FOLLOWERS

Tuesday 7 June 2011

JOM BEBASKAN SEMUA !!!!!



PETALING JAYA 6 Jun - Polis menahan sepasang suami isteri kerana dipercayai terlibat dalam kes mendera hingga mati pembantu rumah mereka di Sea Park di sini semalam. Berita lanjut : KLIK


PETALING JAYA: Kegembiraan seorang murid Tahun Dua yang mengikuti kakak dan abang iparnya ke sebuah majlis perkahwinan bertukar tragedi apabila menjadi mangsa rogol ketika berada dalam tandas, di Sekinchan, Sabtu lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 9 malam itu, mangsa yang berada di dalam dewan majlis berkenaan, dikatakan meminta abang iparnya menemaninya ke tandas yang tidak jauh dari lokasi terbabit. Berita lanjut : KLIK

Utusan Malaysia

Penganggur, remaja bersalah tuduhan rogol
07/04/2011 8:34pm


KANGAR 7 April - Seorang penganggur dihukum penjara 13 tahun dan sebatan tiga kali sementara seorang remaja dipenjarakan sembilan tahun oleh Mahkamah Sesyen di sini hari ini setelah didapati bersalah merogol seorang pelajar secara bergilir-gilir, empat tahun lalu.

Hakim Wan Norzanuar Wan Ahmad menjatuhkan hukuman terhadap remaja terbabit yang ketika kejadian berusia 16 tahun dan tidak bersekolah berdasarkan peruntukan Seksyen 83C Akta Kanak-kanak 2001. Berita lanjut : KLIK

Utusan Malaysia
Datuk rogol cucu
Oleh MOHD. ZAAIN MD. ZIN
pengarang@utusan.com.my



KUCHING 8 Jan. - Akibat menjadikan darah daging sendiri sebagai pemuas nafsu, seorang warga emas ditahan polis kerana disyaki merogol cucunya yang berusia 16 tahun.

Lelaki berusia 64 tahun itu dipercayai melakukan perbuatan terkutuk tersebut sejak mangsa berusia 10 tahun. Dia ditahan di rumahnya di Kampung Sungai Bedil di sini petang semalam . Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua : Mengikut hukum hakam Negara Kebajikan yang diilhamkan oleh TGHH dan PAS, semua kes di atas perlu dilepaskan kerana tiada 4 saksi. Dalam semua kes ini, yang ada semuanya bukti saintifik, saksi hanya ada 3 ( itupun saksi tak kompeten dan hanya saksi pakar serta pegawai penyiasat), DNA dan bukti saintifik yang lain.

2. Jadi PG sarankan kepada AG agar melepaskan dan mendesak PAS dan TGHH agar membuat memorandom dan menghantarkannya kepada AG bagi membebaskan ketiga pesalah di atas kerana tiada 4 saksi.


3. Mat Sabu akan menganjurkan demo haram BERSIH pada minggu depan.Jadi PG sarankan agar dalam demo haram BERSIH ini juga , Mat Sabu bagi mewakili TGHH dan PAS, menghantar memeorandom bagi membebaskan semua pesalah di atas serta pesalah bunuh dan rogol yang lain di Malaysia ( termasuk yang telah dihukum sebelum ini ) agar dibebaskan atau diampunkan kesalahan mereka. Sebab semuanya tiada 4 saksi.

4. Memo tersebut boleh di hantar kepada DYMM Seri Paduka baginda Yang Di Pertuan Agung dan DYMM Raja-Raja serta kepada SUHAKAM dan Tenaganita, SUARAM serta Majlis Peguam. Tak lupa kepada Prof Aziz Bari.

5. Bagus tak cadangan PG. Jadi ini akan menjadikan PAS puas dan Malaysia akan lebih Islamik serta berkebajikan. Itu kata TGHH lah.

6. Setuju kot ?

2 comments:

  1. Anak Hindu ni... berani sungguh menolak hukum dalam Islam. Hukuman bukan dilakukan membabi-buta... ade kaedahnya!

    Betul nko ni Hindu agaknye ya?
    Ngucap la...

    ReplyDelete
  2. kah kah kah!
    di anjing2kannya pd mereka2 yg memperjuangkan hukum hudud kt mesia neh
    kah kah kah!yahudi pun x mcm neh!kah kah kah!

    bodo piang sungguh anak haram omar neh
    dh bodo xtau hukum hakam islam buta2 nk menyalak
    woi?lu punya tuan blm kasi mkn ke dol?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR