FOLLOWERS

Thursday 1 December 2011

MAAF TAKUT HILANG UNDI HITAM MATELIK AJE !!!!!










SELAKU rakyat Malaysia, Awang mulanya berasa sedikit lega apabila Setiausaha Agung DAP Perak, Nga Kor Ming memohon maaf kepada Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir kerana dia ditafsirkan menggelarkan Menteri Besar Perak itu ‘hitam matalik’.

Bukan apa, permohonan maaf Kor Ming terhadap kecaman banyak pihak terhadap kenyataan tersebut, Awang anggap penting kerana ia wakil rakyat. Dia bukan sahaja dipilih oleh rakyat di DUN Pantai Remis malah di kawasan Parlimen Taiping. Jadi bagi seorang yang ‘diangkat’, langkah memohon maaf di atas apa yang disifatkan sebagai keterlanjuran, sudah tentu boleh dianggap tindakan terpuji.

Bagaimanapun apa yang Awang rasa itu bersifat sementara kerana Awang berpendapat dia tidak ikhlas berbuat demikian apabila menyatakan ia disalah tafsir. Awang sama sekali tidak nampak rasionalnya apabila dia mempertahankan ‘hitam matalik’ yang disebutnya itu merujuk kepada pengambilalihan Kerajaan Negeri Perak oleh BN yang dianggapnya tidak sah.

Berdasarkan warna kulit Dr. Zambry dan struktur ayat yang dituturkan Kor Ming, penjelasannya gagal meyakinkan Awang akan maksud ‘hitam matalik’ itu.

Oleh itu, Awang tidak nampak keikhlasan Kor Ming dalam hal tersebut.

Awang percaya ramai pengundi yang warna kulit mereka sama seperti warna kulit Zambry baik di Taiping mahupun di Pantai Remis, turut memilihnya pada pilihan raya umum lepas. Kor Ming jangan lupa hakikat itu.

Apapun, insiden memalukan itu perlu menjadi pengajaran terutama kepada yang kedudukan mereka diangkat, supaya sentiasa memelihara status mereka.

AWANG – Sawo matang

Penghuni Gua
: Minta maaf tahi kucing je ni. Minta maaf hanya kerana takut hilang undi dari golongan " hitam metalik " aje.

2. Cina mulut biawak ini hanyalah pelacur politik yang langsung tak bermaruah. Partinya pun seruopa. Serupa juga dengan seekor lagi YB beruk di Penang yang menghina wanita hitam metalik.

3. pemimpin dan parti biawak ini tak akan berubah selama. Fikirkan pengundi muda. Fikirkan pengundi hitam metalik . Itulah taraf kita semua di kalangan pemimpin dan parti pelacur ini. Fikirkan !!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. dino.yp@gmail.com1 December 2011 at 15:18

    kasi panas lagi ..Nga Kor Ming haramjadah!

    ReplyDelete
  2. GAMBAR-GAMBAR LIPUTAN PENUH PAU 2011 DI
    http://copypaste-tembakjerr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. TAKDE PLAK MAMAK DALAM DEEAYYPIG ATAU PEEGAYRAR YG BERANI NAK SOUND SI KOMUNIS TU?

    ReplyDelete
  4. celupaq mulot kafiaq pukimak lia totey menkok talak putun itu kuluk tai manyak musuk pukimak lia.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR