FOLLOWERS

Friday 15 November 2013

ISLAM POLITIK AJE !!!!!!! KAH KAH KAH !!!!!

Khalid Samad: Awas budaya fitnah dalam PAS

Farah Noor Samat4:39PM Nov 15 2013


Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad menegaskan, kewujudan budaya fitnah dan adu domba menjelang pemilihan parti itu minggu depan mempunyai agenda tersirat mengeluarkan PAS dari Pakatan Rakyat.Katanya, budaya itu bukan akan menyelamatkan parti Islam itu, sebaliknya bakal meruntuhkannya."

Di sebalik laungan 'selamatkan PAS' dan 'pertahankan kepimpinan ulama', kononnya; agenda yang tersirat ialah untuk membawa PAS keluar dari Pakatan," katanya yang juga timbalan pesuruhjaya III PAS Selangor.

Menulis dalam blognya semalam, Khalid antaranya merujuk kepada dakwaan fitnah terhadap Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu (kanan) yang didakwa berfahaman Syiah.Khalid menegaskan dakwaan tersebut digunakan untuk menjatuhkan beliau itu sebenarnya hanya menjadi pemanjang fitnah lidah Umno dalam PAS."

Dakwaan Mat adalah Syiah dimulakan oleh pihak musuh dan malangnya dimanfaatkan oleh 'orang PAS' untuk menjatuhkan," katanya.KLIK

.........KHALID GEREJA PECAH LUBANG PUNGKOK SENDIRI. PENGAJARAN DARI PENDEDAHAN KHALID GEREJA INI IALAH... ISLAM PAS INI HANYALAH ISLAM POLITIK. PERANGAI AHLI DAN PENGIKUTNYA MASYALLAH.... LEBIH TERUK DARI KITA SEMUA YANG TAK BERSERBAN DAN BERJUBAH INI.
.
TERMASUK KHALID NI JUGALAH !!!!! KAH KAH KAH !!!!

HUDUD DI KELANTAN DAH LUPA KE KHALID.... JGN BUAT MUKA KERINGBJE. TOK HAKIM SYARIAH DAH BUKA JALAN. JAWATANKUASA TEKNIKAL MESYUARAT SEKALI PUN TAK ADA. CAKAP BAB HUDUD DAH 50 TAHUN.  HASIL  TAK ADA.

HUDUD POLITIK BIASALAH.PANDAI CAKAP AJE PUAK NI. BILA GAGAL NAK SALAHKAN ORANG. BAB CAKAP.... PROF PUN KALAH DGN PEMIMPIN PAS NI..... KAH KAH KAH !!!!!


2 comments:

  1. Bah. pertama:

    Berani betul si KAPIR DAJAL dr. 'Kongres penyokong Bukan Islam PAS" dlm. PAS dan DAP, menghina ISLAM/umatnya termasuk para ulama dan hukum Hudud kita - baik pi BERAMBOS dr. PAS! Malang sekali PAS makin diJAHANAMkan si MUSUH ISLAM/MELAYU yg. makin berlambak dlm. PAS!

    Saya sendiri pernah berjumpa Mamat Sabu - saya syak dia ini dari puak Cina (muka dan perangai seolah mcm. Cina SAMSENG DAP). Puak Kristian Zionis. DAPBANGKAI/PKR disyaki sering MENYAMAQ sebagai orang Islam, termasuk utk. terus MENJAHANAMkan PAS sebagai parti Islam tulen, serta menjatuhkan Islam/umatnya dari dlm, termasuk dgn. menyebarkan fahaman Syiah/Komunis/Kristian Zionis/Liberal, dan menjatuhkan Malaysia (dan negara Islam lain) sbg. NEGARA ISLAM! Sebab itu makin ramai si kononnya-'Islam' yg. ganjil/kurang ajaq dlm. PAS, termasuk yg. membuat lapuran polis ke atas Mufti Kedah kita yg. menghentam fahaman Syiah. Dan tidak mustahil mana-mana pemimipin PAS yg. ingin bersatu dgn. UMNO, akan disasarkan MUSUH ISLAM/MELAYU ini utk. diracun!

    Memang PENIPUnya si liberal dlm. PAS - sanggup main-mainkan ISLAM/umatnya; cepat laksanakan hukum Hudud di K’tan kalau benar PARTI ISLAM tulen! Patutlah si kelab KAPIR DAJAL 'Kongres penyokong Bukan Islam PAS" bukan main MELALAK kat Evangelis Star seolah bahawa PAS dan umat Islam dlm. PAS akan TUNDUK juga satu hari nanti pd. BUDAYA si kelab KAPIR penyokong PAS ini; maka PAS akan TUMBANG sbg. PARTI ISLAM kerana si KAPIR ini mahu jadi ahli PAS sepenuhnya, supaya ada hak mengundi! Maka mustahil mereka mahukan hukum Hudud mahupun ULAMA tulen sbg. pemimpin dlm. PAS!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  2. Nak sediakan draf hudud pun kena bayar RM500,000 kepada peguam. Bukan dah banyak kitab, perundangan luar negara yang boleh dicedok terus menjadi undang-undang hudud Kelantan ke? Betul2 bagi kenyang perut peguam aka kroni tu...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR