FOLLOWERS

Monday 6 June 2011

UMNO DAH ISLAM : KATA PAS !!!!!!!

Dipetik dari blog : Husin Lampoyang



KUALA LUMPUR RAJAB 2HB: Presiden UMNO, Dato Seri Najib bin Tun Abdul Razak menanggapkan Presiden PAS, Tuan Guru Dato Seri Haji Hadi Awang telah memberi "pengampunan beramai-beramai" kepada ratusan ribu ahli-ahli UMNO yang telah mati.

Penghuni Gua
: Dulu kafirkan UMNO bila tumpukan kepada hal kebajikan, pelajaran dan pembangunan. Kini telan kahak sendiri. Baguslah , kalau begitu. Dengan istiharkan bahawa dalam Islam tak ada pun sebut negara Islam ( PAS baru khatam Quran rupanya dan baru tahu tak ada negara islam dalam Quran ) maka apa yang UMNO dan kerajaan buat selama ini adalah benar. Tak ada bezanya PAS dan UMNO.

2. Jadi PAS dah mengesahkan apa yang UMNO buat itu betul dan Islam. Pengundi muda, fikirkan. Memang apa yang kerajaan buat selam ini adalah benar dan mengikut Islam. Cuma PAS baru Khatam Quran dan baru tahu tak ada perkataan negara Islam dalam Quran. Kesian juga dengan PAS. Baru tahu dan sedar rupanya !!!!!

4 comments:

  1. HADI BARU BANGUN TIDO. LEPAS NGIGAU DARI MIMPI NGERI KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. ..kesian Ustaq Ibrahim Libya Al Memali dan beberapa pengikutnya yg mempertahankan "Amanat Hj Hadi" yg songsang..hingga ketitisan darah yg terakhir....semoga Allah memcucuri rahmat keatas roh mereka yg berjuang dgn ikhlas dan percaya kepada guru mereka..

    Anak Mukim Memali

    ReplyDelete
  3. Hadi Awang akan tanggung semuanya jangan risau!!! Lagi pun Nik Aziz boleh jamin masuk syurga PAS kah kah kah
    Itulah kalau melacurkan Islam kerana politik!!! Sekarang Hadi Awang telan le!! kahak dia sendiri tapi malangnya pengikut akar umbi terutama yang dah mati. Sanggup ke Hadi Awang pikul semuanya tu???

    ReplyDelete
  4. NAMPAKNYA SEMUA AHLI UMNO TELAH DIAMPUNKAN OLEH NABI-NABI DALAM PAS.....DAN SEKARANG NI NIK AJIS TENGAH BUAT RENOVATION DI SYURGA SEBAB PENGHUNI NYA AKAN BERTAMBAH.....AHLI SYURGA DARI PAS MASUK MELALUI PINTU HIJAU MANAKALA UMNO PINTU BIRU.......KAH..KAH..KAH..KAH

    ReplyDelete

PETA PELAYAR