FOLLOWERS

Tuesday 5 November 2013

PRK SG LIMAU : TAHNIAH PAS !!!!!!

TAHNIAH PAS. TAHNIAH. PENGUNDI SG LIMAU TELAH BUAT PILIHAN MEREKA. JALANKAN TANGGUNGJAWAB ANDA DAN TUNAIKAN JANJI YG TELAH ANDA BERIKAN. SELAMAT BERTUGAS !!!!!!RAPATKAN KEMBALI PERPADUAN ANTARA PENDUDUK SG LIMAU.!!!!!

5 comments:

  1. PARTI YANG MENANG SEPATUTNYA TUNAIKAN JANJI KEPADA RAKYAT.....INI TIDAK YANG KALAH (BN) PULAK YANG SIBUK NAK TUNAIKAN JANJI. TAK KE PELIK POLITIK MALAYSIA. PARA PENGUNDI YANG MENYOKONG PARTI YG MENANG HENDAKLAH MINTA PERTOLONGAN KEPADA "WAKIL RAKYAT" YANG MEREKA PILIH DAN BUKAN KEPADA PARTI YANG DIKALAHKAN...BUKAN BEGITU?

    ReplyDelete
  2. Salam tuan PG...,

    Perpaduan Ummah sempena Awal Muharam 1435H. Rapatkan kembali hubungan dan terus kekalkan perpaduan. Setuju dengan pandangan anony 5 2013 1037.

    P5B.

    ReplyDelete
  3. Kenapa tiada kajian mengapa orang MELAYU tak mahu bersatu Dan Berjaya serta kenapa suka PHD.kenapa tumasik jatoh ketangan PAP & Mungkin Penang ke tangan Dapig.

    ReplyDelete
  4. Azeez rahim punca kekalahan BN di Sungai Limau, Semuanya gara-gara susu basi yang diedarkan.. ni lah yang dikatakan "kerana nila setitik rosak susu sebelanga", orang macam azeez rahim ni patut ditukar ganti dengan yang lain..

    http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/11/azeez-rahim-susu-basi-punca-bn-kalah-di.html

    ReplyDelete
  5. Umno kalah PRK Sungai Limau. Ertinya masih ada melayu di Sungai Limau yang celik dan cerdik. Tindakan pengundi melayu di Sungai Limau menolak Umno adalah tindakan yang BETUL kerana ..... (kemudian kita akan jelaskan). Tahniah kepada Pas. Tahniah kepada Ustaz Azam.

    Pro Umno

    ReplyDelete

PETA PELAYAR