FOLLOWERS

Saturday 11 June 2011

LUDAH KE MUKA SENDIRILAH ZURAIDA !!!!!!!!!!






Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu masih enggan mengulas berhubung penyebaran video seks sekitar kawasan Ampang yang dikaitkan dengan dirinya.
..........................................................................................................................
Awal pagi ini, Zuraida membuat aduan di ibu pejabat polis daerah (IPD) Ampang Jaya setelah menemui VCD bersama surat palsu dalam peti surat rumahnya yang kononnya dikeluarkan PAS. ................................................................................................................................

"Boleh, boleh (minta komen). Bagi saya tanya Zuraida dulu," katanya ringkas.

Sementara itu, Zuraida (kanan, tuduh cerah) dalam kenyataannya berkata, "tindakan melampau" itu membuktikan bahawa "budaya politik kotor sudah mula dicemarkan sehingga ke Ampang". .............................................................................................................................

Menurut Zuraida, "penyebaran melampau" VCD sebegitu mencemarkan nilai dan semangat keharmonian kekeluargaan di negara ini.

Penghuni Gua
: Baik diam ajelah Zuraida. Lihat diri sendiri. Lihat apa yang kita sendiri buat dan lakukan pada orang lain dan pemimpin kerajaan.

2. Zuraida kata dengan penyebaran VCD Mat Sabu khalwat ia mencemarkan intitusi keluarga,
ia tindakan melampau, tidak bermaruah, budaya politik kotor dan sebagainya. Itulah apa yang Zuraida cakap.

3. Senang ceritanya, apa yang Zuraida cakapkan itu terkena dan terludah kemuka sendiri. Dulu di Permatang Pasir, apa kurangnya Tantawi dan seluruh jentera PAS memburukkan keluarga Rohaizat mengenai isteri keduanya? Habis ditelanjangi Rohaiozat dan keluarganya. Tuduh Najib rasuah scorpene, membunuh Atlantuya, terbaru menuduh Najib ke Kazakhtan kerana nak tunangkan anak dan sebagainya. Mana buktinya., Juga tuduh Najib ditangkap khalwat dengan Ziana Zain di Port Dickson lah. Mana buktinya?

4. Tak melampau dan lucah ke. Bertamaddun ke tindakan PAS tu. Tak melampau ke tindakan PAS tu. Main sedap tuduh dan fitnah aje kemudian minta Najib buktikan sendiri. Apa kejadahnya.

5. yang Mat Sabu dan DSAI tu memang dah terbukti liwat 1 dan liwat 2 DSAI. Dan terbukti ditangkap khalwat dibilik hotel ( konon Mala datang jual minyak urut ). Apa yang melampaunya. Berani buat beranilah menanggungnya.

6. Jadi kepada Zuraida !!!!! Baik ludah yang anda hamburkan itu, di ludah dan dihamburkan ke muka anda. Ada juga faedahnya. Mungkin akan menambahkan serinya !!!!! Tak gitu !!!!!!!!!!!!!!!

8 comments:

  1. PG Hindu anak Omar... tentang Najib ke Kazakshtan pinangkan anak tu, dah konfirm dah...KJ konfirmkan, katanya tak salah!

    Tentang Altantuya tu... pun kompom sebab Imigeresen dah tolong padam rekod kemasukan Altantuya dlm Msia tapi lupa dia dtg dgn sepupunya... dan lupa kuasa Tuhan lagi HEBAT!

    Kes dgn Ziana kat PD tu... tanya ISA pendek ler!

    Mudah betul nak lepaskan dosa2 pemimpin UMNgOk Be-eNd ni... Byk agensi KERAjaan yg TERPAKSA bantu, kalo tak bantu - kena tukar; taknaik pangkat; turun pangkat; buang kerje; kene tuduh rasuah dan mcm2.

    kes Majlis Agama, tutup kes; kes polis, buang kes; kes SPRM, snyapkan aje; masuk MAK-KAK-MAH, kurang bukti... untung le korang memerintah, selamat kat dunia... kat akhirat tak tentu lagi!

    Jom BERUBAH.... PRU13 undi sape je selain Be-eNd!

    ReplyDelete
  2. poooooooooooodaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhlangsi. liwat 1 dan 2, kes deraan pemuda sewan pemuda pas perlis, kedarah rasuah haji ( teknikal aje sebab tak pergi ) kohilal, bedeo zina semua terbukti dengan dokumen. kamu hanya pakai serkap jarang. kalau ada bukti bawa mahkamah lah. atau buat mahkamah sendiri.

    kah kah kah. apa ceriota langsi. mangkok lah kau. kah kah kah
    \
    kedarah lah kencing dsai tu banyak2. kah kah kah

    katak puru

    ReplyDelete
  3. Pengikut dan Penganut Tegar PAS boleh buat apa-apa aja..fitnah, khalwat, maki orang, guna bahasa kesat, dan apa-apa aja yang dah termaktub berdosa tak apa sebab dah dijamin masuk syurga Nik Aziz...kah kah kah kah Lucunya..

    Hudud dan Negara Islam mana??? Negara Berkebajikan??? Patutlah ramai pengikut PAS suka meminta-minta, suka bawa uncang hijau memungut sedekah dari seorang ke seorang. Pernah ke isytiharkan secara umum hasil kutipan sedekah tu???

    ReplyDelete
  4. butoh kau langsi.kuar dari perut anjing ke ape kau ni..bak sni stor kunyit kau la.kalu nk tau langit tu tinggi ke rendah...

    ReplyDelete
  5. Senangnya Mat Sabu melupakan peristiwa yang mengaibkan maruah diri dan keluarga!!! Patut le senang bersekongkol dengan Al Juburi dan DAP!!

    ReplyDelete
  6. sekarang ni bukti-bukti tak laku (kata ustaz PAS)
    sumpah pun tak laku (kata nuar)
    najib bunuh orang ke, nuar taji china dol ke, bini korang main dengan hindu mabuk atau china telan khinzir ker MESTI ada 4 saksi yang cukup syarat! Ustaz Khazim cakap dia pun tak cukup syarat sebab dia rabun. korang yang cakap pasal najib atau nuar tu cukup syarat ke?

    India yang rogol anak china tu sure lepas punya sebab tak de 4 orang saksi! tu pun kalau india tu Islam laa... kalau rogol anak orang jom buat demo kat jalanraya minta 4 saksi. hehehe

    ReplyDelete
  7. kah kah kah!
    lawak!mmg lawak!kah kah kah!
    anakbabi2 umngok pun berkompang sampai kiamat!
    kah kah kah!

    mula juburi!
    kah kah kah!
    skrg mat sabu plak!
    kah kah kah!
    lepas ni x mustahil tgna plak roket china doll!
    kah kah kah!
    umngok ma..palancau pun bole..
    kah kah kah!

    dimana ada umngok
    disitu ada jobo!seks! dan seks!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR