FOLLOWERS

Saturday 24 December 2011

KEBEBASAN BERSUARA CARA DAP DAN PAS !!!!!!





Ramai yang fikir isu perang mulut antara Pengerusi DAP Karpal Singh dan Timbalan Ketua Menteri 2 Dr P. Ramasamy semakin reda dengan komitmen jawatankuasa DAP Pusat tubuh badan khas selesaikan isu tersebut.

Tiba-tiba pagi Sabtu, Karpal Singh meletup lagi, apabila mengeluarkan kenyataan supaya Ramasamy meletak jawatan dari parti tersebut.

Semalam, media melaporkan, Ramasamy memberitahu bahawa wujud golongan yang sedang berkomplot untuk untuk menggulingkan beliau.

Karpal berkata bekas ahli akademik itu perlu meletakkan jawatannya selepas membuat berbagai tuduhan serius terhadap pemimpin-pemimpin parti. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Apa natijah dan pengajaran yang boleh di dapati dari pergaduhan pemimpin-pemimpin dari dua parti sampah yang mendakwa mereka pejuang kebebasan ini? Semua nak bebas. baik PAS atau DAP.

2. Dr Hassan Ali dan Nasaruddin ditenyeh separuh nyawa oleh PAS dan pemimpinnya . KLIK

3. Dua kejadian di dalam dua parti yang begitu megah mendakwa dan memperjuangkan kebebasan bersuara dan kebebasan berucap, kebebasan maklumat , telus, CAL, SELCAT dan cara Islam dan sebagainya tetapi dalam kedua kejadian ini jelas mereka / kedua parti ini hanya temberang aje.


4. Dengan modal air liur mereka menipu penyokong mereka dan cuba menipu kita bahawa merekalah pejuang kebebasan bersuara semuanya.

5. Tetapi dalam tindakan dan amalannya....................... mereka tak boleh ditegur langsung.. Pemimpin mereka langsung tak boleh terima kritikan dan ditegur. Maklumat disorot bagi mengelak dari diketahui oleh penyokong mereka. Penyokong yang dok kena kencing hari-hari dok percaya lah bahawa 2 parti ini adalah pejuang kebebasan sejati mengikut demokrasi dan satu lagi cara islam terus tertipu dan dikencing.

6. Kena tegur sikit mereka melatah tak tentu pasal macam budak darjah 6. Tapi kalau dengar cakap mereka mengenai ketelusan dan kebebasan bersuara............. mengalah US.

7. Kalau beginilah caranya dan PG amat yakin serta percaya, jika mereka dapat memerintah Malaysia ( takkan di izinkan oleh Allah ......... dan selama ini pun begitu ) mereka akan lebih zalim dari Korea Utara atau China Komunis. Mereka akan sekat dan mengekang semua media dan pengkritik mereka.

8. Jadi bandingkanlah dengan kerajaan yang ada. Kena bantai kiri kanan baik dari lawan atau pemimpin sendiri pun tetap cool. Jadi siapa lebih baik bab terima kritikan dan keterbukaan serta kebebasan bersuara?

9. 2 Parti sampah ini cakap aje lebih..............Pungggung penuh dengan tahi. Tahi sendiri pulak tu.

10. Tak gitu ? kah kah kah kah kah kah kah !!!!!!!!!!!!!!!!!! PKR jangan cakaplah. Tiap hari kencing sambil berlari. Itu pun ke arah Sg Buloh Resort. Kah kah kah kah kah !!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR