FOLLOWERS

Friday 24 June 2011

LAWANLAH DULU !!!!!!!!!!!!!!



















KEMASKINI 15.45 PM KALAU dalam permainan catur, ini kira macam checkmate lah @ kantoi...bila pihak pendakwaraya sendiri beritahu mahkamah bahawa polis telah memperolehi rakaman CCTV dari pangsapuri di Ampang, mengesahkan bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Datuk Sharzly Eskay Abdullah berada di lobi pangsapuri tersebut pada 21 Februari, hari yang sama video seks itu dirakam.

Untuk rekod, CCTV ini membuktikan bahawa Anwar memang berada di lokasi itu pada waktu dan ketikanya.

Timbalan Pendakwa Raya Datuk Kamalluddin Md Said juga memberitahu pakar dari Dartmouth College yang menjalankan ujian analisis juga memperakui bahawa wajah pelaku video seks itu menyerupai Anwar Ibrahim.

Sebelum ini soal adanya CCTV yang tunjuk Anwar dan Eskay berada di lobi itu tidak diketahui sehinggalah dinyatakan dalam prosiding mahkamah kes Datuk T.

Ini dikira satu fakta kes yang sangat menarik dari segi pembuktian.

Anwar sebelum ini mendakwa beliau berada di rumah pada masa dan ketika itu.

Sementara itu, peguam Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah yang mewakili Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik memberitahu pemberita kemudiannya bahawa menurut laporan pakar-pakar mereka 99.99 peratus pasti bahawa lelaki dalam video itu adalah Anwar.

Menurutnya, dalam laporan bertarikh 4 Jun, yang disediakan oleh Profesor Hany Farid dan Profesor Lorenzo Torresani, ia telah menyatakan bahawa mereka telah mengkaji video dari camcorder dalam sebuah bilik dan disalinkan kepada thumbdrive, satu video dari kamera pengawasan yang diambil di dalam bilik dan diekstrak terus dari DVR, satu video dari camcorder kedua diambil di luar lif, 320 ratus imej satu orang yang dinamakan sebagai "Mr X", 26 imej satu orang yang dinamakan sebagai "Encik Y" dan 4,423 ribu imej "rakyat Malaysia".

Laporan itu membuat kesimpulan bahawa berdasarkan kajian itu, "Encik X" adalah orang yang sama dalam gambar yang diberikan kepada mereka oleh pihak berkuasa tempatan, iaitu Anwar.

"Kesimpulannya menyatakan dengan jelas bahawa Encik X adalah Anwar. Mereka tidak boleh mengatakan secara langsung bahawa Encik X adalah Anwar kerana mereka tidak mengenali dia, tetapi mereka membuat kesimpulan bahawa ia adalah 99,99 peratus daripada analisis memperakui muka lelaki dalam video adalah sama dengan lelaki dalam gambar (Anwar) yang ditunjukkan kepada mereka, "kata Shafee.

Oleh itu, beliau memberitahu mahkamah bahawa Anwar patut dikenakan di bawah seksyen 192, 193 atau 199 Kanun Keseksaan kerana membuat laporan palsu, menafikan identitinya dalam video tersebut. Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua
: Kah kah kah kah kah !!!!!!!!!!!!!!!! Konspirasi hotak dia. Pakar dah sahkan. Siap dengan berbual di pangsapuri lagi. Kata ada di rumah. Masa liwat Saiful tu, kata ada di rumah. Akhirnya kantoi. Vedeo keluar ada di kondo tempat meliwat.


2. Cuma yang PG geram nya ialah mengapalah bodoh sangat 3 makhluk ini pi mengaku salah. Patut minta bicara. Barulah semua perkara mengenai vedeo tersebut akan terdedah. Lapuran pakar juga boleh didedahkan secara tak langsung.


3. Di cadangkan Dato Eskay panggil sekali lagi sidang media dan dedahkan semula tayangan vedeo seks lelaki Y tu di tempat terbuka. Kemudian akan di tuduh lagi di mahkamah. Jika dituduh maka , Eskay jangan mengaku salah. Minta bicara. barulah semuanya dapat didedahkan di mahkamah. Mungkin selepas PRU 13 nanti adalah m,asa yang sesuai untuk tayangan semula vedeo tersebut oleh Eskay.


4. Sebabnya, kami di luar ini nak tahu kebenaran dan kedudukan sebenarnya. Kebenaran wajib didedahkan untuk keselamatan negara ini. Lelaki Y ini bukan kecik anak. Dia nak jadi PM. Jadi latarbelakangnya wajib diketahui oleh kami semua di luar ini.


5. Tapi takat ini, liwat kedua dah sahkan beliau seorang peliwat. Adakah kita tak mahu berfikir? Sains adalah anugerah Allah untuk semua kita guna bagi faedah manusia. Jadi jangan kita kesampingkan anugerah dan rahmat Allah ini yang kita minta tiap kali kita sembahyang. Allah dah beri anugerah ini pada kita, kita tolak pulak. Tak ke , kita secara halus menghina Allah?


6. Jangan dok ambil kira dengan tok guru songsang tu, yang mengatakan vedeo tu tak ada mata dan telinga tapi hanya besi. Tapi dia tak sedar itulah mata dan telinga tambahan yang Allah telah berikan kepada kita . Tak ke bodoh , setelah Allah anugerahkan mata dan telinga tambahan melalui sains, kita ini menolaknya..........................


7. Sedih dengan ketololan setengah ulama Islam ini. Ye ke ulama? Oppsss!!!!Lupa. Ulama politik. Bukan berotak sangat !!!!!!!!!!!!!!

Nota : Fakta kes penuh yang dikemukakan oleh Timbalan Pendakwa Raya kepada mahkamah boleh dibaca di KLIK

11 comments:

  1. dino.yp@gmail.com24 June 2011 at 21:26

    antara hujah puak2 Pakatan Pandi Kutty :
    1. Prof US bukan bidang depa
    2. Prof kangkun, pandangan takboleh terima
    3. Prof tu tak tengok perut
    4. prof to UMNO yang bayar
    5. .....lu pikirlah sendiri!,,,asal boleh lepas...

    ReplyDelete
  2. puak kartun pandikuty pkr tu. telan air kencing si lelaki y tu banyk sangat

    ReplyDelete
  3. Lu olang Melayu Islam talak rasa malu ke itu vedio sudah nampak itu olang sama Nuar Brahim. Lagi-lagi lu olang Melayu Islam mau gaduh-gaduh sama sendili. Lu olang Melayu Islam kata itu Islam manyak bagus tarak suka tipu-tipu punya.
    Lu olang tengok itu PAS punya Ketua kata Nuar Brahim manyak magus punya olang?? Ada betul kah itu PAS?? Lu olang sendili pikir lo!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. konsiprasilah, bila dipanggil masuk membela masih bertangguh-tangguh. Apahalnya susah sangat kah berikan keterangan bersumpahnya atau tak berani bersumpah dalam mahkamah??

    bab video sek itu, penguatkuasa agama, pendakwa syarie dan mahkamah syariah bila pula nak bertindak??

    ReplyDelete
  5. http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0625&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_01.htm

    Anwar wajib letak jawatan – Zul Noordin

    Oleh METRA SYAHRIL MOHAMED
    metra.mohamed@utusan.com.my

    KUALA LUMPUR 24 Jun – Datuk Seri Anwar Ibrahim wajib meletakkan segala jawatannya selepas dua pakar dari Amerika Syarikat (AS) mengesahkan lelaki dalam klip video seks yang ditayangkan oleh trio Datuk ‘T’ menyerupai Ketua Pembangkang itu.

    Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin (gambar) berkata, pakar dari AS itu juga mengesahkan rakaman video seks terbabit adalah tulen dan tidak ada sebarang ‘tampering’ (diubah-ubah) serta ‘superimpose’ (imej ditindih).

    Menurut beliau, bukan itu sahaja, kamera litar tertutup (CCTV) hotel turut membuktikan Anwar dan ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah berada di lobi hotel tersebut ketika tarikh rakaman klip berlaku.

    “Dia wajib letak jawatan. Semua jawatan. Tiada dolak-dalih, tiada putar-belit dan tiada bohong lagi. Semuanya sudah jelas. Letaklah semua jawatan; politik, kerajaan dan lain-lain.

    ...... Katanya, dalam beberapa kejadian yang berlaku di AS, Turki dan Indonesia sebelum ini, sudah ramai golongan pemimpin dan ahli politik bertindak meletak jawatan ekoran terlibat dengan ‘jenayah’ lucah.

    “Tetapi di Malaysia, setelah dipanggil membela diri kerana meliwat Mohd. Saiful Bukhari Azlan, dengan pembuktian asid deoksiribonukleik (DNA) yang jelas dan dengan klip video yang disahkan tulen, Anwar bukan sahaja tidak mahu meletak jawatan, bahkan menyalahkan kerajaan dan semua orang lain atas kegiatan tidak bermoral beliau itu.

    “Kadang-kadang, bila tengok rentetan peristiwa di luar negara, orang kafir pun lebih tinggi maruah dan nilai diri serta prinsip mereka,” ujarnya.
    .....

    ReplyDelete
  6. kalau tak percaya, Dol Monggol akan seperti biasa berikan komen melalutnya.

    ReplyDelete
  7. http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0625&pub=Utusan_Malaysia&sec=Mahkamah&pg=ma_03.htm

    Kami sudah lakukan kewajipan, ini pengorbanan kami - Trio Datuk 'T'

    KUALA LUMPUR 24 Jun - "Sumpah laknat sudah dilakukan dan (hari ini) kami bertiga didakwa dan dihukum di mahkamah. Ini pengorbanan kami. Terpulang kepada rakyat untuk membuat pertimbangan.''

    Demikian ujar ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah ....

    ."Kami dah tayangkan (klip video seks). Itu kami tidak boleh nafikan di mahkamah. Oleh yang demikian, kami kena mengaku bersalah.

    "Lagipun, kami tayangkan klip tersebut untuk menegakkan kebenaran. Dituduh dan didakwa serta dijatuhkan hukuman, ini adalah pengorbanan kami.

    "Justeru itu, kami sudah lakukan kewajipan kami. Terpulanglah kepada rakyat untuk menimbangkan segala apa yang telah kami usahakan demi kebenaran,'' katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini, hari ini.
    .. ...

    ReplyDelete
  8. Jadi awat? kepala otak kau fikir ulama tu tak berpolitik? ulama dok zikir, tasbih dan tahmid kat masjid. Masuk tariqat dok berkhalwat, tula ulama padamu?

    p la ngaji balik kat mana-mana. tambah sikit ilmu agama yang gersang tu.

    ReplyDelete
  9. ulama ni belajarlah kena lah belajar dan buka hotak mereka dalam ilmu sains sikit. jangan jadi tolol dalam sains. itu yang sains pun ditolak. tak ke bodoh ulam sebegini? sains pun islam juga.

    sedih lihat ulama politik yang begitu dangkal berpolitik. orang cakap bab sains ia politikkan semuanya. sampai perkara sains pun dipolitikkan . tak ke bodoh namanya

    katak puru

    ReplyDelete
  10. kepala otak kau lah ust kama. ulama yang bododh dengan sains nak nasihat orang bab saisns. itu yang bododh tu

    ReplyDelete
  11. kah kah kah!
    kitol ckp ngongkek kt hotel tmpat dia pegi amek jam
    pulis plak ckp ngongkek kt apartment siap ada record kt lobby lg
    kah kah kah!

    mana satu ni?bnyk version jgk kes ni
    kah kah kah!
    gua ingt jobo 1&2 jer yg bnyk version!
    kah kah kah!

    pengundi2 tanah melayu!
    lu justify la sendri!
    kah kah kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR