM KPD PAS KENE SELAM SAMPAI MATI LEMAS!..PERASAN TAK ADE TALI2 HALUS MELEKAT KT BDN HJ HADI? HUHUHUHU

    ReplyDelete
  5. kerana nak makan undi puak cina dan india tu...puak totok pas sanggup kalih cakap....itu lah PAS....Kita tengok ajelah pemimpin pemimpin mereka hari ni...Tak de langsung wajah yang mengambarkan keiklasan....yang aku nampak ialah kepura puraan....Bila aku tengok muka depa ni...hati aku automatik akan menjadi HOTTTTTTTTTTTTT...

    ReplyDelete
  6. ANAK MAT SABUN
    Tokeh aku pernah marah pekerja dia , sampai sekarang aku ingat ayat nya: "Orang bini banyak hah..memang kuat tipu punya orang.Saya tak mau orang banyak bini kirja sama saya."
    Hehehe...Hadi boroi bini banyak gak tu..tak musatahil la ..penipu gak..ahaksss.

    ReplyDelete
  7. Belajar cerita Madu Tiga P.Ramliee he he he PG pun bini banyak gak tu..tentu temberang gak..penipu gak tu!!

    ReplyDelete
  8. ala BeNgap sungguh anakbabi 17:23 neh
    ape kene-mengena bini bnyk kaki kencing plak neh?
    asal bini bnyk kaki kencing
    kah kah kah!nabi bini ramai kompom kaki kencing!
    kah kah kah!

    bodo piang sungguh anakbabi umngok neh
    lg caye ckp bos dr nabi
    kah kah kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR