FOLLOWERS

Friday 15 November 2013

KECELAKAAN MALAYSIAKINI 2 !!!!!!!!!!!!

Khutbah: Awas 'virus' hina Islam di Internet

3:31PM Nov 15 2013 

Mimbar Jumaat hari ini menggesa umat Islam agar tidak terus leka dengan "barah dan virus" melalui teknologi Internet yang amat pantas kesannya, terutamanya kepada golongan muda.Amaran itu disampaikan menerusi teks khutbah Jumaat yang disediakan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

"Ingatlah, jika umat Islam masih leka dan terus dibuai mimpi indah tanpa menyedari barah dan virus yang sedang meratah mangsanya, pasti rosaklah minda, hilanglah jati diri dan terpesongnya persepsi yang akhirnya akan melenyapkan kuasa dan maruah," teks khutbah itu dipetik.

Ia merupakan kesimpulan daripada teks khutbah yang menyeru umat Islam agar berwaspada dengan serangan "kekuatan-kekuatan antarabangsa" yang didakwanya mendukung aliran seperti pluralisme dan liberalisme.Tanpa menamakan mana-mana organisasi atau individu yang dimaksudkan, mimbar Jumaat mendakwa golongan ini menggunakan Internet untuk menghina umat Islam."

Mereka melancarkan serangan-serangan secara halus lagi tersusun dengan penyebaran berita yang menghina Islam dan umatnya sama ada melalui simbol-simbol, laman web, laman-laman sesawang atau blog serta laman-laman sosial seperti Facebook dan Twitter," teks itu dipetik. KLIK

.......INILAH CONTOH KEBABIAN DAN KECELAKAAN MALAYSIAKINI.

APA TUJUAN BERITA INI DIULAS? 

TAK ADA ISU. SALAHKAH KHUTBAH ITU UNTUK MENGINGATKAN PENGANUT ISLAM?

MENGAPA MALAYSIAKINI TAK ULAS SAMA MENGENAI PERKARA SAMA YG DILAKUKAN OLEH KRISTIAN DI MALAYSIA? BERSEPAH DALAM INTERNET. MALAYSIAKINI DIAMKAN SAHAJA!!!!!

ITULAH KEBABIAN DAN KECELAKAAN MALAYSIAKINI YG TAK ADA LAIN, HANYA NAK LAGAKAN PENGANUT DUA AGAMA INI. NAK PENGANUT KRISTIAN DAN AGAMA LAIN MEMBENCI ISLAM. 

ITUPUN MASIH ADA MELAYU BIAWAK YG BEKERJA DAN MEMUJA MALAYSIAKINI .
.
MEMANG SAH.... IA AKHBAR SAMPAH CELAKA!!!!!

.

1 comment:

  1. Khutbah mengenai peringatan bahaya pluralisme dan liberalisme pun soroskini nak jadikan isu dalam akhbar mereka. Dah ketandusan maklumat politik la tu..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR