FOLLOWERS

Sunday 18 December 2011

PESANAN UNTUK MP TEMERLOH !!!!

Dipetik dari blog : House PK



Penghuni Gua
: Khas buat MP Temerloh yang nak jadi juara demo haram di kalangan mahasiswa. Boleh jalanlah Saifuddin dengan politik baru engkau. Anda hanya perosak bangsa aje. Menjahanamkan budak-budak muda U untuk tujuan politik.

2. Semuanya kerana politik aljuburi lelaki Y. Kepada PM......temgok lebih sikit MP ini. Dulu pun nama dia ni kencang semasa 16 sep. Dan memang beliau dari U lagi pengekor no 1 Aljuburi..................... di Yayasan Anda.

3. Beliau mungkin gunting dalam lipatan. Dia ni tak ada kerja lain selain dari dok sibok dengan AUKU dan demo dan mencampuri autonomi U. Cuba lihat.apa yang dia telah buat sepanjang menjadi Tim Menteri..................Kosong. Dok sibuk AUKU dan membela puaka demo mahasiswa aje......... Itu jelah.

4. Kuburkan aje MP ini dalam PRU 13. Setuju tak ? Lihat apa MP mangkok ini cakap hari ini ................KLIK

3 comments:

  1. Salam,

    Setuju dengan kenyataan saudara jangan jadi macam si Zaid Ibrahim yang mana beliau dibiarkan sehingga mempengaruhi perundangan di Malaysia dan akhirnya menukar haluan dan bersekutu dengan PR.

    Si pudin ni pun nampak banggan melambung asyik menuntut dan bersuara sealiran dengan pembangkang siap jemput pembangkang berdialog buang masa aja si pudin ni jadi MP campak aja kat laut kasi jerun makan aku rasa jerung pun tak hinggin dengan kaum macam ni.

    ReplyDelete
  2. Sangat setuju dengan cencaluk. MP macam ini patut digugurkan dalam PRU akan datang takmada benda bagus pun yang dia buat tapi mengajar budak-budak berdemo.

    ReplyDelete
  3. MP TAHI KUCING DIA NI. MAKAN TIDO AJE. MAKAN GAJI BUTA AJE. PERJAUNGANNYA HANYA UNTUK AUKU AJE. LAIN-LAIN TIDOR. MENGALAH MENTERI DAN SELALU PIJAK KEPALA MENTERI.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR